Parechji utilizatori di dispositivi Android cunniscenu chì sperienze cù u firmware, l'installazione di vari addizioni è correzioni spessu portanu à un malfunzionamento di dispositivi, chì pò esse riparatu solu cun installazione di u sistema pulitu, è stu prucessu implica una pulizia completa di tutte e informazioni da a memoria. In un eventu chì un utilizatore s'impegna in a creazione di una copia di backup di dati impurtanti, è ancu megliu - un backup completo di u sistema, ripristinà u dispositariu à u statu "cum'è prima era ..." impieganu qualchi minuti.
Ci hè parechje maniere di fà una copia di backup di certe informazioni di l'utente o un backup completo di u sistema. A differenza trà sti cuncepti, per quale dispositivi hè praticabile aduprà un metodu o un altru, sarà discusse in seguitu.
Copia di backup di dati persunali
Sottu a copia di backup di l'infurmazioni persunali significa a conservazione di i dati è di i cuntenuti generati da l'utente trà u funziunamentu di u dispositivo Android. Quest'informazione pò includere una lista di applicazioni installate, foto scattate da u dispositivo di fotocamera o ricevute da altri utilizatori, contatti, note, file musicali è video, segnalibri in u navigatore, etc.
Unu di i modi più affidabili, è più impurtanti semplici per salvà i dati personali contenuti in un dispositivo Android hè di sincronizà dati da a memoria di u dispositiu cù u storage cloud.
Google hà furnitu una piattaforma software Android cù quasi tutte e funzioni per salvà e ripristinendu rapidamente e foto, contatti, applicazioni (senza credenziali), note, e più. È basta per creà un account Google quandu si principia per primu dispositivu chì esegue Android da una versione o introduce i dati di un account esistente, è permette ancu à u sistema di sincronizà di modu regulare i dati di l'utente cù u memoria di nube. Ùn omisite micca quest'occasione.
Salvà e foto è i cuntatti
Solu duie simuli cunsiglii-esempi, cum'è sempre di avè una copia pronta, sicuramente salvata di u più impurtante per a maiò parte di l'utenti - Foto personale è cuntatti, aduprendu e capacità di sincronia cù Google.
- Accende è istituisce a sincronizazione in Android.
Vai à u via "Impostazioni" - Account Google - "Impostazioni di sincronizzazione" - "U vostru account Google" è verificate i dati chì saranu copiati continuamente in u memoria di nube.
- Per salvà i cuntatti in u nube, hè necessariu quandu li crei per specificà cum'è un locu per salvà un account Google.
In stu casu, se i dati di contatti sò già stati creati è salvati in un locu differente da u account Google, pudete facilmente esportarli cù una applicazione standard di Android "Contatti".
- Per ùn perdite micca e vostre foto, se qualcosa ti succede à u vostru telefonu o tablet, u modu più faciule hè di aduprà l'applicazione standard di Google Photos di Android.
Scaricate Google Photos in u Play Store
Per assicurà a copia di salvezza in l'impostazioni di l'applicazione, devi attivà a funzione "Startup and Sync".
In dettaglio, travaglià cù i cuntatti di Google hè descrittu in l'articolo:
Lezione: Cumu sincronizà i contatti di Android cù Google
Naturalmente, Google ùn hè micca un monopoliu senza ambiguità in materia di backup di dati di l'utente da dispositivi Android. Parechje marche famose, cume Samsung, Asus, Huawei, Meizu, Xiaomi, è ancu altre, fornenu e so soluzioni cun applicazioni pre-installate, chì a funzionalità permette di organizzare l'archivu di l'infurmazioni in un modu simile à i esempi sopra.
In più, i servizii nuvelli cunnisciuti cume Yandex.Disk è Mail.ru Cloud offrinu à l'uterni l'opzione di copià automaticamente vari dati, in particulare foto, per u sdoganamentu quandu installanu e so applicazioni Android.
