Articuli

06/27/2018 Windows | per i principianti In questa guida per i principianti, hè dettagliata nantu à u locu da installà è disinstallà i prugrammi di Windows 10, cume si cunsulta in sta componente di u pannellu di cuntrollu è infurmazioni in più nantu à cume pudete rimuovere correttamente prugrammi è applicazioni di Windows 10 da u vostru computer.

Read More

Riassendu a distribuzione di rigali! (Perchè aghju distribuitu è ​​u testu di e congratulazioni iniziali sò ghjustu sottu à stu testu). Strana, ma solu 3 persone anu vulsutu un donu, ancu, secondu e statistiche di feedburner, più di 50 abbonati sò stati à leghje questu articulu. Di quessa, aghju sceltu di ùn mi limità micca à duie regali, cume era pianu in primis, ma di rende tutti i trè libri chì i lettori anu volutu aghjustà: Sergey, u libri di Michael Kofler - Linux.

Read More

Quì pudete truvà tutti i materiali principali di u situ in Windows 7 è Windows 8.1 OS in quantu l'installazione, a configurazione, u travagliu in OS, a riparazione di u sistema, a risoluzione di i problemi è altre sfumature. In una pagina separata - Istruzioni per Windows 10 Important: Installazione di Windows 8.1 Utilità di sistema incorporate Windows 10, 8 è Windows 7, chì hè utile per sapè U scaricamentu di l'immagine ISO originale di Windows 8.

Read More

12/25/2012 Installazione di u router | Notizie Ieri nantu à u situ ufficiale russo D-Link ftp.dlink.ru nuove versioni di firmware per i router Wi-Fi D-Link DIR-300 NRU revisioni di hardware di ver. B5, B6 è B7. Dunque, a versione attuale di u firmware: 1.4.2 - per i DIR-300 B7 1.4.4 - per i DIR-300 B5 è B6 (E ora u stissu file hè destinatu per i B5 è B6) 1.

Read More

Allora, se u ghjocu Crysis 3 ùn hà principiatu è si vede un errore chì indica chì u lance di u prugramma hè impossibile da u fattu chì u file aeyrc.dll richiestu ùn sia micca nant'à u computer, quì vi diceraghju ciò chì devi fà per risolve u finestre. Problema simile: cryea.dll manca in Crysis 3 S'è inizià a cercà da dove scaricà aeyrc.

Read More

U lighjeru in a cablata è piglia a dicita di traduce. Stu articulu hè, naturalmente, à u livellu di Komsomol verità, ma pò esse interessante. Circa un annu fà, Stephen Jakisa avia problemi serii cù u so computer. Hè principiatu quandu hà installatu Battlefield 3 - un sparatutto in prima persona, in cui l'azione accade in un prossimu futuru.

Read More

L'errore associatu à u file vorbisfile.dll pò apparire in Windows 7, Windows 8 è XP è se si vede un messagiu da u sistema operativu chì u prugramma ùn pò esse principiatu perchè u computer ùn hà vorbisfile.dll, allora più probabilmente vulete esegui GTA San Andreas (tuttavia, un errore pò apparà quandu lancia altri programmi o ghjochi, per esempio, Homefront).

Read More

03/03/2013 Laptops | diversu U sistema L'installazione di tutti i piloti nantu à i portatili Sony Vaio hè un travagliu piuttostu micca bendiale, chì l'utenti spessu affrontanu. Aiutu - parechji articuli nantu à cume si installa i driver per vaio, chì purtroppu ùn funghjenu sempre.

Read More

Istruzioni dettagliate è guide nantu à i vari modi per creà unità flash aviabile per l'installazione successiva di Windows è altri sistemi operativi, oltre à a rinnimazione di i computer da un drive flash. L'elenco di istruzioni sarà attualizatu, oghje, hè stata cunsiderata a creazione di unità USB aviabile per l'installazione di varie versioni di Windows da una unità flash USB.

Read More

Questa pagina cuntene tutti i articuli è istruzioni da remontka.pro in relazione à u scaricamentu da torrents, torrent trackers, ciò chì a Bittorrent file-sharing è a rete è cume aduprà. Cosa hè un torrent è cumu per usarli - istruzioni per l'utenti novieri nantu à ciò chì hè una rete Bittorrent di sparghjera di file, ciò chì hè un torrent è u tracker, è un client torrent.

Read More

Sapete chì spingà vari pulsanti oscuri in siti web ùn hè micca a pratica più sicura di travaglià in un computer? Parechji i prublemi di l'infurmazione, i virus è simili vennu cum'è fruttu di una curiosità eccessiva. Ebbene, aghju, invece, sò curiosi chì a percentuale di lettori ghjunghjerai à sta pagina (s'è tiratu da una ricerca, allora solu in casu ti informeraghju chì stu pulsu hè guidatu da un bottinu etichettatu cù un pulsante secretu).

