Quandu si lavora cù e tabelle, hè spessu necessariu generalizà i totali per un nome specificu. Stu nome pò esse u nome di a contrapartia, u cognome di u dipendente, u numeru di u dipartimentu, a data, etc. Spessu, sti nomi sò l'intestinazioni di e stringhe, è cusì, per calculà u totalu per ogni elementu, hè necessariu riassumirle u cuntenutu di e cellule di una riga specifica. A volte l'aggiunzione di dati in righe pruduttu per altri scopi. Fighjate una fighjula à i diversi modi per chì questu pò esse fattu in Excel.
Vede ancu: Cumu calculà a quantità in Excel
Sintesi Valori in una Stringa
In generale, i valori in una linea in Excel ponu esse svelti in trè vie principali: usando una formula aritmetica, usando funzioni è auto-summa. In stu casu, questi metodi ponu esse spartiti in un numeru di opzioni più specifichi.
Metudu 1: formula aritmetica
Prima di tutti, fighjate cumu, cù una formula aritmetica, pudete calcà a quantità in una linea. Vedemu chì cum'è questu metudu funziona nantu à un esempiu specificu.
Avemu una tavula chì mostra i ricavi di cinque magazzini per data. I nomi di a magazina sò nomi di righe è e date sò nomi di colonne. Avemu bisognu di calculà l'importo totale di u fatturatu di u primu magazinu per tuttu u periodu. Per fà ciò, avemu da fà l'addizione di tutte e celle di a linea, chì si riferisce à stu prugrama.
- Selezzi a cella in cui u risultu finitu di cuntà u totalu sarà visualisatu. Avemu messu un segnu "=". Avemu cliccatu su u cliccatu nantu à a prima cellula in sta riga, chì cuntene i valori numerici. Comu pudete vede, a so indirizzu hè immediatamente visualizzata in l'elemento per chì vene a quantità. Avemu messu un segnu "+". Dopu cliccate nantu à a cella successiva di a riga. In stu modu alternemu u segnu "+" cù i indirizzi di e cellule di a linea chì appartene à u primu magazinu.
Cusì, in u nostru casu particulare, avemu a formula chì:
= B3 + C3 + D3 + E3 + F3 + G3 + H3
Naturalmente, quandu usanu altre tabelle, a so aspettu sarà differente.
- Per derive a quantità totale di redditi per u primu sbuczu cliccate nantu à u bottinu Enter in a tastiera. U risultatu hè espositu in a cella in cui era situata a formula.
Comu pudete vede, stu metudu hè abbastanza sèmplice è intuitivu, ma hà un impurtanza primu. Nantu à a so implementazione, avete bisognu di passà assai tempu cume cuncezite quelle opzioni chì cunsideremu qui sotto. È sì ci sò assai colonne in u tavulu, i costi di u tempu cresce ancu di più.
Metudu 2: Suma automatica
Un modu assai più veloce per aghjunghje dati à una linea hè di utilizà una auto-summa.
- Selezzi tutte e cellule cù i valori numerichi di a prima fila. La selezzione hè effettuata tenendu u pulsante sinistro di u mouse. Andà à a tab "Casa"cliccate nantu à l'icona "Autosum"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu U editing.
Un'altra opzione di chjamà a summa automatica hè di andà à la tabulazione. "Formule". Ci hè un blocu di strumentu "Biblioteca di funzioni" cliccate nant'à u nastro nantu à u bottinu "Autosum".
Se ùn vulete micca navigà à traversu e tabulazioni, dopu avè selezionatu a linea, pudete semplicemente digià una combinazione di tasti à tempu Alt + =.
- Qualunque sia l'azione di e manipolazioni descritte sopra, si sceglieghja un numeru à a destra di u spaziu sceltu. Serà a summa di i valori di stringhe.
Comu pudete vede, stu metudu ti permette di calculà a quantità in una righina assai più veloce di a versione precedente. Ma hà ancu un difettu. Si tratta di u fattu chì a quantità sarà visualizata solu à a destra di a gamma orizzontale selezionata, è micca in u locu duve l'utente voli.
Metudu 3: funzione SUM
Per supprimà i mancanze di i dui metodi descritti sopra, l'opzione chì utilizza a funzione Excel integrata chjamata SUM.
