Passu a passo. Cumu rimuovere Internet Explorer

U formatu multimedia di WebM hè diventatu sempre più popolari in l'utenti. Scopri ciò chì prugrammi pò esse adupratu per visualizà i file video cù sta estensione.

WebM Viewer Software

U contenitore multimediale WebM hè una varianta di u vuluntariu Matroska, chì era pensatu originalmente per guardà i video in Internet. Allora, hè naturale chì a riproduzione di file video cù l'estensione denominata sia supportata principalmente da navigatori è lettori multimediali.

Metudu 1: MPC

Prima, pigliate in considerazione i passi per aprire u video di u tipu studiatu aduprendu u famosu riproduttore multimediale Media Player Classic.

  1. Attiva MPC. Appughjà "File". Da a lista chì compare, verificate "Apri un file rapidamente". Applicabile è Ctrl + Q.
  2. Attiva a finestra di apertura di u video. Move to u situ quandu u film hè conservatu. Per assicurà chì l'elemento desideratu hè visibile in a finestra, cambia scrupulosamente u cambiamenti di u formatu da a posizione "File media (tutti i tipi)" in posizione "Tutti i File". Selezziunu u schedariu video, cliccate "Apertu".
  3. U video cumincia a sucia.

Applicà un metudu diversu di lanciari u video in stu lettore multimediale.

  1. Cliccate "File"è poi andate "Aprite u file ...". Applicabile è Ctrl + O.
  2. Appare una finestra induve avete specificatu u parcorsu à u schedariu video. A diritta di a zona "Apertu" cliccate "Sceglite ...".
  3. A vittura tipica di apertura si vede. Spiteci quandu u file video hè conservatu. Quì avete da muovere ancu u switch di formatu per "Tutti i File". Cù u nomu di a clip hè evidenziatu, premete "Apertu".
  4. Andate automaticamente à a finestra miniatura precedente. L'indirizzu video hè dighjà registratu in a zona. "Apertu". Ora, per attivà direttamente a riproduzione, basta à cliccà u pulsante. "OK".

Ci hè un altru modu per attivà a riproduzione di video. Per fà ciò, trascina u video da "Esploratore" in a cunetta MPC.

Metudu 2: KMPlayer

KMPlayer hè un altru lettore video chì hè capace di ghjucà video in i formati studiati.

  1. Attiva KMPlayer. Cliccate nantu à l'icona di u lettore. Sceglite una posizione "Aprite i file ..." o vene avanti Ctrl + O.
  2. Finestra di selezione hè in scena. A cuntrariu à MPC, ùn ci hè bisognu di cambià u formatu. Luntamu a so posizione invariata. Andà à u cartulare di situazione WebM. Marcate questu articulu, premete "Apertu".
  3. U video cumincerà à ghjucà.

Ci hè ancu un metudu per lancià una video cù u gestore di file KMP Player.

  1. E novu cliccate nantu à u logo. Celebrate "Open File Manager ..." o premete Ctrl + J.
  2. Attivatu File Manager. Move to u locu induve WebM hè situatu. Avendu truvatu questu articulu, cliccate nantu à ellu, dopu chì u video comincia a toccu.

Applicabile in KMPleer è l'opzione cù a mossa un oggettu da "Esploratore" in a copertina di u lettore video.

Metudu 3: Lega ligera

U prossimu prugramma cù chì pudete guardà video WebM hè u lettore video di Alloy Leggiu.

  1. Fighjate u lettore. Cliccate nantu à l'icona di u triangulu in lu fondu di l'interfaccia di l'applicazione. Pudete aduprà a chjave F2.
  2. Navigà in a finestra nantu à u sistema di i file informatici, truvà u schedariu video. Selezziunu, cliccate "Apertu".
  3. Ora puderete goda di guardà u video.

Light Elow supporta dinò l'opzione di lanciatu un video cun muvimentu di un schedariu video in a shell shell.

Metudu 4: VLC

Dopu, ci focaleremo nantu à l'algitimu per l'apertura di WebM in VLC Media Player.

  1. Lanciatu stu lettore multimediale. Cliccate nantu à "Media". In a lista, marca "Aprite u file ..." o immediatamente senza passà à u menù, aduprate u layout Ctrl + O.
  2. Attiva l'utellu di selezzione video. Spostà induve u film hè desideratu. Fighjulendu u so nome, cliccate "Apertu".
  3. Iniziò u video.

Ci hè un metà di più per lanciatu video in u Lettore VLAN. Hè vera, hè più adatta per a riproduzione di un gruppu di video ch'è per una sola aghjunta un file video.

