Cumu configurà u router Asus RT-N10

Questu manualu cuntenirà tutti i passi chì serà necessarii per configurà u router Wi-Fi Asus RT-N10. Sarà considerata a cunfigurazione di u router wireless per i fornitori di Rostelecom è Beeline. Per analogia, pudete configurà u router per altri fornitori di Internet. Tuttu ciò chì hè necessariu hè di specificà currettamente u tippu è i parametri di a cunnessione aduprata da u vostru fornitore. U manuale hè adatto per tutte e varianti di Asus RT-N10 - C1, B1, D1, LX è altri. Vede ancu: a configurazione di u router (tutte le istruzioni da stu situ)

Cume cunnessu Asus RT-N10 per configurà

Router Wi-Fi Asus RT-N10

Malgradu u fattu chì a questione pare abbia stata primariamente elementare, à volte quandu ghjunghje à u clientu ci vole à affrontà a situazione chì ùn hà mannatu di configurà u router Wi-Fi da solo solu per u mutivu ch'ellu hè micca cuminciculatu o l'usu ùn hà fattu cunte nunda di sfumature .

Cume cunnessu u router Asus RT-N10

Postu di u router Asus RT-N10 truverete cinque porti - 4 LAN è 1 WAN (Internet), chì si ponu spessu contr'à u fondu ginirali. Hè per ellu è per qualunque altra portu devia esse cunnessu cavu Rostelecom o Beeline. Connettu una porta LAN à u connettore di a scheda di rete nantu à u vostru urdinatore. Ié, a configurazione di un router hè pussibule senza usà una cunnessione cablata, pò esse fatta ancu da un telefonu, ma hè megliu à ùn - ci sò troppi problemi prubettu per l'utenti novelli, hè megliu aduprà una cunnessione cablata per configurà.

Puru dinò, prima di procedere, vi prupone di guardà in a configurazione di cunnessione di Rete à l'internu in u vostru computer, ancu se ùn avete mai cambiatu nunda. Per fà ciò, avete bisognu di fà i seguenti passi semplici per:

  1. Cliccate nantu à i pulsanti Win + R è sì ncpa.cpl in a finestra "Run", cliccate "Ok".
  2. Fate un clic destro su a vostra connessione LAN, chì serve per comunicà cun Asus RT-N10, poi cliccate "Proprietà".
  3. In e pruprietà di a cunnessione di a zona locale in a lista "Questu cumpunente utilizza sta cunnessione", truvà "Protocollo Internet versione 4", selezziunu e cliccate nantu à u pulsante "Proprietà".
  4. Verificate chì l'impostazioni di cunnessione sò impostate per ottene automaticamente l'indirizzu IP è DNS. Aghju chì questu hè solu per Beeline è Rostelecom. In certi casi, è per certi fornitori, i valori chì sò in i campi ùn sò micca solamente rimossi, ma si registranu ancu da qualchì parte per u trasferimentu successivu à e impostazioni di u router.

È l'ultimu puntu chì l'utenti truvanu qualchì volta - iniziendu per configurà u router, scunganu a vostra cunnessione Beeline o Rostelecom nant'à u computer. Cioè, se lanci una "Rostelecom di cunnessione alta" o una cunnessione Beeline L2TP per cunnessu à Internet, disabilita e micca mai accende una volta (ancu una volta configuratu u so Asus RT-N10). Altrimenti, u router ùn puderete stabilisce una cunnessione (hè dighjà installatu nant'à u computer) è Internet sarà solu sul PC, è u restu di i dispositivi si cunniscvanu via Wi-Fi, ma "senza accessu à Internet". Questu hè l'errore più cumunu è u prublema cumuni.

Inserite e impostazioni di Asus RT-N10 è a cunnessione

Dopu tuttu ciò chì si hè fattu in precedenza hè fattu in cunsunzione, lanciate u navigatore Internet (hè già in esecuzione, se state legendu questu - aprite un novu tab) è inserisci in a barra di indirizzu 192.168.1.1 - Questu hè un indirizzu interno per accede à l'impostazioni di l'Asus RT-N10. Vi sarà dumandatu di entrà un username è una password. A identificazione standard è a parola d'accessu per accede à l'impostazioni di u router Asus RT-N10 - admin è admin in dui campi. Dopu à a voce curretta, vi puderete dumandà di cambià a password predefinita, è allora vedete a pagina principale di l'interfaccia Web di l'impostazioni di u router Asus RT-N10, chì simule in a foto in basso (ancu se a schermata mostra u router già configuratu).