Operatore SUM appartene à u gruppu di funzioni matematiche Excel. U so scopu hè di aghjunghje numeri. A sintassi di questa funzione hè cumpruta:
= SUM (numero1; numero2; ...)
Comu pudete vede, l'argumentazioni di questu operatore sò i numeri o indirizzi di e cellule in cui si trovanu. U so numeru pò cullà finu à 255.
Vedemu chì pudete riassumirle l'elementi in una riga usando questu operatore cù l'esempiu di a nostra tavula.
- Selezziunu una cella piena nantu à u fogliu, induve quandu si suppone di fà cumparisce u risultatu di u calculu. Se vulete, pudete sceglie ancu nantu à un altru fogliu di u libru. Ma questu hè raramente u casu, postu chì, in a maiò parte di i casi, hè più praticu piazzà tradiziunalmente una cella per visualizà i totali in a stessa linea cum'è i dati calculati. Dopu chì a selezzione hè stata fatta, cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione" à a sinistra di a barra di formula.
- Sculerau u strumentu chì porti u nome Wizard di Funzione. Andemu in questu in a categoria "Matematica" e da a lista di operatori chì si apre, selezziunu u nome "SUMM". Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK" in fondo à a finestra Maestri di funzioni.
- Attiva a finestra d'argumentu di l'operatore SUM. Pò dighjà 255 campi ponu esse situatu in sta finestra, ma per risolve u nostru prublema avemu bisognu di un solu campu - "Number1". In i voi bisognu inserite e coordinate di a linea, i valori in u quali devianu esse aghjunti. Per fà ciò, ponemu u cursore in u campu specificatu, è, dopu, hà pigliatu u butteru sinistro del mouse, selezziunate l'intervallo numericu di a linea chì avemu bisognu cù u cursore. Comu pudete vede, l'indirizzu di stu intervagliu sarà visualizatu immediatamente in u campu di a finestra di argomenti. Dopu cliccate nantu à u bottinu. "OK".
- Dopu avemu effettuatu l'azione specifica, a summa di i valori di a riga apparirà immediatamente in a cella chì hà sceltu in a prima tappa di risolvendu u prublema in questo modu.
Comu pudete vede, stu metudu hè abbastanza flessibile è relativamente veloce. Hè vera, micca per tutti l'usini, hè intuitiva. Dunque, quelli chì ùn cunniscenu micca nantu à a so esistenza da varie fonti raramente u trovanu in l'interfaccia di Excel stessi.
Lezione: Maestru di Funzioni in Excel
Metru 4: Valurità di a sommità di massa in righe
Ma chì fate se avete bisognu di riassunà micca una e micca duie linee, ma, dite 10, 100 o ancu 1000? Hè veramente necessariu per ogni linea di applicà i passi sopra ripusuti? Comu si pò, ùn necessariamente. Per fà quessa, basta copierà a formula di sumazione à altre cellule in cui vulete visualizzare a summa nantu à e linee rimanenti. Questu pò esse fattu aduprendu un attrezzu chì porti u nome di u segnu di riempimento.
- Facemu l'addizione di i valori in a prima fila di a tavula in alcunu modu chì hè statu descrittu nanzu. Mette u cursore in u angulu inferiore dirittu di a cella in cui hè affissatu u risultatu di a formula o a funzione applicata. In stu casu, u cursore deve cambià a so apparenza è esse trasformatu in un marcatore di riempimento, chì simile à una piccula croce. Poi tenemu premutu u bottinu sinu di u mouse è trascinu u cursore in giù, parallele à e cellule cù i nomi di e linee.
- Comu pudete vede, tutte e cellule sò state piene di dati. Questu hè a summa di i valori separatamente in righe. Stu risultatu hè statu ottenutu perchè, per difettu, tutti i ligami in Excel sò relativi, micca assoluti, è cambianu e so coordinate à a copia.
Lezione: Cumu faci autocompleta in Excel
Comu pudete vede, in Excel ci sò trè vie principali per calculà a somma di i valori in e righe: formula aritmetica, summa automatica è a funzione SUM. Ognuna di sti opzioni hà i so vantaggi è svantaghji. U modu più intuititivu sèmplice hè di aduprà una formula, l'opzione più veloce hè a summa automatica, è u più universale hè aduprà l'operatore SUM. Inoltre, cù u marker di riempimentu, pudete effettuà una sommazione di massa di valori in righe, eseguita in unu di i trè modi chì sò stati listati sopra.