  1. Attivendu VLS Player, cliccate "Media". Cliccate "Aprite i file ...". Ci hè ancu una opzione à aduprà Ctrl + Shift + O.
  2. Apertu cuncia "Sorgente". Per aghjunghje un oghjettu à a playlist, cliccate "Add ...".
  3. L'utunu aghjuntu hè attivatu. Truvate è evidenziate i file video chì volete aghjunghje. In una cartulina pudete sceglie più oggetti. Poi premete "Apertu".
  4. Ritornu à shell "Sorgente". Se avete bisognu di aghjunghje un video da un antru cartulare, cliccate torna. "Add ...", andate in a zona di situazione è selezziunate i file video. Dopu a visione in a copertina "Sorgente" in a zona "Selezzi i File" percorsi per tutti i video chì volete ghjucà, per attivà a riproduzione, premete "Play".
  5. A ripruduzione sequenziale di tutti i clip addizionati cumincerà.

A ripruduzione pò esse principiata trà e WebM da "Esploratore" in a shell VLAN.

Metudu 5: Mozilla Firefox

Come sopra citatu, parechji navigatori moderni sò ancu capaci di ghjucà WebM, per esempio Mozilla Firefox.

  1. Lanciate Firefox. Se ùn avete mai fattu un file per mezu di u navigatore è ùn avete micca utilizatu u menu, allora hè pussibule chì ùn sia micca presente in u shell di l'applicazione. Allora avete bisognu di attivà lu. Fate un clic col bottinu di dirittu di u mousePKM) nant'à u pannellu superiore di Firefox. In a lista, selezziunu "Barra di menu".
  2. U menu apparirà in l'interfaccia di Firefox. Ora, per cumincià à guardà a video, cliccate "File". Celebrate "Aprite u file ...". O pudete aduprà u layout Ctrl + O. In questu ultimu casu, ùn hè ancu necessariu attivà a visualizzazione di u menu.
  3. Andà à a finestra chì serve u video. Avendu marcatu un elementu, cliccate "Apertu".
  4. U video comincia a cumparà cù l'interfaccia di u navigatore.

Metru 6: Google Chrome

Un altru browser chì pò ghjucà WebM hè Google Chrome.

  1. Lanciate Google Chrome. Cumu stu navigatore ùn hà elementi di navigazione grafica per attivà a finestra di file aperta, usu u layout per aprire questa finestra. Ctrl + O.
  2. Una shell di selezione di file si vede. Usa l'utili di navigazione per truvà u schedariu video. Marcate l'elemento, cliccate "Apertu".
  3. U video comincia a ghjucà in u navigatore Google Chrome.

Metudu 7: Opera

U prossimu navigatore, a procedura per lanciare WebM in cui guardamu, hè Opera.

  1. Attiva l'Opera. E versioni mudernhe di stu navigatore, è ancu a prima, ùn anu micca elementi grafichi separati per cambià in a finestra d'apertura. Ciò hè da u fattu chì Opera è Google Chrome sò stati creati nantu à u mo motoru. Dunque, avemu chjamatu dinò u shell di l'apertura, cù a combinazione Ctrl + O.
  2. Selezziunu u schedariu video chì visete vede in a finestra. Cliccate "Apertu".
  3. U video cumincerà à fà andà in Opera.

Metudu 8: Vivaldi

Pudete ancu guardà i video WebM applicendu u navigatore Vivaldi sempre più popularu.

  1. Lanciatu u navigatore Vivaldi. A differenza di i navigatori web precedenti, hà strumenti grafichi integrati per aprite a finestra di un oggettu. Per usarli, cliccate nantu à u logo Vivaldi, è poi passà per i punti "File" è "Open File". Ma se vulete, pudete ancu aduprà u layout familiari Ctrl + O.
  2. L'intestu di l'apertura di l'oggetto hè attivatu. Andà à u schedariu video desideratu. Marcatu, cliccate "Apertu".
  3. Inizià a perdita di video in Vivaldi.

Metudu 9: Maxthon

Ora vedemu cume guardà video WebM cù u navigatore web Maxthon. U prublema hè chì Maxthon ùn hà micca solu elementi grafici per andà a finestra di apertura di l'oggiu, ma a finestra di apertura stessa manca di principiu. Apparentemente, i sviluppatori procedinu da u fattu chì u navigatore hè sempre necessariu per navigà in Internet, è micca per guardà oggetti situati in u computer. Dunque, avemu da risolve u prublema di lanciare un schedariu video in un modu completamente diversu.