Read More

Se ùn avete micca iniziò u ghjocu è ricevi un errore d3dx11_43.dll (chì pensu chì sia, perchè site quì), allora nantu à richieste cum'è "scarica d3dx11_43.dll gratuitamente" pudete andà in siti cum'è dll-files, Scaricate u schedariu, mettenu in a cartella C: System32 è ... ùn travaglia ancu per voi.

Read More

Insignamenti dettagliati nantu à cume pudete effettuà a rimozione è a curazione di virus in u vostru computer. In u trattatu di l'unità flash per virus, l'usu di antivirus per rimuovere malware è altri manuali relativi à sbarazzarsi di virus. U megliu antivirus per Windows 10 (pagatu è gratuito) I migliori antivirus gratuiti U mezu megliu per rimuovere malware da u vostru computer Cumu rimuovere annunci in u browser in pop-up per i virus usando RogueKiller per truvà e rimuovere prugrammi dannosi è indesiderati Scansione in linea di file per virus in analisi ibrida Cumu aduprà Windows Defender Offline (Windows Defender Offline) Antivirus gratuito cù Bitdefender Free Edition di Windows 10 How to smarisce funday24.

Read More

Questa pagina contiene tutti i materiali impurtanti nantu à Windows 10 - à l'installazione, l'aggiornamentu, a configurazione, a riparazione è l'usu. A pagina hè attualizzata cù a nova manuale di apparizione. Se avete bisognu di manuali è articuli nantu à e versioni precedenti di u sistema operativu, pudete truvà quì. Se vulete aggiornà, ma ùn avete micca tempu: Cumu avè aghjurnatu liberu Windows 10 dopu u 29 di lugliu di u 2016.

Read More

In sta pagina truverete tutti i materiali in stu situ dedicati à risolve i prublemi è i modi interessanti d'usu tablet è telefunu Android. A lista di istruzioni sarà aggiornata cume sò appi novu. Speru chì molti di elli saranu interessanti è utili per i patroni di tali dispositivi.

Read More

Assicuratevi chì avete statu un errore in Windows: u prugramma ùn pò esse principiatu perchè a mancia di u mfc100u.dll manca nant'à u computer. Qui vi truverete un modu per corregge questu errore. (Un prublemu frequente per i prugrammi Windows 7 è Nero, antivirus AVG è altri) Prima di tuttu, vogliu aduprà chì ùn avete da cercà induve u DLL hè separatu: prima, truverete vari siti discutibili (è ùn sapete micca ciò chì in mfc100u.

Read More

Se à l'iniziu di una ghjocu (di quest'ultima, sta Borderlands), apparisci un errore chì dichiara chì u lancio di u prugramma hè impossibile, chì manchendu u schedariu necessariu nantu à u computer, ùn cerca micca qualchissia di scaricà il physxcudart_20.dll, risolvi l'errore hè più faciule. U schedariu physxcudart_20.dll ùn hè micca inclusu cù NVidia PhysX, cusì semplicemente l'installazione di PhysX ùn ripara micca l'errore (cume, per esempio, pudete riparà l'errore physxloader.

Read More

12/29/2018 Windows | Prugrammi U registro di Windows hè una di e parti più impurtanti di u sistema operativu, chì hè una basa di dati di sistema è parametri di prugramma. L'upgrade di OS, l'installazione di software, l'usu di tweakers, "cleaners" è alcune altre azzioni di l'utente portanu à cambiamenti in u registru, chì, qualchì volta, pò cunduce à un malfunzionamento di u sistema.

Read More

Skype (o Skype in rusa) hè unu di i prugrammi più diffusi per a cumunicazione in Internet. Cù Skype pudete scambià messaggi di testu, fà chiamate voce è video, fate chiamate à telefoni fissi è telefoni mobili. In u mo situ internet pruvaraghju di scrive istruzioni dettagliate nantu à tutti l'aspetti d'usu di Skype - chì spessu quì u prugrammu hè adupratu da e persone chì sò luntanu da i computer è di tuttu ciò chì si tratta di uttenzi è chì anu bisognu di una guida dettagliata.

Read More

Se avete inizio un prugramma, è più spessu un ghjocu, per esempiu, Battlefield 4 o Need For Speed ​​Rivals, pudete vede un messagiu chì u prugramma ùn pò esse principiatu perchè u computer ùn hà msvcp110.dll o "L'applicazione ùn hà principiatu perchè MSVCP110.dll ùn hè statu micca trovu ", hè faciule da induvà ciò chì cerchi, chì dughje questu schedariu è perchè Windows scrive chì manca.

Read More