Scaricate Yandex.Disk in Play Store
Scaricate Mail.ru Cloud in u Play Store
Sistema di backup completo
I metudi sopra ripresentati è l'azione simile à elli permettenu di salvà l'infurmazioni più preziosi. Ma quandu i dispositivi lampegini, i contatti, e fotografie, etc. sò solu perde, perchè manipuli cù e sezioni di memoria di dispositivi implicanu chè sò cancellati da tutti i dati. Per riservà l'occasione di tornà à u statu precedente di u lugiziale è di i dati, avete bisognu di un backup completo di u sistema, cioè di una copia di tutte o certe parti di a memoria di u dispositivo. In altre parole, un clone cumpletu o un istantanea di a parte di u prugramma hè creatu in i schedari spiciali cù a capacità di ripristinà u dispositivo à un statu precedente in seguito. Questu hà da richiede l'utente di certi strumenti è cunniscenza, ma pò garantisce a sicurità cumpleta di tutte e informazioni.
Induve a copia di backup? Se parlemu d'archiviazione à longu andà, u megliu modu hè di aduprà u storage di nube. In u prucedimentu di l'archiviazione di l'infurmazioni cù i metudi descritti in seguitu, hè desiderabile aduprà una scheda di memoria installata in u dispositiu. In casu di mancanza, pudete salvà i file di backup nant'à a memoria interna di u dispositiu, ma in sta versione, si cunsulta a copia di i file di backup in un locu più affidabile, cum'è un discu PC, dopu a creazione.
Metudu 1: Recuperu TWRP
Da u puntu di vista di l'utente, u modu più faciule per creà una copia di backup hè aduprà un ambientu di riparazione modificatu per questo scopu - recuperu persunalizatu. U più funzionale à mezu à tali soluzioni hè TWRP Recovery.
- Andemu in TWRP Recovery in qualunque modu dispunibule. Più spessu, per entrà, hè necessariu preme u pulsu quandu a macchina hè spenta. "Volume-" e tena lu "Cunsumante".
- Dopu avè inseritu u recuperu, andate à a sezione "Backup-e".
- A schermu chì si apre, pudete sceglie e sizzioni di memoria di apparecchi per a copia di salvezza, è u pulsante di selezione dell'unità per conservà copie, cliccate "Unità di selezione".
- A scelta migliore tra i supporti dispunibuli per a salvezza sarà una scheda di memoria SD. In a lista di i lochi di stoccaggio dispunibili, cambiate à "Micro SDCard" e cunfirmi a vostra scelta premendu u pulsante "OK".
- Dopu avè determinatu tutti i parametri, pudete procedere direttamente à u prucessu di salvamentu. Per fà quessa, scorri à a destra in u campu "U sciampatu per cuminciare".
- I file saranu copiati in i media scelti, seguitu da l'inserimentu di a barra di avanzata, è l'aspettu di messaghji in u campu di log, chì dighjà nantu à e azzioni attuali di u sistema.
- Una volta finitu u prucessu di creazione di a copia di salvezza, pudete continuare à travaglià in TWRP Recovery cliccendu nantu à u pulsante "Torna" (1) o rinnà subitu in Android - u pulsu "Reboot to OS" (2).
- I schedari di salvataggio fatti cum'è descrittu sopra sò conservati in dirittu. TWRP / BACKUPS nant'à u drive selettutu durante a procedura. In pratica, pudete copià una cartulina chì cuntene a copia resultante per una memoria più affidabile ch'è a memoria interna di u dispositivo o di una scheda di memoria, a situazione - in un discu duru di u PC o nant'à u memoria di nube.
Metudu 2: CWM Recovery + Android ROM Manager Application
Com'è u prucedimentu di nanzu, quandu crei un backup di u firmware di Android, un ambiente di riparazione modificatu sarà adupratu, solu da un altru sviluppatore - u squadra ClockworkMod - CWM Recovery. In generali, u metudu hè simule à utilizà TWRP è furnisce, almenu, risultati funzionali - so.e. file di backup di firmware. In listessu tempu, CWM Recovery ùn hà micca e capacità necessarie per parechji utenti per gestisce u prucessu di creazione di backup, per esempiu, hè impossibile selezziunate partizioni distinte per creà una copia di backup. Ma i sviluppatori offrenu à i so utilizatori una bona applicazione di ROM Manager ROM, avendu ricorrutu à e funzioni di chì, pudete cuminciare a creazione di un backup direttamente da u sistema operativu.
Scaricate l'ultima versione di ROM Manager in u Play Store
- Installate è in Gestione ROM. Una sezione hè dispunibile in a schermata principale di l'applicazione. "Backup è Restore"in chì per creà una copia di salvezza, avete bisognu di toccà l'oggetto "Salvà a ROM attuale".
