RCF EnCoder / DeCoder hè un prugrammu chì pò cifrà file, directory, testi è mandà messaghji sicuri.
Principiu di crittografia
I dati sò criptati cù chjavi criati in u prugramma. Per una chiave, pudete sceglie a lunghezza, è u numaru di decifrati, dopu chì diventa inattivu. Hè pussibule di fà una schedula protetta una volta, per esempio, archivi cun password temporanee, etc.
Per a prutezzione, pudete sceglie sia documenti individuali sia directory interi.
Quandu a crittografia hè finita, un archariu compressu hè creatu cù l'estensione PCP. U gradu di cumpressione dipende da l'impostazioni è da i cuntenuti, per esempiu per e cartelle cù i file testu, hè di u 25%.
Messaghji criptati
U prugramma ti permette di creà messaghji è mandarli cumu archivi à altri utilizatori.
Criptografia di testu
RCF EnCoder / DeCoder permette di criptografà testi da i clipboard o di i file locali. Pudete assignà ogni nomu è extension à u schedariu creatu.
Quandu aprite un schedariu criptografatu senza usà u prugramma, l'utente vederà un "abracadabra" illeggibile di numeri è lettere.
Dopu a decifrazione, u testu hè giu more normale.
Virtues
- Criptografia di messaggi è testi;
- Create e vostre proprie chiavi;
- U prugramma hè liberu;
- Ùn richiede installazione nantu à u computer.
Inconvenienti
RCF EnCoder / DeCoder hè un picculu, ma pratettu di software per criptografà dati in un computer. Implica in u travagliu di u so algoritmu per creà chiavi di quasi tutte e lunghezze, è l'encodrimentu di u cuntenutu testu rende questu soluzione assai interessante per quelli chì s'incusanu da a riservatezza di a cunferenza.
Share l'articolo in reti sociali: