Eliminiamo l'iscrizzione da a foto in linea


A necessità di rimuovere qualunque informazione testuale da l'immagine hè spessu trà l'utenti spessu. Solitu i candidati à l'eliminazione sò date in forma di furmazioni o d'inscrizioni chì identificanu a fonte originale di foto - filigrane.

A più corretta, questu pò esse fattu aduprendu Adobe Photoshop o u so equivalente libero - Gimp. Tuttavia, cum'è una scelta, e operazioni necessarie ponu esse svolte cù i servizii web adatti. Hè ancu più faciule ch'è vo pensate.

Cumu rimuovere la iscrizzione da a foto in linea

Se avete conoscenza di e funzioni di u travagliu in i redattori grafichi, ùn hè certamente difficiule di affrontà e risorse web presentate in l'articolo. U fattu hè chì i servizii spiegati sottu seguitu tutti i cuncepti di base di prugrami simuli di desktop è chì prupunenu stessi strumenti.

Metudu 1: Photopea

U serviziu in ligna, cun quantu precisione per copià l'apparenza è a parte funzionale di a soluzione cuncepita da Adobe. Simili à i redattori grafichi sopra menzionati, ùn ci hè nisunastru arnesi "magia" adatta per rimuovere u testu da e immagini. Tuttu dipende da quantu impurtante o omogeneu / non uniforme u cuntenutu di a foto hè direttamente sotto u testu.

Photopea Online Service

  1. Prima di tutti, naturalmente, avete bisognu di importà l'immagine à u situ. Questu pò esse fattu in parechji maneri, cioè: cliccate nantu à u ligame "Apertu da u computer" in a finestra di accolta; aduprà una combinazione di tasti "CTRL + O" o selezziunu un articulu "Apertu" in u menù "File".
  2. Per esempiu, avete una bella fotografia di paisaghju, ma cù un picculu difettu - a data di u sparamentu hè marcata nantu ad ellu. In questo casu, a soluzione più simplici hè di aduprà unu di u gruppu di strumenti di riparazione: "Pudda di guarigione di precisione", "Restoring Restor" o "Patch".

    Chì u cuntenutu sottu à l'etichetta hè piuttostu omogeneu, pudete sceglie qualsiasi pianta d'erba vicina cum'è una fonte di clonazione.

  3. Aghjunghje a zona fotografia desiderata cù a chjave "Alt" è a rotella di u mouse o aduprà u strumentu "Lupa".
  4. Piazzà una spugna cunforta di taglia è rigidità - leggermente sopra a media. Allora selezziunu u "donatore" per a zona difettosa è cammini accuratamente nantu à quessa.

    Se u fondu hè molto eterogeneu, invece di "Puddu di guarigione" usa "Stamp"da cambià regolarmente a fonte di clonazione.

  5. Quandu avete finitu di travaglià cù una foto, pudete exportà cù u menu. "File" - "Esporta cum'è"induve è selezziunu u furmatu finale di u documentu graficu.

    In a finestra popup, setate i parametri voluti per a foto finita è cliccate nantu à u bottinu. "Salvà". L'impresa sarà immediatamente caricata in a memoria di u vostru computer.

Cusì, passà un pocu tempu, pudete sbarazzarsi di quasi ogni elementu indesideratu in a vostra foto.

Metudu 2: Editor Pixlr

Un editore di foto online famoso cù una larga gamma di funzioni è funzioni. A differenza di a risorsa precedente, Pixlr hè basatu annantu à a tecnologia Adobe Flash, dunque, per u so travagliu, avete bisognu di avè u prugramma pertinente nantu à u vostru computer.

Pixlr Editor Online Service

  1. Come in Photopea, l'inserzione in u situ ùn hè micca necessaria. Basta à importà una foto è cumincià à travaglià cù sti. Per carregà una immagine à una applicazione web, utilizate l'elemento corrispondente in a finestra di benvenuta.

    Ebbè, in u prucessu di travaglià cù Pixlr, pudete importà una nova foto cù u menu "File" - "Open Image".

  2. Usà a rotella di u mouse o l'utile "Lupa" Aumenta l'area desiderata ad una scala cunforta.
  3. Poi per rimuovere u littariu da l'immagine, aduprà "Strumentu di Correzione di Punto" nant'à "Stamp".
  4. Per esportà a foto processata, andate à "File" - "Salvà" o premete a combinazione di tasti "Ctrl + S".

    In a finestra pop-up, specificate i parametri di l'immagine da salvà è cliccate nantu à u pulsante. "Sì".

Hè tuttu. Quì si fate quasi tutte e manipule cum'è un servizii web simile - Photopea.

Vede ancu: Rimuova l'eccesso da e foto in Photoshop

Comu pudete vede, pudete rimuovere una iscrizzione da una foto senza un software speciale. In listessu tempu, l'algorbitiu di l'azione hè simu simile pussibule se aghju travaglianu in unu di i redattori grafichi di u desktop.