In u sistema operativu di Windows ci hè una funzione particulare di minimizà tutte e finestre aperte, à propositu, micca tutti ne cunnosce. Di recente, ellu hà testimunatu cume un amicu hà sparatu una duzina di finestra aperta à tempu ...
Perchè avete bisognu di minimizà e finestre?
Immaginate, stà travagliendu cù un documentu, cù u vostru avutu un prugramma di mail, un navigatore cù parechji tabulazioni (in cui cercate e informazioni necessarie), è un ghjocatore chì ascolta musica per un background piacevole. È avà, avete bisognu di qualchi file in u vostru desktop. Duvete à dà u turnu per minimizà tutte e finestre per ghjunghje à u schedariu desideratu. Cumu? Longu
Cumu minimà e finestre in Windows XP?
Tuttu hè abbastanza sèmplice. Per impostazione predefinita, se ùn avete micca cambiatu alcuna impostazione, à fiancu à u pulsante "Avvia" avete trè icone: un lettore musicale, Internet Explorer, è una scorciatura per minimizà e finestre. Eccu cumu si pare (circaratu in rossu).
Dopu cliccatu nantu ad elli - tutte e Windows sò micca minimizate è vedete u desktop.
À propositu! Talvolta sta caratteristica pò allargà a vostra computazione. Dà u tempu, a funzione di pieghju pò funzionà dopu à 5-10 secondi. dopu cliccate.
Inoltre, alcuni ghjochi ùn permissenu micca à minimizà a vostra finestra. In stu casu, pruvate a combinazione di tasti: "ALT + TAB".
Riguardate le finestre in Windows7 / 8
In sti sistemi di travagliu, piegatura hè simile. Solu l'icona stessa hè stata spostata in un altru locu, in u dirittu inferiore, à fiancu à a data è l'ure.
Eccu ciò chì sembra in Windows 7:
In Windows 8, u pulsu di minimizà si trova in u listessu locu, menu chì ùn hè micca chiaramente visibile.
Ci hè un modu più universale per minimizà tutte e windows - cliccate nantu à a combinazione di tasti "Win + D" - tutte e Windows saranu minimizate immediatamente!
À propiu sì, quandu tu pressi torna stessi pulsanti, tutte e windows si giranu in u stissu ordini cumu eranu. Assai confortevuli!