Quandu si lavora cù u listessu tippu di dati piazzati in diversi tavuli, stracci o ancu libri, per facilità di a percezione, hè megliu per raccolta di informazione. In Microsoft Excel pudete affrontà cù questu travagliu cù l'aiutu di un strumentu speciale chjamatu "Cunsigliu". Fornisce a capacità di raccolta di dati disparati in una sola tavula. Scopri cumu si faci.
Cundizioni per a procedura di consolidazione
Naturalmente, micca tutte e tabelle pò esse consolidate in una sola, ma solu quelle chì risponde à certi condizioni:
- e colonne in tutte e tabelle avianu avè u listessimu nomi (solu ristrutturazione di colonne hè permessa);
- ùn ci deve esse colonne o righe cù valori nove;
- I mudelli di a tavula anu da esse uguale.
A creazione di un tabulariu consolidatu
Considerà cumu creà una tavola consolidata nantu à l'esempiu di trè tabelle chì anu avè u listessu mudellu è una struttura di dati. Ognunu di elli si trova in un fogliu separatu, puru chì usando u listinu algoritmu pudete creà una tavola consolidata di dati situati in diversi libri (schedari).
- Aprite un fogliu separatu per a tavula consolidata.
- Sulla folla aperta, marcate a cella, chì sarà a cella in alto à sinistra di a nova tavula.
- Esiste in a tabulazione "Dati" cliccate nantu à u bottinu "Cunsigliu"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "U travagliu cù i dati".
- A finestra di configurazione di u consolidamentu di i dati si aprite.
In u campu "Funzione" hè necessariu per stabilisce ciò chì azzione cù e cellule sarà svolta à casu di coincidenza di righe è colonne. Quelli ponu esse u seguitu:
- quantità;
- quantità;
- media;
- massimu;
- minimo;
- u travagliu;
- numaru di numeri;
- deviazione deviazione;
- deviazione imparziale;
- compensazione dispersione;
- dispersione imparziale.
Nantu à a maggior parte di i casi, a funzione hè usata "Amount".
- In u campu "Link" indettu u range di celle di una di e tabelle primarie da consolidà. Se questu spaziu si trova in u listessu schedariu, ma nantu à un altru fogliu, premete dopu u pulsante, chì si trova à a destra di u campu di entrata di dati.
- Vai à u fogliu in u campu duve a tavola hè situata, selezziunate l'intervallo desideratu. Dopu avè inseritu i dati, cliccate torna nantu à u bottu situatu à a destra di u campu induve l'indirizzu di a cella hè statu inseritu.
- Tornà à a finestra di configurazione di a consolidazione per aghjunghje e cellule chì avemu selezionate per a lista di intervalli, cliccate nantu à u bottinu "Add".
Comu pudete vede, dopu questu spaziu hè aghjuntu à a lista.
Altrimenti, aghjunghjemu tutti l'altri intervalli chì saranu implicati in u prucedimentu di consolidamentu di dati.
Se l'ampiezza desiderata si trova in un altru libru (file), cliccate subitu nantu à u pulsante "Revisione ...", selezziunu u schedariu nantu à u discu duru o supporti amovibili, è dopu dopu sceglite l'ampiezza di celle in stu file cù u metodo sopra riportatu. Naturalmente, u schedariu deve esse aperto.
- Simili, pudete fà qualchi altre impostazioni di u tabulariu consolidatu.
Per aghjunghje automaticamente u nome di e colonne in l'intestazione, mette una marcata vicinu à u parametru "Firme di a linea di cima". Per fà u sommazione di dati ponu un tick à u parametru "Valuri di a colonna di sinistra". Se vulete aghjurnà tutti i dati in a tavola consolidata quandu aghjinevate i dati in e tabelle primarie, fate casu a casella accanto à "Creà link à i dati di fonte". Ma, in stu casu, avete bisognu di tene in considerazione chì, se vulete aghjunghje novu righe à a tavula originale, duverete deselezzià stu elementu è ricalcà i valori manualmente.
Quandu tutte e impostazioni sò fatte, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- U reportu consolidatu hè pronto. Comu pudete vede, i so dati sò riuniti. Per vede l'infurmazione in ogni gruppu, cliccate nantu à u segnu di più à sinistra di a tavula.
Oghje u cuntenutu di u gruppu hè dispunibule per visione. In un modu simile, pudete aprire ogni altru gruppu.
Cumu si pudete vede, u consolidamentu di dati in Excel hè un strumentu assai praticu, perchè pudete arrugà l'infurmazioni chì si trovanu micca solu in diversi tavuli è in diversi spazii, ma ancu in altri file (libri). Questu hè fattu relativamente simpliciamente è prestu.