Perchè ùn aprite micca "Messaggi" in Odnoklassniki

U formatu XML hè disignatu per archiviare dati chì ponu esse utule in u travagliu di alcuni prugrammi, siti web, è supportu per certi linguaggi di marcatu. A creazione è l'apertura di un schedariu cun stu furmatu ùn hè micca difficiule. Questu pò esse fattu ancu s'ellu ùn hè micca installatu un software specializatu in u computer.

Puru nantu à XML

XML stissu hè un linguaggiu di marcatu, un pocu simile a HTML, chì hè adupratu in pagine web. Ma se questu secondu hè adupratu solu per visualizà l'infurmazioni è u so marcatu adeguatu, XML permette ch'ellu sia strutturatu in un certu modu, chì rende questu lingua un pò simile à una basa di dati analogue chì ùn necessite micca un DBMS.

Pudete creà file XML cù prugrammi specializati o un editor di testu integratu in Windows. U tippu di software adupratu determina a praticità di scrittura di u codice è u livellu di a so funzionalità.

Metudu 1: Visual Studio

Invece, l'editor di codici di Microsoft pò aduprà qualchì puitu di i so partiti d'altri sviluppatori. In fattu, Visual Studio hè una versione più avanzata di u solitu Notepad. U codice hà avà un evidenziazione speciale, l'errori sò evidenziati o correggevuli automaticamente, è mudelli speciali sò dighjà caricate in u prugramma, ciò chì vi permette di semplificà a creazione di grandi file XML.

Per iniziare, avete bisognu di creà un schedariu. Cliccate nantu à l'elemento "File" in a barra di cima è in u menu di menù menu a selezzione "Crea ...". A lista si stalla cù l'elemento "File".

  • Serà trasferitu in una finestra cù una scelta di estensione di file, selezziunate l'elementu per quessa. "File XML".
  • In u novu file creatu sarà sempre a prima linea cù a codifica è a versione. A prima versione è a codifica hè registrata per difettu. UTF-8chì pudete cambià in ogni tempu. Successivamente per creà un schedariu XML in piena è necessariu registrà tuttu ciò chì era in l'istruzione precedente.

    Una volta finitu, selezziunu nuvamente u pannellu superiore. "File", è quì da u menù di u menu di caduta "Salvà tutti".

    Metudu 2: Microsoft Excel

    Pudete creà un schedariu XML senza scrittura di codice, per esempiu, aduprendu versioni muderne di Microsoft Excel, chì ti permette di salvà e tabelle cù sta estensione. Tuttavia, ci vole à capisce chì in questo casu ùn pudete micca creà qualcosa più funzionale di una tavula regula.

    Stu metudu hè più adupratu per quelli chì ùn vogliono o ùn sà micca cumu di travaglià cù u codice. Tuttavia, in questu casu, l'utente quessa si pò scuntà à certi prublemi quandu sovrascrive u schedariu in u formatu XML. Purtroppu, pudete effettuà l'operazione di cunvertisce una tavula regula in XML solu nantu à e versioni più recenti di MS Excel. Per fà quessa, aduprate u seguitu istruzioni passo-passo:

    1. Inserite a tavula cù qualsiasi cuntenutu.
    2. Cliccate u pulsante "File"chì in u menù superiore.
    3. Una finestra speciale aprirà induve avete da cliccà "Salvà cum'è ...". Questu articulu pò esse trovu in u menu di sinistra.
    4. Specifichi u cartulare duve vulete salvà u schedariu. A cartulare hè indicata in u centru di u schermu.
    5. Ora vi vole à specificà u nomu di file, è in a sezione "File Type" selezziunate da u menù dropdown
      "Dati XML".
    6. Cliccate u pulsante "Salvà".

    Metudu 3: u notepad

    Ancu u solitu unu hè bonu per u travagliu cù XML. NotepadTuttavia, l'utente chì ùn cunniscite micca a sintassi di a lingua dev'essere difficiula, in quant'ellu ci vole à prescrivere vari cumplimenti è tag. U prughjettu sarà un pocu più simile è assai più pruduttu in i prugrammi specializati per l'editing di codice, per esempio, in Microsoft Visual Studio. Anu un evidenziazione di tag speciali è l'innucontie, chì simplificanu assai u travagliu di una persona chì ùn cunnosce micca a sintassi di questa lingua.

    Questu metudu ùn hà bisognu di scaricà niente, postu chì hè già incorporatu in u sistema operativu. Notepad. Provemu à fà una tabella simpatica XML secondu sta istruzione:

    1. Crea un documentu di testu pianu cù l'estensione Txt. Pudete vene postu in ogni locu. Aprite.
    2. Averete à scrive i primi cumandamenti in essa. Prima ci vole a impostà l'intera codifica di lìbbule è specificà a versione XML, quessa hè fatta da u cumandamentu seguitu:

      U primu valore hè a versione, ùn hè necessariu per cambià u, è u second valore hè a codifica. Hè cunsigliatu di aduprà codifica. UTF-8, cum'è a maggior parte di i prugrammi è i maniglianti travaglianu cun buntu. Tuttavia, pò esse cambiatu in qualunque altra cosa, basta registrandu u nome volatu.

    3. Crea u primu cartulare in u vostru file scrivendu una tage chjude da quellu modu.
    4. Dentru sta tag puete adesso scrive un pocu cuntenutu. Crea una tagè assignatu à ogni nome, per esempiu, "Ivan Ivanov." A struttura finita deve esse quessa:

    5. Dentro a tagOra hè pussibule di registrà i parametri più dettagliati, in stu casu sò informazioni nantu à un certu Ivan Ivanov. Scriviamu a so età è a so posizione. Sarà sì questu:

      25
      Veru

    6. Sì seguitu l'instrumenti, avete da avere u listessu codu cum'è in seguitu. Una volta finitu u travagliu in u menù superiore, truvate "File" è da u menu menu a selezzione di menu "Salvà cum'è ...". Quandu si salva in u campu "Filename" dopu à u punto ùn ci vole micca una extensione Txtè XML.

    Qualcosa cum'è quessa deve sembà u risultatu finitu:





    25
    Veru

    I compilatori XML debbenu elaborà stu codu in forma di una tavola cun una colonna, in cui i dati su un certu Ivan Ivanov sò indicati.

    In Notepad Hè pussibule di fà tavuli simuli cumu sì, ma a creazione di più matrici più voluminosi di dati pò causà difficoltà, poichè in solitu Notepad Ùn ci hè micca funzioni di correzione d'errore in u còdice o a so messa in evidenza.

    Comu pudete vede, creà un file XML ùn hè nunda di complicatu. Se desiderate, ogni utilizatore chì hè più o menu in u capu di travaglià nantu à un computer pò crealo. Tuttavia, per creà un schedariu XML ghjustu, si consiglia di studà stu linguaggiu di marcatu, almenu à un livello primitivu.