Top 10 pezzi utili chì ponu esse ordinati cume un rigalu per u novu annu cù AliExpress

U Nosciu Anu hè un tempu per i "cumbattuli" cun amichi è famiglia, calè cacao, film preferiti, è, naturalmente, u scambiu di rigali. Se u vostru amatu o amicu piace à tuttu ciò chì hè in ligna cù i computer è i ghjochi per computer, Internet vene à u salvu. Avemu preparatu u 10 Top gizmii utili chì ponu ordinà per u novu annu cù AliExpress.

U cuntenutu

  • Gioco mouse pad
  • Banca di potenza
  • A cosa bella cù una riferenza à u vostru ghjocu preferitu
  • Repliche di armi, armature, oggetti da l'inventariu di u carattere di u ghjocu
  • Viaghjà in u passatu
  • Figura di u caratteru di u ghjocu
  • U Prefix vene da l'infanzia
  • Libri è fumetti cun LOR
  • Costume Cosplay
  • Upgrade Computer

Gioco mouse pad

Un rigalu bonu, praticu è chjucu chì hè difficiule micca da indudu. Ci hè abbastanza à cunnosce u nome currettu di u vostru ghjocu preferitu, sceglite un ritrattu culuritu è ​​u dirate cu un surri. Benintesa, hè megliu abbandunà i mudelli più chjuvi in ​​favori di stuoie di qualità superiore cun una risposta chiara di u mouse è una fodera in gomma antifrezzione.

-

Banca di potenza

I pile di u exteru sò originalmente sviluppate per i telefoni intelligenti, ma cum'è laptop, netbook è tablet di trasformatori diventavanu più diluenti è più economicu, diventavanu popolari cù l'informatori. Una carica batteria esterna in forma di pokemon, apple o decorazione di l'albitu di Natale hè un gran rigalu.

-

A cosa bella cù una riferenza à u vostru ghjocu preferitu

A copertina per un telefonu, una chjave, una tazza, una maglietta, o ancu un accenditore - qualsiasi cosa cù un stampu di caratteri o un paisaghju riconoscibile da u ghjocu. Qualunque fan di ghjocu sarà felice di avè tutto - è ancu di più.

-

Repliche di armi, armature, oggetti da l'inventariu di u carattere di u ghjocu

E cose utili cun riferimentu à u ghjocu hè bonu, ma a cosa inutile da u ghjocu stessu hè ancu megliu! Pudete ordinà una spada da Zelda o un peep-fight da Fallout, ma almenu u casco di Dovakin sarebbe statu soldi è entusiasmo. Tuttu u gamer sarà cuntentu di riceve un tale bibuliu.

-

Viaghjà in u passatu

Un amicu chì ricorda calorosamente piazze à ottu bit nant'à u kinescopiu di fascio di elettroni di una vechja TV, nostalgica di Pakmen, Mario o Sonic, pudete dà l'attributi associati à i ghjochi legendari di l'anni 90, quandu ne hè nata l'industria di ghjocu. Una figureta, un peluche, un setu di Lego - tuttu ciò chì pò piacere i vecchi.

-

Figura di u caratteru di u ghjocu

Unu di i più inutili, ma amati da i gamer di e cose di u mondu sanu - una figura di un eroe digitale. Costanu, naturalmente, micca economici, perchè se ùn sò micca sicuru di a verità di a scelta di u caratteru, megliu à acquistà qualchì altra cosa.

-

U Prefix vene da l'infanzia

A vecchia Nintendo, Dandy, Sega ti piacarà ancu u gamer, tentatu da i grafichi moderni. A cosa principale - ùn vi scurdate di cumprà più cartucce. Ùn ci hè nunda di più piacevule ch'è scappare da preoccupazioni è sentite cum'è una zitella.

-

Libri è fumetti cun LOR

Alcune aziende aghjunghjenu universi di i so ghjochi cù libri è fumetti. Truvà e so AliExpress ùn hè micca bè faciule, ma se pruvate, pudete ancu cumprà edizioni da veda.

-

Costume Cosplay

Di solitu, i costumi di cosplay sò fatti indipendentemente da i materiali di rottami. Ma nimu ùn proibisce micca cumprendu in Aliexpress. Deliziu u gamer in casa cù a tuta di u so caratteru da l'ultimu jocu video - è hà da lampà di felicità. Ebbè, o da i LED, se sò pruposti per u design di a tuta.

-

Upgrade Computer

Se avete uni pochi di soldi, pudete scappà da l'aghju perferenzale è di cose simulate, concentrandosi nantu à l'hardware. Un rigalu impurtante per i gamers, i disegnatori, è tutti l'altri chì tenenu a putere di e potenze è e prestazioni di PC saranu pezzi d'ordinatori. Nant'à u situ, pudete truvà moduli di RAM, schede video, unità di stato solidu, sistemi di raffreddamentu è altri componenti da entrambi i marchi rinunziosi è ancu di ùn cunniscite micca nant'à u mercatu domesticu. A cosa più impurtante - costanu parechje volte u megliu chè in vendita in vendita al computer.

-

Speremu chì u nostru articulu vi hà aiutatu à sceglie un rigalu per un amatu. In l'annu prossimu, vulemu vede i nostri amici quant'è spesso e più raramente pussibule - cù una schermata blu!