Ricercate Google per una foto


Iniziendu à imparà e funzioni di WhatsApp, l'utenti si dumanda spessu nantu à u significatu di e marcate di cunsigliu chì vene immediatamente in u corpu di messaghji inviati via u messaghju istantaneu. Fà chì vedemu u serviziu di u mittente in questu modu, ciò chì pratichi i benefici di u sistema di statutu attribuitu à ogni spedizioni in unu di i mezi più popolari di scambià di dati via Internet, è ancu cunsiderà a possibilità di interdisce l'inviu di inviati relazioni à a lettura di messaggi à i vostri interlocutori.

Cosa ti spighjate in whatsapp

Icone grafiche assegnate à ogni missaghju inviatu / inviatu è in u prucessu di trasmissione di WhatsApp per WhatsApp sò destinate à fornisce un semplice cuntrollu visuale di a cunferenza da u destinatariu.

Status di messagiu possibili

Avendu ricordatu una volta chì solu quattru immagini di u status significanu, pudete à qualunque tempu truvà infurmazioni nantu à u stadiu in cui i dati inviati per mezu di u serviziu si trovanu, vale à dì, scopre sì chì l'infurmazione hè stata consegnata à u destinatariu è se hà vistu u missaghju.

  1. Orologi. Questu icona hè osservatu in missaghji minori. L'immagine significa chì u missaghju hè prontu per a trasmissione è "Inviatu".

    Se u statutu hè visualizatu per un bellu pezzu, questu puderà indicà i prublemi cù l'accessu à Internet nantu à u dispositiu induve l'applicazione client client hè installata, o un serviziu tempurariu inoperability. Dopu chì i prublemi di u latu di u mittente o di u sistema in tuttu si risolenu, l'orologio cambia a so immagine in un tick.

  2. Una spuntana grigia. A marcata significa chì u missaghju hè statu inviatu cù successu è hè andatu à a destinazione.

    Una marcata grigia indica chiaramente chì u messaggero hè in travagliu è chì l'applicazione WhatsApp hè cunnessa à a rete quandu u missaghju hè inviatu da u destinatariu, ma ùn significa micca chì l'infurmazione sia stata ricevuta da u destinatariu o da trasmette in futuro. Per esempiu, se un altru participant di u messaggero hà bloccatu l'identificatore di u mittente cù a so applicazione clientela, u statu "Inviatu" in i missaghji inviati ultimamente, ùn cambierà mai à alcun altro.

  3. Due marcate grigie di cuntrollu. Sta statura significa chì u messaghju hè statu fattu à u destinatariu, ma ùn hè micca litu da ellu.

    In realtà, una tali notificazione ùn pò esse veda senza ambiguità in l'aspettu di u missaghju visualizatu, da un altru partecipante pò familiarizzià cù u cuntenutu di u missaghju ricevutu da u dispositiu da apertura di notifiche chì qualsiasi OS hè in putenza di emissione, è u statu di u missaghju visto da u mittente resterà "Ùn hè micca leghje".

  4. Due marcate di controllo in blu. Tale notifiche indica inequivocabilmente chì u destinatariu hà vistu u missaghju inviatu, chì hà statu aperto una chjave cù u mittente è leghia l'infurmazioni in u missaghju.

    Se l'infurmazione hè stata inviata à u chat di gruppu, i caselli di scambiu camberanu u so culore in blu dopu à quellu? cumu si vedenu l'infurmazione trasmessa da tutti i membri di u gruppu.

Cumu si pudete vede, u sistema di notifiche nantu à u statu di l'infurmazioni trasmissu nant'à WhatsApp hè semplice è logicu. Benintesa, i simboli grafichi sopra cullati significanu a listessa cosa in tutte e versioni di l'applicazione client messenger - per Android, iOS e Windows.

Dettagli di u messaggiu

Pudete avè informazione dettagliata nantu à ciò chì accade o ciò chì accadde cù u missaghju inviatu per WhatsApp cù una caratteristica speciale in u messaggero. Sicondu u sistema operativu nantu à u quale l'applicazione clientela hè in scena, per accede à l'infurmazioni nantu à i fatti di u cambiamentu di u statu di a spedizione è à u tempu di sti cambiamenti, pudete fà u seguitu.