- Piazzà u nomu di a copia di salvezza futura di u sistema è premete u pulsu "OK".
- L'applicazione funziona in presenza di diritti di root, dunque avete bisognu di furnisce li su dumanda. Subitu dopu à ciò, u dispositiu ripartirà in a ripresa è cumincerisce a creazione di un backup.
- In u casu chì u passu precedente ùn hà micca finitu in prufessu (più spessu quessa succede per mumentu di l'impussibilità di montà partizioni in modalità automatica (1)), devi fà un backup manualmente. Questu hà bisognu solu 2 azzioni supplementari. Dopu cunnessione o riavvicinamentu in CWM Recovery, selezziunate l'element "Backup è ripristinare" (2), allora clausula "backup" (3).
- U prucedimentu di a creazione di un backup parte automaticamente è, si deve annunziare, cuntene, in comparazione cù l'altri metudi, per un bellu periodu. L'annullamentu di a procedura ùn hè micca prevista. Ùn ci hè più da vede l'aspettazione di novu elementi in u log di u prucessu è a barra di prugramma di riempimentu.
Una volta finitu u prucessu, si apre u menu di recuperu principale. Pudete riavvià in Android scegliendu "ripartizione di sistema". I file di backup creati in CWM Recovery sò salvati in u parcorsu specificatu quandu crei in a cartella clockmod / backup /.
Metudu 3: App di Android di Backup di Titaniu
U prugramma Titanium Backup hè assai putente, ma nant'à u menu un utraillu assai faciule per aduprà un sistema di backup. Usendu u strumentu, pudete salvà tutte e applicazioni installate è i so dati, è infurmazioni di l'utente, inclusi contatti, registri di chiamate, sms, mms, punti di accesso WI-FI è più.
I vantaghji includenu a possibilità di una larga regolazione di parametri. Per esempiu, ci hè una scelta di applicazioni chì e dati sò salvati. Per creà una copia di backup in piena di u Titanium Backup, avete da fornisce i diritti di root, chì vale per i dispositivi chì ùn anu micca ottenutu i diritti di u superusu, u metodo ùn hè micca applicabile.
Scaricate l'ultima versione di Titanium Backup in u Play Store
Hè prumissimu di curà un postu sicuru per salvà e copie di backup create in anticipu. A memoria interna di u smartphone ùn pò esse considerata tali, hè raccomandata aduprà un discu PC, nuviziu di nube o, in casi estremi, una carta MicroSD di u dispositivo per conservà i backup.
- Installà è esegui u Titanium Backup.
- In cima di u prugramma ci hè una scheda "Copie di backup", andate à ella.
- Dopo l'apertura di a tab "Copie di backup", ci vole à chjamà u menù "Azzioni in lotti"cliccendu nant'à u buttonu cù l'immagine di u documentu cù un segno di spunta situatu in l'angulu superiore di a schermata di l'applicazione. Oppuru cliccate nantu à u buttu "Menu" sottu à a schermata di u dispositiu è selezziunate l'elemento pertinente.
- Poi, premete u pulsante "START"vicinu à l'opzione "Fà rk tutti i prugrammi di l'utente è i dati di sistema"A schermata si apre cù un elencu di e applicazioni chì saranu salvate in a copia di salvezza. Chì una copia di salvezza cumpleta di u sistema hè creata, nisunu bisognu da cambià quì, devi confirmà a pronta prughjera di cuminciare u prucessu cliccendu nantu à u marcatu verde situatu in l'angulu in dirittu superiore di u schermu.
- U prucessu di copia di applicazioni è di dati cumincerà, accumpagnendu da a mostra di informazioni nantu à i prugressi attuali è u nome di u cumpunente di software chì hè salvatu à un altru tempu. À propiu sì, l'applicazione pò esse minimizzata è cuntinuà ad utraveru u dispositiu in modu normale, ma per evitare fallimenti, hè megliu à ùn aduprà micca cusì è aspettate chì a creazione di a copia sia compie, u prucessu accade piuttostu rapidamente.
