Vita di Registro 4.01


Parechji utilizatori d'Internet utilizanu un tali dispositiu cum'è un router per creà a so rete wireless è assicurà chì parechji abbonati puderanu cunnesse cù un cavu o un segnale Wi-Fi. Dopu avè configuratu a cunfigurazione di u router, funziona e accede bè à a so missione. Ma qualchì volta l'utente per vari scopi pò esse un urgente bisognu di scopre l'indirizzu IP di u vostru router. Cumu si pò fà?

Amparemu l'indirizzu IP di u router

Da a fabbrica, i router esce cù un indirizzu IP chì hè statu configuratu per difettu. Di solitu in i vari mudelli hè indicatu à a parte posteriore di u router. Per esempiu, cù i dispositivi TP-Link hè 192.168.0.1 o 192.168.1.1, altre opzioni sò pussibule. Ma chì cosa si deve fà se l'iscrizzione nantu à u casu hè diventata illeggibile o l'IP hè statu cambiatu in u prucedimentu di a configurazione è di u funziunamentu è un bisognu urgente di entrà in l'interfaccia web di u dispositivo?

Metudu 1: Informazioni di cunnessione

Per scopre u IP di u vostru router, avete bisognu di aduprà l'utili incorporati di u sistema operativu. Provemu à truvà e informazioni necessarie nantu à un computer cù Windows 8 cunnessu à u router. L'azione su altre versioni di u sistema operativu di Microsoft varierà leggermente.

  1. In u angulu in menu sinistra di u Desktop, fate un clic destro nantu à l'icona "Start" cù u logo di Windows. In u menù drop-down truvemu a stringa "Pannello di cuntrollu".
  2. In u Pannello di cuntrollu, selezziunu u blocu "Rete è Internet"in u quali fà a transizione.
  3. In a finestra "Rete è Internet" cliccate nantu à a sezione "Rete è Spartizione".
  4. A tabulazione chì vene, avemu bisognu di un graficu "Modificendu e impostazioni di l'adattatore".
  5. Dopu, fate un clic su PKM nantu à l'icona di a cunnessione di rete attuale, in u menù di spessu, cliccate in LMB nant'à u graficu "Stato".
  6. A tabulazione di sta situ di cunnessione cliccate nantu à l'icona "Informazione". Avemu ghjustu passatu à l'infurmazioni di interesse per noi.
  7. Dunque, quì sò, tutti i dati chì avemu bisognu. In linea "Default Gateway" osservemu l'indirizzu IP di u router à cui hè cunnessu u nostru computer o laptop. Fatti!

Metudu 2: Linea di Commandu

Un metudiu alternativu hè pussibule chì utilizanu a linea di comando di Windows. In questu casu, ùn ci deve esse difficoltà nè per un utilizatore principiante. Ad esempio, piglià un computer cun Windows 8.

  1. Cliccate à diretta nantu à u pulsante "Start", in u menù contestuale aperto, selezziunate l'elemento "Linea di cumannu (amministratore)".
  2. A promptu di l'ordine, digià:ipconfigè cliccate nantu à Enter.
  3. In linea "Main Gateway" vedemu l'indirizzu IP di u router. U compitu hè risoltu bè.


A riassuntu. L'indirizzu IP di u router ùn hè micca difficiule, aduprendu e caratteristiche di u sistema operativu Windows. Allora, s'ellu hè necessariu, pudete avè facilmente informazioni accurate nantu à u vostru router.

Vede ancu: Reset TP-Link router settings