Cume à rimuovere Picasa Uploader

A suite di ufficialità virtuale da Google, integrata in u so storage in nube, hè assai popularu in i utilizatori per a so utà libera è faciule. Include applicazioni web cume Presentazioni, Formi, Documenti, Tavole. U travagliu cù questu ultimu, sia in u navigatore nantu à u PC sia in i dispositivi mobili, sarà discusso in stu articulu.

Pin file a google tabella

Google Tables sò in parechji maneri inferiori à una soluzione simili da Microsoft - u foglio di calculatore Excel processor. Dunque, per riparà e righe in u pruduttu di u gigante di ricerca, chì pò esse necessariu per creà un intestu o un intestu di tavulu, solu un modu hè dispunibule. In stu casu, ci sò dui opzioni per a so implementazione.

Versione web

U modu più praticu hè di utilizà Google Spreadsheets in un browser, soprattuttu se travaglia cun un serviziu web via u prugrammu pruspiratu di a cumpagnia, Google Chrome, dispunibule nant'à i computer Windows, macOS è Linux.

Opzione 1: Riparazione di una Linea

I sviluppatori di Google anu piazzatu a funzione chì avemu bisognu quasi à u postu più unobvious, chì hè per quessa chì assai utenti anu scansu difficoltà. È tuttavia, per riparà una riga in una tavula, tuttu ciò chì hè bisognu di fà hè solu pochi clic.

  1. Usendu u mouse, selezziunate a linea in a tavula chì vulete riparà. Invece di una selezzione manuali, pudete semplicemente cliccà nantu à u so numeri ordinale nantu à u pannellu di coordinate.
  2. Superu a barra di navigazione in cima, truvate a tab "Vede". Cliccanu nantu à u nant'à u menù drop-down, selezziunà "Sicuro".
  3. Nota: Di recente, a tabulazione "Vede" hè chjamata "Vista", dunque avete bisognu di aprì per accede à u menu di interesse.

  4. In u sottomenu chì pò vene, selezziunu "1 linea".

    A linea selezionata sarà riparata - quandu scorrerà a tavula, resterà sempre in u so locu.

Comu pudete vede, ùn ci hè nunda di difficiule in a riparazione di una linea. Se site avete bisognu di fà quellu cù parechje righe orizzontali à tempu, lite.

Opzione 2: Aghjurnà a gamma

Ùn sempre u capu di u fogliu include una sola linea, pò esse duie, trè o ancu di più. Aduprendu l'applicazione web da Google, pudete riparà un numeru illimitatu di linee chì cuntenenu tutti i dati.

  1. Solu nantu à u pannellu di coordinate digitali, aduprà u mouse per sceglie l'intervallo richiestu di righe chì avete intenziu cunvertite in un intestu di tavula fissa.
  2. Cunsigliu: Invece di sceglie cù u mouse, pudete cliccà nantu à u numeru di a prima linia di u rughjonu, è poi tene premutu "SHIFT" nantu à a tastiera, cliccate nantu à l'ultimu numeru. L'intervallo chì avete bisognu sarà catturatu.

  3. Ripetite i passi descritti in a versione precedente: cliccate nantu à a tabulazione "Vede" - "Sicuro".
  4. Selezzi un item "Linee Multiple (N)"unni invece "N" u numeru di righe sceltu da voi vi sarà mostratu in parentesi.
  5. A gamma di tavule orizzontale chì avete sceltu sarà riparata.

Fate attenzione à u paragrafo "A linea attuale (N)" - Permette di riparà tutte e righe di a tavula, chì cuntenenu dati, finu à l'ultima linea vuota (micca inclusiva).

Allora ghjustu pudete riparà un paiu di righe o un intervagliu cumpletu orizzontale in Google Tables.

Undo righe in u tavulu

Se a necessità di riparà e linee sparisce, cliccate sul tab. "Vede"selezzione articulu "Sicuro"è dopu a prima opzione di listinu - "Ùn riparate a linea". Stabilendu a gamma assai selezionata sarà annullata.

Vede ancu:
Cumu riparà u cap in a tabella di Excel
Cumu risolve u titulu in Excel

Applicazione mobile

Google Spreadsheets hè dispunibule non solu in Internet, ma dinò nantu à i dispositivi mobili in esecuzione Android è iOS. L'applicazione hè semplice è facili da usà è, naturalmente, hè dotata di a funzione di a sincronizazione nube, tipica di tutti i servizii di Google. Considerà cume per riparà righe in tabelle mobili.

Opzione 1: Una linea

Google Spreadsheets per i telefoni intelligenti è i tablet, in termini di a so funzionalità, sò guasgi cum'è a versione web. È tuttavia l'esecuzione di certe azioni, a posizione di certi attrezzi è cuntrollu in l'applicazione hè implementata in modu diversu. Dunque, simu interessatu à a possibilità di fissà righe per creà una direzzione di tavula hè nascosta quandu micca tutti pensanu à cercà quellu.