- À a fine di u prucessu, a tabulazione si apre. "Copie di backup". Puderete avverà chì l'iconi à a destra di i nomi di l'applicazione sò cambiati. Hè questu un tipu di emoticon di diversi culori, è sottu à ogni nomu di u cumpunente di prugramma ci hè una iscrizione chì indica a copia di creazione cun a data.
- I file di backup sò salvati in u parcorsu specificatu in l'impostazioni di u prugramma.
Per evità a perdita di informazione, per esempiu, quandu formattate a memoria prima di stallà u software di sistema, devi copiare a cartella di backup almeno in a carta di memoria. Questa azzione hè fattibile cù qualchì gestore di file per Android. Una bona soluzione per l'operazioni cù i file in memoria di i dispositivi Android, hè ES Explorer.
Optional
In più di a copia di solitu di u cartulare di backup creatu cù Titanium Backup in un locu sicuru, pudete configurà l'attrezzi in manera chì e copie sò create immediatamente in a carta MicroSD per esse riassicurate da perdita di dati.
- Apri Titanium Backup. Per difettu, i backup sò salvati in a memoria interna. Vai à la tabulazione "Orarii"è selezziunà a scelta "Setup di nube" in fondo à u schermu.
- Scorri nantu à a lista di opzioni è truvà l'articolo "Via à a cartella cun RK". Andate à e cliccate nantu à u ligame "(cliccate pè cambià)". Solu a prossima schermata, selezziunà l'opzione "Conservator Document Provider".
- In u Gestore di File aperto, specificu u caminu à a carta SD. U Backup di Titanium avarà accesso à u repository. Cliccate ligame "Crea una nova cartella"
- Setemu u nome di u cartulare induve e copie di i dati saranu salvate. Next, cliccate "Crea una Cartella", è in u prossimu schermu - "UTILITA ÙN DIGA DI CARTA".
Dopu hè impurtante! Ùn accunsenti à trasferisce i backup già esistenti, cliccà "No" in a finestra di richiesta apparitu. Ci ritornu à a schermata principale di Titanium Backup è vede chì u percorso di backup ùn hà micca cambiatu! Chiudite l'applicazione in quantu possibile. Ùn si spegne, cusì, "uccidja" u prucessu!
- Dopu avè ruminatu l'applicazione, u caminu per a situazione di i backup futuri cambierà è i file saranu salvati quì u necessariu.
Metudu 4: SP FlashTool + MTK DroidTools
U sfruttamentu di SP FlashTool è a applicazione MTK DroidTools hè unu di i modi più funzionali chì ti permettenu di creà un copiatu veramente cumpletu di tutte e sezioni di a memoria di u dispositivo Android. Un altru vantaghiu di u metudu hè a presenza facultativa di diritti di root in u dispositivo. U metudiu hè applicabile solu à dispositivi custruttiuti nantu à a piattaforma hardware di Mediatek, à eccezione di i processori 64-bit.
- Per creà una copia piena di u firmware chì utilizzu SP FlashTools è MTK DroidTools, in più di e applicazioni stesse, avete bisognu di piloti ADB installati, driver per u modu di download MediaTek, è ancu a applicazione Notepad ++ (pudete usà u MS Word, ma u Notepad ùn funziona micca). Caricamu tuttu ciò chì avemu bisognu è scompattu l'archivi in un cartulare separatu nantu à u C: C.
- Accende u modu di dispositivu Debugging USB e cunnessa à u PC. Per attivà a debugging,
prima modalità attivata "Per sviluppatori". Per fà quessa, vai in u modu "Impostazioni" - "Circu u dispositivo" - è tocca nantu à l'elemento cinque volte "Custru numeru".Poi in u menu chì si apre "Per sviluppatori" attivate l'elemento cun un cambiamentu o una marcata "Permette a debug USB", è quandu cunnessu u dispositivo à u PC, conferimu l'autorisazione di fà operazioni cù ADB.
- Dopu, avete bisognu di mette in marcia MTK DroidTools, aspettate chì u dispositivu sia rilevatu in u prugramma è cliccate nantu à u pulsante "Block Map".
- E manipulazioni precedenti sò i passi chì precedenu a creazione di u schedariu dispersione. Per fà quessa, in a finestra chì si apre, cliccate nantu à u pulsante "Crea un file spargitu".
