Audite 1.3

Parechji utilizatori Excel anu assai difficiule cercendu di mette un trattinu nantu à un lenzuu. U fattu hè chì u prugramma capisce u trattinu cum'è un segno meno, è converte immediatamente i valori in cella in una formula. Dunque, questione hè abbastanza urgente. Facemu capisce cumu mettere un trattinu in Excel.

Dash in Excel

Spessu quandu si inserisci vari documenti, rapporti, dichjarazioni, ci vole à indicà chì a cella chì risponde à un indicatore particulare ùn cuntene micca i valori. Per questi scopi hè usatu di applicà un trattinu. Per u prugramma Excel, sta opportunità esiste, ma hè abbastanza problematicu tradutelu per un utilizatore non preparatu, postu chì u trattinu hè immediatamente convertitu in una formula. Per evità sta trasformazione, avete bisognu di fà certi azzioni.

Metudu 1: U formapurguazione

U modu più famusu di mette un trattinu in una cella hè d'assignà un furmatu di testu. Hè vera, sta opzione ùn sempre aiuta.

  1. Selezzi a cellula in cui mettere u trattinu. Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse In u menu di cuntestu chì si vene, selezziunate l'elemento "Formatu di cella". Pudete invece spiccà a scelta rapida da tastiera in a tastiera Ctrl + 1.
  2. A finestra di formattazione si principia. Vai à la tabulazione "Numero"s'ella hè stata aperta in un'altra scheda. In u blocu di parametri "Formati di numeri" selezzione articulu "Text". Pressu u pulsante "OK".

Dopu à quessa, a cellula seleziona vi sarà assignata una proprietà di formatu testu. Tutti i valori introdotti in questu saranu perceptu micca cum'è oggetti di calculi, ma cum'è un testu pianu. Ora, in questu area, pudete inserire u caratteru "-" da a tastiera è apparirà cum'è un trattinu, è u prugramma ùn sarà micca perceptu cum'è segnu minus.

Ci hè un'altra opzione per riformattà una cella in una vista di testo. Per questo, essendu in a tab "Casa", ci vole à cliccà nant'à u listessu nant'à i formati di dati, chì si trovanu nantu à u strumentu in a casella di attrezzi "Numero". Una lista di formati dispunibuli hè aperta. In sta lista vi basta à sceglie l'oggetto "Text".

Lezione: Cumu cambià u formatu di cellula in Excel

Metudu 2: Premete u pulsante Enter

Ma questu metudu ùn funziona micca in tutti i casi. Spessu, ancu dopu à a messa in opera, si inserisci u caratteru "-", inveci di u segnu chì avete bisognu, tutte e stesse referenze à altri spazii sò apparse. In più, ùn hè micca sempre cunsideratu, soprattuttu se in a tavula celle chì cuglienu cuncevuli cun cellule piene di dati. Prima, in questo casu, avete a formattazione ognuna di elli separatu, da un altru, e celle di sta tabella avè un furmatu diversu, chì ùn hè ancu micca accettatu. Ma pò esse fattu diversamente.

  1. Selezzi a cellula in cui mettere u trattinu. Pressu u pulsante "Align Center"chì hè nantu à u nastru in a tab "Casa" in un gruppu di strumentu "Alignment". È ancu cliccate nantu à u pulsante "Allineate à u mezu", situatu in u listessu blocu. Ciò hè necessariu affinchè u trattinu sia situatu esattamente in u centru di a cella, cum'è deve esse, è micca à a sinistra.
  2. Scrivemu a cellula da a tastiera u simbulu "-". Dopu à questu, ùn fà micca muvimentu cù u mouse, ma cliccaci subitu nantu à u bottu Enterper andà à a linea successiva. Se invece l'utente fa clic u mouse, allora a formula apparirà torna in a cella induve u guasgiu deve esse.

Stu prucedimentu hè bonu per a so simplicità è chì funziona cù qualsiasi tipu di furmazione. Ma, in u stessu tempu, aduprendu u, avete bisognu di esse attenti à edità i cuntenuti di a cella, perchè, à causa di una azzione sbagliata, una formula pò apparì torna invece di un trattinu.

Metudu 3: inserisci u caratteru

Un'altra ortografia di un trattinu in Excel hè di inserisce un caratteru.

  1. Selezzi a cella induve volete inserisce un trattinu. Vai à la tabulazione "Inserisci". Nantu à a nastro in u blocu di l'utili "Simboli" cliccate nantu à u bottinu "Simbolu".
  2. Esiste in a tabulazione "Simboli", metti u campu in a finestra "Set" parametru Simbuli di cornice. In a parte centrali di a finestra, cerca u segnu "─" è selezziunu. Dopu cliccate nantu à u bottinu Incolla.

Dopu, un trattinu si rifletti in a cella seleziona.

Ci hè un'altra opzione per l'azione in stu metudu. Esiste in a finestra "Simbolu", andate in tab "Segni Speciali". In a lista chì si apre, selezziunate l'elemento "Long dash". Pressu u pulsante Incolla. U risultatu hè u listessu cum'è in versione precedente.

Questu metudu hè bonu perchè ùn avete micca bisognu à paura di u muvimentu sbellu fattu da u mouse. U simbulu ùn cambia micca ancu à a formula. In più, a presentazione visuale di stu modu sembra megliu di un carattere curtu digitatu da a tastiera. U svantaggiu principale di sta opzione hè a necessità di effettuà parechje manipolazioni à tempu, chì implichi perdite temporanee.

Metudu 4: aghjuntu un carattere in più

In più, ci hè un altru modu per mette un trattinu. Tuttavia, visivamente questa opzione ùn hè accettabile per tutti l'utenti, postu perchè assume a presenza di un altru simbulu in a cella, eccettu per u segnu "-" attuale.

  1. Selezzi a cellula in cui vulete impostà u trattinu è metti in a tastiera u caratteru "'". Sò situatu nantu à u listessu bottinu cum'è a lettera "E" in u layout cirillicu. Allora immediatamente senza u spaziu mette u caratteru "-".
  2. Pressu u pulsante Enter o selezziunate cù u cursore cù u mouse qualchì altra cellula. Quandu aduprà stu metudu ùn hè micca impurtante. Comu pudete vede, dopu à queste azioni, un segnu di tirè hè statu piazzatu nant'à u schema è u simbulu addizionale "'" hè visibile solu in a barra di formula, quandu a cella hè selezionata.

Ci hè una numerosa maniera di mette un trattinu in a cella, a scelta tra a quale l'utente pò fà, secondu u scopu di uttene un documentu particulare. A maiò parte di e persone cercanu di cambià u furmatu di e cellule quandu anu pruvucate per mette u caratteru desideratu. Purtroppu, questu micca sempre u travagliu. Fortunatamente, ci sò altre opzioni per eseguirà sta missione: passà à un'altra linea cù u pulsante Enterl'usu di i caratteri per mezu di u bottinu nantu à a nastro, l'applicazione di u caratteru addizionale "'". Ognunu di questi metudi hà i so vantaggi è svantaghji, chì sò stati descritti sopra. Ùn ci hè nisuna opzione universale chì megliu per l'installazione di un trattinu in Excel in tutte e situazioni possibili.