  1. Avendu lanciatu l'applicazione, aprite u documentu necessariu o crea una nova (da zero o nantu à un mudellu).
  2. Tocca nantu à u numeru di sequenza di a linea chì vulete legà. Serà unu, perchè solu i primi (linzoni) superiori pò esse fissati unu à unu.
  3. Fighjate u vostru dittu nantu à u numeru di a linea finu quandu u menù di vede populu. Ùn esse micca cunfusu da u fattu chì hà cumanderi i cumanduli per travaglià cù dati, cliccate nantu à l'ellipsi è selezziuneli da l'elemento di menu di menu a tendi "Sicuro".
  4. A linia selezionata sarà riparata, ùn vi scurdate di cliccà nantu à a marcata situata in lu angulu in alto à sinistra per confermà l'azione. Per assicurà a creazione di successu di l'intestazione, saltà a tavula da cima à u fondu è ind'u dù.

Opzione 2: Rughjone di fila

A riparazione di dui o più righe in Google Tables si faci da u stimu algoritmu cum'è in un unicu solu. Ma, ancu, quì, ancu quì, ci hè una sfumatura nè di tutti intuitiva, è si trova in u prublema di identificà duie linee è / o di indicà una gamma - ùn hè micca immediatamente chiaru cumu questo hè fattu.

  1. Se una linea hè ancu attaccata, cliccate nantu à u so numeri ordinale. In realtà, avete bisognu di cliccare è se ùn ci hè nè capu in a tavula.
  2. Appena l'area di selezione diventa attiva, cioè, una cornice blu cù i punti compare, trascina finu à l'ultima linea, chì sarà inclusa in un intervallu fissu (in u nostru esempiu, questu hè u secondu).

    Nota: Per staccà si hè necessariu per u puntu blu in a zona di e cellule, è micca per un cerchju cù puntatori vicinu à u numeru di linea).

  3. Fighjate u vostru dittu nantu à l 'area selezionata, è dopu u menu da cumparisce i cumandati, toccà unu di i tre punti.
  4. Sceglite una opzione "Sicuro" da a lista di opzioni dispunibili, è cunfirmate e vostre azioni, cliccando nantu à a marcata. Scorri trà a tavola è assicuratevi chì e corde sò riunite cù successu, chì significa chì l'intestazione hè stata creata.
    Stu prucedimentu hè bonu quandu avete bisognu di riparà pochi linee vicine. Ma chì sì chì l'ampiezza hè abbastanza larga? Ùn tira micca u listessu dittu nantu à a tavula, pruvendu à ghjunghje in a linea desiderata. In fatti, tuttu hè tantu più simplice.

  1. Ùn importa micca se e linee sò ripirate o micca, selezziute chiddu chì sarà l'ultimu di u inclusu in u intervallo fissu.
  2. Fighjate u vostru dittu nantu à a zona di selezzione, è dopu un menu menu apparse, preme nantu à trè punti verticali. Da u listinu in goccia, selezziunu "Sicuro".
  3. Dopu avè confermatu l'operazione, cliccanu nantu à u marcatu, e linee da a prima à l'ultima marcata da voi saranu ligate à l'intestazione di a tavula, chì si pò vede scorrendo da cima à u fondu è da quì ind'u dà.

    Nota: Se u spaziu di e linee fissu hè troppu largu, sarà visualizatu in parte nantu à u schermu. Questu hè necessariu per una navigazione facilità è travaglià cù u restu di a tavula. In stu casu, u cap capu pò esse rotatu in una direzzione convenienti.

  4. Ora sapete cume creà un header in Google Spreadsheets, assicurendu una o più linee è ancu a so larghezza. Sò abbastanza à fà questu solu pochi volte per ricordà assai micca a più ovulosa e cumcepibile organisazione di i voci di menu necessarii.

Undoing lines

Pudete separà e righe in a tavula di Google mobile in a stessa manera chì avemu riparatu.

  1. Selezziunate a prima fila di a tavula (ancu se u intervallu hè fissatu) toccà u so numeru.
  2. Fighjate u vostru dittu nantu à a zona messa in evidenziata finchè un menù di menu emergente apparisce. Cliccate nantu à ellu per trè punti verticali.
  3. In a lista di azzioni chì si apriranu, selezziunate "Unpin"dopu chì a legatura di righe (è) in a tavula hè annullata.

Conclusione

Da questu picculu articulu avete amparatu circa a risoluzione di un simu travagliu cum'è per creà un intestu da attaccà linie à Google Spreadsheets. Malgradu u fattu chì l'algitimu per eseguire sta procedura in rete è l'applicazione mobile hè significativamente diversa, ùn puderete micca dì chjamatu cumplicatu. A cosa principale hè di ricordà a posizione di e opzioni necessarie è elementi di menu. À propositu, in u listessu modu, pudete riparà e colonne - basta selezziunà l'elementu rispettu in u menù tabulazione "Vede" (Prima - "Vede") nantu à u desktop o aprite u menù di cumandamenti nantu à un smartphone o tablet.