Cumu scaricà i ghjochi standard per Windows 10

Sì avete aggiornatu à Windows 10 è chjassi chì Spider and Solitaire, Minesweeper è Hearts solitaires sò, allora risponderaghju subitu: ùn sò micca in u novu sistema operativo (almenu in a manera usuale). Tuttavia, pudete scaricà gratuitamente è installà ghjochi standard da Windows 7 è XP manualmente, cumu fà ciò è scrittu sottu.

Nota: in Windows 10, ci hè una applicazione Microsoft Solitaire Collection incorporata (si trova in a lista di tutte le applicazioni), chì cuntene Spider Solitaire, Spider Solitaire (Klondike), Free Cell è un coppiu. Forse se cercate esattamente solitario, sta opzione ti basta. Se no, avemu leghje più nantu à l'installazione di ghjochi standard di Windows.

Installate solitari è altri ghjochi standard in Windows 10

Per installà ghjochi standard in Windows 10, sviluppatori di terze parti avianu liberatu u pacchettu liberu "ghjochi Windows 7 per Windows 10", chì ti permette di installà tutti i ghjochi antichi, o solu uni pochi, è sti ghjochi supportanu a lingua russa.

Prima di parlà di u situ per scaricarlo, ti avvereraghju chì tali cose sò megliu à verificà cun antivirus prima: ancu se u mo controllo mostra chì u schedariu hè sicuru, questu ùn pò esse u caspu cù u tempu.

L'installazione di ghjochi ùn hè micca diversa da l'installazione di altri prugrammi: selezziunate sì i ghjochi desiderati in a lista, se vulete, cambiate i parametri di stallazione è aspettate chì u prucessu sia finitu.

À a fine, in a lista "Tutte le applicazioni" in a sezione "Giochi" di u menu di avvicinamentu, vedite tuttu ciò chì avete installatu - Klondike, Spider, Minesweeper è l'altru divertimentu cunnisciutu à un impiegatu, tuttu in russo.

Scarificati solitari è altri ghjochi standard per Windows 10 ponu esse gratuitamente à u seguitu indirizzu: winaero.com/download.php?view.1836 (Nant'à a pagina, cliccate "Scaricate i ghjochi di Windows 7 per Windows 10." Per piacè riferisci in i commenti se ti smetti di funzionà Ùn vi scurdate di u antivirus.) A stu mumentu tempu - questu hè a fonte più credibile.

Video - stallazione di Solitaire Klondike, Spider è altri ghjochi in Windows 10

U video sottu mostra u prucedimentu di truvà, scaricà è installà solitaire è altri ghjochi antichi standard in Windows 10, hè cusì bellu prughjettu.

Usate Installer Features di Missed 10 per installà ghjochi standard

Un'altra possibilità di stallà Spider, Scratch è altri ghjochi da Windows 7 à Windows 10 hè di aduprà u pacchettu di Installer 10 di Funzioni mancate, chì hè un set di componenti di Windows chì eranu in versioni precedenti di u SO, ma ùn sò micca dispunibili in altre. Ci sò ghjochi.

I componenti di l'Installer 10 di Funzioni mancate sò un'impresa ISO, dopu à u montage chì avete bisognu di fà stà u file mfi.exe situatu quì è sceglite da u menù ciò chì vulete installà. Pudete scaricà MFI10 da a pagina ufficiale di mfi-project.weebly.com o mfi.webs.com.

Installà ghjochi da u magazinu

Oltre à u metudu descrittu sopra, pudete installà nuove versioni di ghjochi antichi da u negoziu di applicazioni di Windows 10. Vai à u magazinu è cercate ciò chì avete bisognu: ci sò dinò Spider Solitaire with Kapinka è Prugna di furmazione (sulu dispunibule da u Mineweeper) ) è altri.

Forse a so interfaccia è u so travagliu saranu insolite in un primu tempu, ma pò esse beni chì alcune di e implementazioni che ti piacenu ancu di più di l'originale di Microsoft.