Un mudellu hè un mudellu chì consiste in parechje foto identiche, multiplicate. E immagini ponu esse di culori diversi, dimensioni, rotati à anguli diversi, ma a so struttura resterà perfettamente identica à l'altru, affinchì saranu abbastanza à multiplicà, qualchi cambianu a dimensione, u culore è giranu un pocu à un angulu diversu. L'utili di Adobe Illustrator ti permettenu di fà quellu ancu per un utilizatore senza esperienza in pochi minuti.
Scaricate l'ultima versione di Adobe Illustrator.
Ciò chì avete bisognu di travaglià
Prima di tuttu, bisognu una immagine in u formatu PNG o almenu cun un pianu pianu, affinchì pudere cundisce facilmente cambendu e opzioni di blending. E megliu di tuttu, s'è avete qualunque vittura di u vector in unu di i formati di Illustrator - AI, EPS. Se avete solu una foto in PNG, allora avete da traduce in un vector per chì pudete cambià u culore (in una vista raster, pudete cambià a taglia è espandete a foto).
Pudete fà un mudellu aduprendu forme geometriche. Ùn hè micca necessaria a ricerca di una maghjina adatta è di prucessura. U solu svantaggiu di stu metanu hè chì u risultatu pò esse abbastanza primitivu, soprattuttu se ùn avete mai fattu questu prima è vedite per prima volta l'interfaccia di Illustrator.
Metudu 1: un mudellu simplice di forme geometriche
In stu casu, ùn hè micca bisognu di cercà tutte e immagini. U mudellu sarà creatu aduprendu i strumenti di prugramma. Hè cusì cum'è una istruzione passo-passo (in stu casu, cunsiderà una forma quadrata):
- Aprite Illustrator è selezziunate l'elementu in u menù superiore. "File"dove avete bisognu à cliccà "Novu ..." per creà un novu documentu. Tuttavia, hè molto più faciule aduprà diverse scorciaghe, in stu casu hè Ctrl + N.
- U prugramma aprirà la nova finestra di configurazione di u documentu. Piazzà a dimensione chì vede bene. A taglia pò esse stabilita in parechji sistemi di misura - millimetri, pixel, pollici, etc. Sceglite una palette di culori a seconda chì a vostra immagine sia stampata in ogni locu (Rgb - per u web, CMYK - per stampà). Si no, allora in paragrafo "Effetti raster" ponu "Schermata (72 ppi)". Se andate à stampà u vostru mudellu in ogni locu, mette nisuna "Mediu (150 ppi)"nant'à "Alto (300 ppi)". U più grande u valore ppi, a qualità di stampa megliu sarà, ma e risorse informatiche saranu più difficiule di usà mentre travaglia.
- U spaziu di travagliu di difettu sarà bianco. Se ùn si sente micca soddisfatti di un tali culore di sottumessu, pudete cambià u situ ponendu un quadru di u culore desideratu nantu à a zona di travagliu.
- Dopu chì si sovrappone, sta piazza devia esse isolata da a mudificazione in u pannellu di strati. Per fà quessa, aprite a tab "Strati" in u pannellu di diritta (sembra due quadrati sovrapposti sopra a cull'altri). In stu pannellu, truvate u quadru appena creatu è cliccate nant'à un spaziu vacante, à a destra di l'icona di l'ochju. Una icona di serratura deve apparse quì.
- Ora pudete cuminciare a creazione di un mudellu geometricu. Per cumincià, traccia un quadru senza un riempimentu. Per questo in "Barre di strumenti" selezziunate "Quadratu". In u riquadro superiore, regolate u riempimentu, u culore è u spessu di u coltu. Chì u quadru hè fattu senza cumandà, in u primu paragrafo, selezziunu u quadru biancu, attraversatu da una linea rossa. U culore di i frutti in u nostru esempiu sarà verde, è u pesu hè 50 pixel.
- Traccia un quadru. In stu casu, avemu bisognu di una forma cumplettamente proporzionale, accussì quandu si stendi, tena Alt + Shift.
- Per fà più faciule di travaglià cù a figura resultante, trasformate lu in una figura adiutu a pienezza (puru quessi sò quattru linie chiusi). Per fà quessa, andate "Object"si trova in u menù superiore. Da u submenu drop-down cliccate nantu à "Spende ...". Dopu à quì, una finestra si valla nantu à u locu "OK". Ora avete statu una figura cumpleta.