  1. Prima di tutti, per risolve questu scopu, avemu bisognu di copià u parcorsu cumpletu per u schedariu video. Per fà quessa, currite "Esploratore" in u cartulare induve l'oggetto hè situatu. Hold pulsante Shift è cliccate PKM superu. Appughjà nantu à a chjave Shift Hè necessariu, chì senza quì, l'elemento di menu chì avemu bisognu ùn apparirà. Un puntu hè necessariu "Copia cum'è strada". Cliccate nantu à sta.
  2. Poi cacciu Maxton. Mette u cursore in a barra di indirizzu di u navigatore web è digià a combinazione Ctrl + V. L'indirizzu sarà inseritu. Ma, cum'è si vede, hè racchiusu in virguli. Allora, dopu cliccatu nantu à esse, a ricerca di quest'espressione in u mutore di ricerca hè fatta, è micca u lente di lima video. Per evitare ciò, pone u cursore dopu l'ultimi virguli è premendu Backspace (In forma di frecce), rimuovi. Facemu una operazione simile cù quelle virguli chì si trovanu davanti, cioè, li eliminemu pure.
  3. Selezziunate tutta a espressione in a barra di indirizzu, ponendu applicazione Ctrl + A. Cliccate Enter o fate un clic nantu à u pulsante in forma di una freccia à a destra di a barra di indirizzu.
  4. U video comincia à ghjucà in a cuncia di Maxton.

Metudu 10: XnView

Pudete vede u cuntenutu di WebM non solu cù l'aiutu di i lettori video o di navigatori, ma ancu aduprà a funzionalità di certi spettatori, chì includenu, per esempio, XnView, ancu s'ellu hè specializatu principalmente in a visione di e immagini anzi chè di video.

  1. Attiva XnView. Cliccate "File" è selezziunate "Apertu". Pudete aduprà è Ctrl + O.
  2. A shell di selezione di file parte. Aduprendu l'utili di navigazione, truvate è evidenziate u video, u cuntenutu di cui volete vede. Appughjà "Apertu".
  3. Dopu avè eseguitu l'azione specifica, a riproduzione di WebM di video cumincerà in una nova scheda di concula di u prugramma XnView.

Applicemu un altru metru per cumincià a riproduzione in XnView. Ci hè produttu passendu "A l'Osservatore" - u gestore di file incorporatu di stu prugramma.

  1. Strumenti di navigazione "Browser" sò nantu à a parte sinistra di a shell XnView. Sò direttori situati in una forma di albero. Per cumincià a navigazione, cliccate "Computer".
  2. Appare una lista di dischi. Selezziunu unu in unu di i direttori induve u WebM hè situatu.
  3. Un elencu di i cartulari radice di u discu selezionatu hè visualizzato. Scendite à elli finu ch'è vo arrivate in u cartulare induve WebM hè memorizatu. Dopu avete sceltu questu cartulare, tutti i so cuntenuti saranu visualizzati in a parte superiore a destra di a shell XnView, cum'è u WebM chì state cercendu. Dopu avè selezionatu stu schedariu video in a parte inferiore destra di a chjama di prugramma, u video cumincia cume in u modu di previsione.
  4. Per uttene un livellu più altu di riproduzione è includite u video in una tabulazione separata, cliccate dopu cliccate nantu à u nomu di u lima cù u bottinu sinu di u mouse. Ora, u video sarà ghjucatu in una finestra separata, cume era in a versione precedente di a so apertura in XnView. Eppuru, a qualità di a riproduzione WebM, stu prugramma hè inferiore a i lettori di video à veru, chì era una conversazione sopra.

Metudu 11: Universale di Viewer

Un altru spettatore chì pò esse adupratu per ghjucà WebM hè Universal Viewer.

  1. Attiva u Viewer Universale. Cliccate "File" è "Apertu ...". Si pò aduprà Ctrl + O.

    Pudete ancu cliccà nantu à l'icona descritta da un cartulare.

  2. Andà à a finestra chì si apre quì si trova WebM, è selezziunate stu elementu. Cliccate "Apertu".
  3. A procedura di riproduzione di video inizia.

    Pudete risolve u prublema in Universal Viewer è un altru metudu. Per fà ciò, trascina WebM da "Esploratore" in a coppiu di u spettatore. A riprodu dà subitu subitu.

Cumu si pudete vede, s'ellu ùn hè ancu appena un prugramma individuale hà puditu ghjucà WebM, oghje una lista assai larga di lettori video è navigatori moderni pò affrontà questu travagliu. Inoltre, pudete vede ancu un video di u furmatu indettatu cù qualchi spettatori universali. Ma si utilizza l'ultimu tipu di prugrammi solu per a cunniscenza di u cuntenutu, è micca per una visione normale, postu chì u livellu di qualità di riproduzione in esse lascia spessu tantu à desiderà.

Se vulete vede u video WebM nant'à Internet, ma aduprendu u lugaghju situatu annantu à u computer, allora ci vole à aduprà micca i navigatori pieni per questo scopu.