- U passu chì seguitu hè di determinà l'indirizzu chì sarà necessariu per indicà u prugramma SP FlashTools per determinà a gamma di blocchi in a memoria di u lettore. Aprite u luggeru dispersore ottenutu in u passu precedente in u prugramma Notepad ++ è truvà a stringa
partition_name: CACHE:
sotto chì hè situatu sottu à a linea cù u parametrulinear_start_addr
. U valore di u parametru (evidenziatu in giallu in u screenshot) deve esse scrittu o copiatu in i clipboard. - A lettura diretta di i dati da a memoria di u dispositiu è di salvatale in un file hè fattu cù u prugramma SP FlashTools. Fighjate l'applicazione è andate in tab "Readback". U smartphone o tablet deve esse disconnessu da u PC. Pulsante "Add".
- In a finestra aperta ci hè una sola linea. Facemu clic u doppiu annantu à l'impostazione di l'intervallo di lettura. Selezziunu u caminu duve u salvu di u lugaghju di u futuru memoria U nomu di schedariu hè megliu cun u scambiu.
- Dopu avè determinatu u caminu per salvà, una piccola finestra si aprirà, in u campu "Lunghezza:" chì avete bisognu di inserì u valore di u parametru
linear_start_addr
uttenitu in passu 5 di stu manuale. Dopu avè inseritu l'indirizzu, cliccate nantu à u pulsante "OK".Pulsante "Read Back" tab di u listessu nome in SP FlashTools è cunnessu u dispositiu disattivatu (!) in a portu USB.
- In un eventu chì un utilizatore s'impegna in a stallazione anticipata di i piloti, SP FlashTools rileva automaticamente u dispositiu è cumincerà u prucessu di lettura, com'è indettu da a fine di l'indicatore di prughjettu blu.
Una volta finita a procedura, hè visualizzata una finestra "Readback OK" cun un cerchju verde, in cui hè una marcata di cunferenza.
- U risultatu di i passi precedenti hè un schedariu. ROM_0Una scarpa cumpleta di memoria flash interna. Per fà ulteriori manipolazioni cù tali dati, in particulare, per caricare u firmware in a dispositiva, parechje operazioni cù l'aiutu di MTK DroidTools sò necessarie.
Accende u dispositiu, boot in Android, verificate chì "Debugging on YUSB" On è cunnessu u dispositiu à USB. Lanciate MTK DroidTools è andate in tab "root, backup, recovery". Quì avete bisognu di un bottinu "Fate una copia di backup di ROM_ flash"spingi. Aprite u schedariu ricevutu à u passu 9 ROM_0. - Subitu dopu premendu u pulsante "Apertu" U prughjettu di scissà u lugaghju di u dump in immagini partizione separate è ancu altri dati necessarii durante a recuperazione cuminceranu. I dati nantu à e prugressu di u prucessu sò visualizzati in a zona di log.
Когда процедура разделения дампа на отдельный файлы завершиться, в поле лога отобразится надпись «задание завершено». На этом работа окончена, можно закрыть окно приложения.
- Результатом работы программы является папка с файлами-образами разделов памяти устройства - это и есть наша резервная копия системы.
E selezziunu u caminu per salvà u spargimentu.
Способ 5: Бэкап системы с помощью ADB
S'ellu hè impussibile aduprà altri metudi o per altre ragioni, per creà una copia piena di e sezioni di memoria di quasi tutti i dispositivi Android, pudete aduprà l'uttrenu di i sviluppatori di l'OS - a componente SDK di Android - Android Debug Bridge (ADB). In generale, ADB mette a disposizione tutte e funzioni per a prucedura, solu i diritti di a root su u dispositivo sò necessarii.
Va rimarcatu chì u metudu cunsideratu sia piuttostu laborioso, è impiega ancu un livello abbastanza altu di cunniscenza di i cumanduli di a console ADB da l'utente. Per facilità u prucessu è automatizà l'introduzione di cumandamenti, pudete vene à l'applicazione meravigliosa di gusciu ADB Run, quì automatizza u prucessu d'entrà i cumandi è ti permette di risparmià u tempu.
- I prugrammi preparatorii sò cunduti in l'inserimentu di diritti di radice nantu à u dispositiu, attivendu a debugging USB, cunnessione di u dispositivo à a portu USB, stallazione di i driver ADB. Dopu, scaricate, installa e fate e applicazione ADB Run. Dopu finisce quì, pudete andà a procedura per creà e copie di backup di partizioni.