  1. Android. In a finestra di chat cù un toccu longu, sicondu u missaghju, selezziunu. A seguitu, tocca a maghjina di trè punti in cima di u schermu nantu à a destra è selezziunate l'element "Info", ciò chì conduce à una pagina cù informazioni dettagliate nantu à a strada coperta da a partenza.

  2. iOS. Per riceve dati relativi à a trasmissione di un messaghju inviatu per WhatsApp, in iPhone, avete bisognu di clicà longu nantu à u missaghju di interessu finu chì u menu di opzioni si vene. Poi, scurgiunate per listinu toccà a maghjina di u triangulu nantu à a destra di u menu, selezziunate l'elemento "Dati". Una schermata cuntene l'infurmazione nantu à e tappe passate da u missaghju si aprirà immediatamente.

    Un altru modu per uttene l'infurmazioni nantu à u prucedimentu di l'invità di un missaghju per mezu di un messaggero istantaneu nantu à l'iPhone hè solu di "purtà" u missaghju da a schermata di dialogo a sinistra.

  3. Windows. In l'applicazione client VotsAp per a finestra più famosa di u desktop OS "Info di missaghju" chjamatu:
    • Passate u mouse sopra un missaghju, i dati nantu à u "muvimentu" chì vulete avè. Immiscingu u puntatore nantu à u messaghju si vene à a mostra di l'elemento in forma di a fine di a freccia punta à e, invocendu u menu di opzioni, cliccate nantu à sta icona.
    • In a lista di funzioni chì si vedenu, selezziunate "Info di missaghju".
    • Avemu informazione cumpleta nantu à a data è l'ora di u cambiamentu di u situ.

Cunduce i rapporti di lettura

I creaturi di WhatsApp ùn anu micca furnitu in u messaggero larghe possibilità di manipuà a visualizzazione di e notifiche sopra cagate da l'utenti. L'unica cosa chì hè dispunibule per ogni membru di u serviziu hè a disattivazione di rapporti di lettura. Hè cusì, disattivà questu opzione in a nostra applicazione cliente, impediamo à i interlocutori di mandà messaghji per amparà chì i so messaggi sò stati visti.

L'operazione chì seguita ùn hà disattivà "Leggi le relazioni" in sala di chat di gruppo "Relazioni di riproduzione"accompagnà a messageria vocale!

  1. Android.
    • Avemu accessu à i parametri di u messaggero ponendu toccà a maghjina di trè punti in u angulu in alto à destra, essendu nantu à una qualsiasi di e tab à l'applicazione - "CHATS", "STATUS", "CALLS". Dopu, selezziunate l'elemento "Impostazioni" è andate à "Account".
    • Aprite "Privacy", scorrendu giù per a lista di opzioni visualizate giù. Deselezionate a scatula "Leggere i rapporti".
  2. iOS.
    • Andate in a sezione "Impostazioni" da qualunque schermu di u messaggero cù l'eccezione di un dialogu aperto è "Camera". Articulu apri "Account"dopu sceglite "Confidentiality".
    • Scrolling list list of privacy options down, truvamu l'opzione "Leggere i rapporti" - U selettore situatu à a destra di u nome di l'elemento specificatu deve esse impostatu à "Off".
  3. Windows. In WhatsApp per PC ùn ci hè pussibilità di disattivà a funzione descritta. Ciò hè da u fattu chì l'applicazione di messaggero per Windows hè in a so essenza solu un "speculare" di a versione mobile di u client di serviziu è riceve tutti i dati, cumprendu l'impostazzioni, da u smartphone / tablet à u quale u ligame hè collegatu.

Conclusione

Questu completa a descrizione di statuti grafichi assegnati automaticamente à i messaghji inviati per WhatsApp. Speremu chì l'utenti di unu di i messaggeri istantanei più popolari chì anu studiatu l'infurmazioni da l'articolo ùn avianu più difficiule determinà u significatu di l'iconi chì accompagnanu a spedizioni. À propiu sì, Viber è Telegram sò assai simuli à u sistema di stato di messagiu discusso sopra - micca menu popolari ch'è i messaggeri WhatsApp, di i quali parlemu in i materiali di u nostru situ.