- Per fà u mudellu ùn sembra micca troppu primitivu, traccia un altru quadru o qualsiasi altra forma geometrica. In questo casu, u stroke ùn sarà micca adupratu, hè invece riempitu (fintu u stissu culore di u quadru più grande). A nova forma deve esse prumigente, allora quandu si trà, ùn vi scurdate di piglià a chjave Shift.
- Pone a figura zucca in u centru di u grande quadru.
- Selezzi i dui oggetti. Per fà quellu, guardate in "Barre di strumenti" icona cù un cursore neri è tenendu giù a chiave Shift cliccate nantu à ogni forma.
- Ora ci vole à multiplicà per inundà tutta a zona di travagliu. Per fà quessa, inizialmente usate i scorciati Ctrl + Cè dopu Ctrl + F. U prugramma seleziona di modu indipendente e forme copiate. Fighjulate per riempà a parte vuota di u spaziu di travagliu.
- Quandu l'intera area hè piena di figure, per un cambiu, certi di elli ponu esse datatu un culore di furmazione diversu. Per esempiu, piazze chjarate repintate in aranciu. Per fà sta più veloce, selezziuneli tutti cun "Strumentu di selezzione" (cursore neri) è tene una chiave Shift. Allora selezziunu u culore desideratu in l'impostazioni di riempimentu.
Metudu 2: fà un mudellu cù foto
Per fà ciò, avete bisognu di scaricà una foto in u format PNG cù un fondo trasparente. Pudete truvà dinò una foto cù un pianu pianu, ma avete da cancellà prima di vectorizà a immagine. Ma usando l'utili di Illustrator ùn hè micca impossibile rimuovere u sfondo da l'immagine, pò esse amparatu solu cambendu l'opzione di blending. Sò perfettu se truverete u schedariu immagine di sorgente in u formatu Illustrator. In questu casu, a foto ùn hà micca da vectorizà. U prublema maiò hè di truvà qualchì file in forma di EPS, AI hè difficiule in Internet.
Cunsiderate istruzioni passo-passo in l'esempiu di una foto cù un fondo trasparente in u formatu PNG:
- Crea una carta di travagliu. Cumu fà sta hè descritta in l'istruzzioni per u primu metudu, in paragrafi 1 è 2.
- Trasferisce à l'immagine di u spaziu di travagliu. Aprite u cartulare cun l'imagine è trascinatelu in u spaziu di travagliu. A volte, questu metudu ùn funziona micca, in stu casu, cliccate nantu à "File" in u menù superiore. Un sottomenu apparecerà dunque avete bisognu di sceglie "Apertu ..." è specificà u caminu à a foto desiderata. Pudete ancu aduprà a combinazione di tasti Ctrl + O. L'impresa pò aprire in un antru finestra Illustrator. S'ellu accade, allora ghjustu trascinaru in u spaziu di travagliu.
- Ora avete bisognu di u strumentu "Strumentu di selezzione" (a sinistra "Barre di strumenti" sembra un cursore neri) selezziunate a foto. Per fà quessa, cliccate solu nantu à chjuca.
- Trace l'immagine.
- A volte una zona bianca pò apparè propiu à a foto, chì, quandu i culori cambiamentu, inghjunghjanu è bloccanu l'image. Per evitare ciò, cancellate. Prima, selezziunate e imagini è cliccate nantu à elli cù RMB. In u menù drop-down, selezziunu "Ungroup"è dopu evidenziate u sfondo di l'immagine è cliccate Elimà.
- Avà bisognu da multiplicà a foto è u riempite di tutta a zona di travagliu. Cumu fà sta hè descrittu in paragrafi 10 è 11 in l'istruzzioni per u primu metudu.
- Per a varietà, e fotografie copiate ponu esse fatte in diverse dimensioni cù l'aiutu di a trasformazione.
- Puru dinò per a bellezza di alcuni di elli si pò cambià u culore.
Lezione: Cumu fà da traccia in Adobe Illustrator
I mudelli risultanti ponu esse salvati cum'è in u formatu Illustrator, per tornà à edità in qualunque tempu. Per fà quessa, andate "File"cliccate "Salvà cum'è ..." è selezziunate ogni formatagliu Illustrator. Se u travagliu hè già finitu, allora pudete salvà lu cum'è una maghjina normale.