- Avemu gestitu ADB Run è verificate chì u dispositiu hè determinatu da u sistema in u mode desideratu. Punto 1 di u menu principale - "A dispositiva attaccata?", in a lista chì si apre, eseghemu a listessa azzione, selezziunà torna l'elemento 1.
Una risposta valida à a dumanda di sì u dispositiu hè cunnessu in mode ADB hè a risposta di l'ADB Run à i cumanduli precedenti in forma di numeri seriale.
- Per e più manipulazioni, devi avè una lista di sezioni di memoria, è infurmazione nantu à quale "dischi" / dev / block / E partizioni sò montate. Aduprà ADB Run per avè una tale lista hè abbastanza sèmplice. Andate in a sezione "Memoria è Partizioni" (10 in u menù principale di l'applicazione).
- In u menu chì si apre, selezziunate l'elemento 4 - "Partizioni / dev / block /".
- Una lista hè aperta annantu à i metodi chì servenu per tentà di leggere i dati necessarii. Provemu ogni articulu in ordine.
In casu chì u metudu ùn funziunami, si visualizza u seguitu missaghju:
L'esecuzione duverà continuà finu à a lista completa di partizioni è / dev / block / apparisci:
I dati ottenuti devenu esse salvati in ogni modu, a funzione di salvataggio automatica in ADB Run ùn hè micca prevista. U modu più praticu per riparà l'infurmazione visualizzata hè di creà una schermata di a finestra cù a lista di sezioni.
- Vai direttamente à u backup. Per fà quessa, hè necessariu andà à u puntu "Backup" (p.12) Menu principale ADB Run. In a lista aperta, selezziunate l'elemento 2 - "Backup and Restore Rest / block (IMG)"poi l'elemento 1 "Backup dev / block".
- A lista chì si apre mostra à l'utente tutti i blocchi dispunibili di memoria. Per procedere à a conservazione di e singuli sezioni, hè necessariu capisce chì sezione à quale blocu hè montatu. In u campu "block" avete bisognu di scrive u nome di a sezione da a lista intitulata "nome", è in u campu "nome" - u nomu di u futuru file di immagine. Hè quì chì i dati ottenuti à a tappa 5 di stu manuale seranu necessarii.
- Per esempiu, fate una copia di a sezione nvram. In cima à a maghjina chì illustreghja stu esempiu, a finestra di esecuzione di ADB hè situata cù u puntu di menu aperto. "Backup dev / block" (1), è sottu hè una schermata di a finestra di esecuzione di i cumandi "Partizioni / dev / block /" (2). Da a finestra inferiore, determinemu chì u nome di blocu per a sezione nvram hè "mmcblk0p2" è inserisci u campu in u campu "block" windows (1). Campo "nome" e finestre (1) sò messe à cumunamentu cù u nome di a partizione chì hè copiata - "nvram".
Dopu avete riempitu i campi, premete a tasca "Enter"chì hà inizià u prucessu di copia.
Una volta finita a procedura, u prugramma vi chiede di preme una qualsiasi tasca per ritornà à u menu precedente.
- Altrimenti, crea copie di tutte l'altre sezioni. Un altru esempiu hè di salvà a maghjina di l'imagine versu u file di l'immagine. Definisciunu u nome di u blocu currettivu è vene riempitu i campi. "block" è "nome".
- I file di l'immagine risultanti sò salvati in a radice di a carta di memoria di u dispositiu Android. Per un risparmiu ulteriore, esse deve esse copiatu / trasferitu in un discu PC o per u memoria di nube.
Vede ancu: Cumu fà un screenshot in Windows
Appughjà nantu à a chjave "Enter".
Aspittemu a fine di u prucessu.
Cusì, usando un di i metudi di sopra, ogni utente di qualchi dispositivi Android pò esse tranquillu - i so dati seranu sicuri è u so recuperu hè pussibule in ogni momento. Inoltre, usando un backup completo di partizioni, u travagliu di ripristinà e prestazioni di un smartphone o tablet PC dopu avè problemi cù a parte di u software hè abbastanza soffice in a maiò parte di i casi.