Grammatica inglese in Uvone per Android


Una configurazione di rete adatta in una macchina virtuale VirtualBox permette di associate un sistema operativu di l'ospite à un ospite per a migliore interazione di quest'ultima.

In questu articulu configureremu a rete nantu à una macchina virtuale chì scena di Windows 7.

Configurazione di VirtualBox comincia cù l'impostazione di parametri globali.

Vai à u menù "File - Impostazioni".

Poi aprite a tab "Rete" è "Rete Virtuali di l'ospite". Eccu sceglite u adattatore è premete u pulsante di regolazione.

Prima ci ponemu i valori IPv4 indirizzi è a maschera di rete rispettabile (vedi screenshot sopra).

Dopu à ciò andate in a prossima tabulazione è attivate DHCP servore (indifferenti ch'ellu sia assignatu un indirizzu IP staticu o dinamicu).

Duvete cunfirmà l'indirizzu di u servitore per esse adeguatu à l'indirizzi di l'adattatori fisici. I valori di "Borders" sò necessarii per copre tutti i indirizzi aduprati in l'OS.

Oghji in i prughjetti di VM. Vai in "Impostazioni"sezione "Rete".

Cume u tippu di cunnessione, ponemu l'opzione adatta. Considerà queste opzioni in più dettu.

1. Se l'adattatore "Ùn hè micca cunnessu", VB annunzia à l'utente chì hè dispunibile, ma ùn ci hè nisuna connessione (pudete esse paragunatu cù u casu chì u cavu Ethernet ùn hè micca cunnessu à a porta). A selezzione di questa opzione pò simulare a mancanza di una connessione via cavu à una scheda di rete virtuale. Così, pudete informà u sistema operativariu inviatu chì ùn ci hè nisuna connessione à Internet, ma pudete configurà u.

2. Quandu sceglite a modalità "NAT" l'OS invitu puderà andà in rete; in sta manera, l'inviamentu di pacchetti accade. Se avete bisognu di aprite e pagine Web da u sistema guest, leghje e mail è scaricanu cuntenutu, allora questu hè una opzione adatta.

3. Parameter "Ponte di Rete" permette di fà più azzioni in Internet. Per esempiu, questa include mudelli di rete è servitori attivi in ​​un sistema virtuale. Quandu stu modu hè selezionatu, VB si cunnessa à una di e schede di rete dispunibuli è inizia a travaglià direttamente cù i pacchetti. A pila di rete di l'ospite ùn hè micca attivata.

4. Modu "Rete interna" usato per organizà una rete virtuale chì pò esse accessu da a VM. Questa rete ùn hè micca riferita à i prugrammi chì si stanu in u sistema ospite o in un equipagiu di rete.

5. Parameter "Adapter Virtual Host" Hè ghjustu à urganizà reti di u OS principale è parechji VM senza usà l'interfaccia vera di rete di u OS principale. In u OS principale, una interfaccia virtuale hè urganizatu, à traversu chì una cunnessione hè stabilita trà questu è a VM.

6. U fussuliu usatu "Driver universale". Quì l'usu riceve l'occasione di sceglie un driver chì hè inclusu in u VB o in l'estensione.

Selezzi u Network Bridge è assignate un adattatore per questu.

Dopu, avemu lanciatu a VM, aprite e cunnessioni di rete è andemu a "Proprietà".



Avete da sceglie u protocollo Internet TCP / IPv4. Pressu "Pruprietà".

Avà avete bisognu di registrà i parametri di l'indirizzu IP, etc. L'indirizzu veru di l'adattatore hè statu piazzatu cum'è gateway, è u valore chì seguita l'indirizzu di l'inserzione pò esse l'indirizzu IP.

Dopu à ciò, confermemu a nostra scelta è chjude a finestra.

L'installazione di u Bridge di Rete hè completa, è ora pudete andà in linea è interagisce cù a macchina di l'ospite.