Pagina principale impostazioni di router Asus RT-N10

Configurazione di a cunnessione Beeline L2TP in Asus RT-N10

Per configurà Asus RT-N10 per Beeline, seguite sti passi:

  1. In u menu di regolazione di u router à sinistra, selezziunate l'elemento "WAN", è poi specifichi tutti i parametri necessarii di cunnessione (Lista di parametri per beline l2tp - in l'immagine è in u testu in seguitu).
  2. Tipu di cunnessione WAN: L2TP
  3. Selezzione di tu IPTV: selezziunu una portu se state usando Beeline TV. Avete bisognu di cunnesse un set-top box per stu portu.
  4. Uttenite l'indirizzu WAN IP automaticamente: sì
  5. Connettu à u servore DNS automaticamente: Sì
  6. Username: u vostru login Beeline per accede à Internet (è account personale)
  7. Password: a vostra password Beeline
  8. Servitore Heart-Beat o PPTP / L2TP (VPN): tp.internet.beeline.ru
  9. Hostname: empty o beeline

Dopu à ciò cliccate "Applica". Dopu un breve periodu, se ùn ci sò state errori, u router Wi-Fi Asus RT-N10 stabilirà una cunnessione à Internet è puderete aprire siti in a rete. Pudete andà à l'elementu nantu à a configurazione di una rete wireless in stu router.

Configurazione di cunnessione Rostelecom PPPoE nantu à Asus RT-N10

Per configurà u router Asus RT-N10 per Rostelecom, seguitu sti passi:

  • In u menù di sinistra, cliccate nantu à l'elemento "WAN", è dopu in a pagina aperta, inserisci i cunfusioni di cunnessione cù Rostelecom cumprisce:
  • Tipu di cunnessione WAN: PPPoE
  • Scelta di portu IPTV: selezziunate u portu se ci vole à configurà a TV di Rostelecom IPTV. Connettu à sta porta in u futuru set-top box TV
  • Uttenite un indirizzu IP automaticamente: Si
  • Connettu à u servore DNS automaticamente: Sì
  • Username: u vostru login Rostelecom
  • Password: a vostra password hè Rostelecom
  • I paràmetri rimanenti ponu esse lasciati invariati. Cliccate "Applicà". Se i parametri ùn sò micca salvati per via di u campu di u nome di l'ospite vacante, inserite rostelecom quì.

Questu cumpleta a configurazione di cunnessione di Rostelecom. U router stabilirà una cunnessione à Internet, è ghjustu à fà è configurà e impostazioni di a rete Wi-Fi wireless.

Configurazione di u Wi-Fi sul router Asus RT-N10

Configurazione di l'impostazioni di una rete Wi-Fi senza fili in Asus RT-N10

Per installà una rete wireless in stu router, selezziunate "Rete senza filu" in u menu di configurazione di Asus RT-N10 à a sinistra, è fate e impostazioni necessarie, chì i valori chì sò spiegati qui sotto.

  • SSID: Questu hè u nomu di a rete senza filu, cioè u nome chì vedi quandu cunnessi via Wi-Fi da u telefonu, u laptop o da un altru dispositivo senza fili. Permette di distingue a vostra rete da altri in a vostra casa. Hè cunsigliatu à aduprà u latinu è i numeri.
  • Metodo di autenticazione: Si propone di definisce u valore di WPA2-Personal cum'è l'opzione più sicura per l'usu domesticu.
  • WPA chiavi pre-cumpartita: pudete ponu quì una password Wi-Fi. Deve esse cuntene di almenu ottu caratteri latini è / o numeri.
  • I parametri rimanenti di a rete Wi-Fi senza filu ùn necessiten micca esse cambiate inutilmente.

Dopu avete stabilitu tutti i parametri, cliccate "Applicate" è aspettate chì e impostazioni sò salvate è attivate.

A stu puntu, a configurazione di Asus RT-N10 hè cumpleta è pudete cunnesse cun Wi-Fi è aduprà l'internet senza fili da qualsiasi dispositivu chì u suprana.