Cunnessu a nova scheda video cù u vechju monitor

Non solu i prestazioni di ghjochi è di prugrammi, ma tuttu u computer cumunu dipende se sì avete i piloti installati per una scheda video o micca. U software per l'adattatore di grafica hè estremamente necessariu da installà solu, malgradu u fattu chì i sistemi moderni li facenu automaticamente per voi. U fattu hè chì l'OS ùn installu micca software è componenti chì sò inclusi in u pacchjettu completo. In questu tutorial, parlerà di a scheda di video ATI Radeon 9600. Da l'articolo di oghje, imparerai à scaricà i driver per a scheda video specifica è cume l'installazione.

Metodi di installazione di software per l'adattatore ATI Radeon 9600

Come cu ogni prugramma, i piloti per e schede video sò sempre aggiornati. In ogni attualizazione, u fabbricante correghja varie mancanze chì ùn sò micca rimarcate da l'utente media. In più, a compatibilità di e diverse applicazioni cù e schede video hè perfettamente migliorata. Come dicemu quì, ùn avete micca fiducia in u sistema per installà un software per l'adattatore. Hè megliu à fà solu per voi. Per fà quessa, pudete aduprà unu di i metodi chì seguite.

Metudu 1: situ web di u fabbricante

Malgradu u fattu chì u nomu di marca Radeon pari in nome di a scheda video, cereremo un software chì utilizza stu metudu nantu à u situ di AMD. U fattu hè chì AMD puru acquistatu a marca sopra citata. Allora, tutte e informazioni nantu à l'adattatori Radeon si trovanu nantu à u situ di AMD. Per uttene u metudu descrittu, avete bisognu di fà u seguitu.

  1. Vai à u link à u situ ufficiale di a cumpagnia AMD.
  2. À a vetta alta di a pagina chì si apre, ci vole à truvà una sezione chjamata "Supporto è Driver". Andemu in ellu, ghjustu cliccendu nantu à u nome.
  3. Dopu avete bisognu di truvà u blocu nantu à a pagina chì si apre. "Get Drivers AMD". In essa vedete un bottinu cù u nomu "Truvà u vostru driver". Cliccate nantu à sta.
  4. Vi truverete dopu à quessa nantu à a pagina di download di driver. Quì primu avete bisognu di specificà infurmazioni nantu à a scheda di video per a quale vulete truvà un software. Scorri nantu à a pagina finu quandu vedite un blocu. "Selezzi manualmente u vostru driver". Hè in stu blocu hè necessariu specificà tutte e informazioni. Complete i campi cumprintu:
    • Passu 1: Desktop Graphics
    • Passu 2: Radeon 9xxx Series
    • Passu 3: Radeon 9600 Series
    • Passu 4: Specifichi a versione di u vostru sistema operativo è a so bitte
  5. Dopu à ciò avete bisognu di preme u pulsante "Mostra i risultati"chì hè leggermente sottu à i campi di entrata principali.
  6. A pagina successiva mostrerà l'ultima versione di software supportata da a scheda video selezionata. Duvete cliccà nantu à u primu bottinu. Scaricatechì hè opposta à a linea Catalyst Software Suite
  7. Dopu cliccatu nantu à u bottinu, u schedariu d'installazione sarà immediatamente scaricatu. Sìi aspettendu chì u download, è dopu u lancia.
  8. In certi casi, un missaghju di sicurezza standard pò apparire. Se vedite a finestra chì si vene in l'immagine quì sottu, cliccate nant'à "Run" o "Run".
  9. In u prossimu tappa, u prugramma deve indicà u locu induve i file necessarii per l'installazione di u lugiziale saranu estratti. In a finestra chì si vede, pudete inserì u caminu di a cartella desiderata manualmente in a linea specifica, o cliccate nantu à u pulsante "Sfoglia" e sceglite una posizione da u directory radice di i file di sistema. Quandu questu stadiu hè finitu, bisogna cliccà "Install" in fondo à a finestra.
  10. Ora resta à aspettà un pocu finu chì tutti i schedari necessarii sò estratti in a cartella precedentemente specificata.
  11. Dopu avè estratu i file, vedi a finestra iniziale di Radeon Software Installation Manager. Cè hà un missaghju di benvenuta, oltre à un menu in goccia in cui, se vulete, pudete cambià a lingua di l'assistente di installazione.
  12. In a prossima finestra, avete bisognu di selezziunate u tippu di installazione, è specificate u directory in cui verrà installatu i file. Quale hè u tippu di installazione, pudete sceglie trà "Veloce" è "Custom". In u primu casu, u driver è tutti i cumpunenti addiziunali saranu installati automaticamente, è in u secondu, selezziunate i componenti da installà indipindente. Aduprà u serviziu di a prima opzione. Dopu avè selezionatu u tippu di installazione, cliccate nantu à u pulsante "Prossimu".
  13. Prima di l'iniziana, verrà una finestra cù i termini di l'accordu di licenza. Leghje u testu cumpletu ùn hè micca necessariu. Per cuntinuà, cliccate solu u pulsante. "Accetta".
  14. Ora, u prucessu di stallazione si principia. Ùn vogliu micca tantu tempu. À a fine, apparirà una finestra in cui ci sarà un missaghju cù u risultatu d'installazione. Sì necessariu - pudete vede u rapportu dettagliatu di l'installazione cliccendu "Vede u log". Per finalizà, chjappate a finestra per cliccà u pulsante. "Fatti".
  15. In stu stadiu, u prucessu di stallazione chì utilizza stu metanu hè finitu. Avete ghjustu à ripartite u sistema per applicà tutte e impostazioni. Dopu à ciò, a vostra scheda di video sarà pienu pronta à aduprà.

Metudu 2: Programu speciale da AMD

Questu metudiu ti permetterà micca solu di stallà u software per a scheda video Radeon, ma dinò controllà regolarmente l'aggiornamenti di software per l'adattatore. U metudu hè assai pratice, postu chì u prugramma adupratu in esse sia ufficiali è destinatu specificamente per l'installazione di Radeon o di software AMD. Procedemu à a descrizione di u metudu stessu.

  1. Andate à a pagina ufficiale di u situ AMD, induve pudete sceglie un metudu per truvà un driver.
  2. In cima di a zona principale di a pagina truverete un blocu chjamatu "A rilevazione automatica è l'installazione di u driver". Bisognu à premere u pulsante "Download".
  3. Cusì, u schedariu di stallazione di u prugramma inizierà à scaricà subitu. Avete bisognu di aspittà finu quellu file hè scaricatu, è dopu avè u esecuzione.
  4. In a prima finestra avete bisognu di specificà a cartella duve trà estrà i schedari da aduprà per l'installazione. Questu hè fattu per analogia cù u primu metudu. Comu avemu indicatu in precedenza, pudete entrà u percorso in a linea adatta o selezziunate manualmente una cartella cliccando "Sfoglia". Dopu à quellu, avete bisognu di presse "Install" in fondo à a finestra.
  5. Dopu à qualchi minuti, quandu u prucessu di l'estrazione hè finitu, vedete a finestra di prugramma principale. In listessu tempu, u prucessu di scansione di u vostru computer per a presenza di una scheda Radeon o AMD principia automaticamente.
  6. S'ellu si trova un dispositiu adeguatu, vedite a finestra dopu, mostrata in a screenshot sottu. Tandu vi offre à sceglie u tippu di installazione. Hè assai standard - Express o "Custom". Come dicemu in u primu metudu, Express L'installazione include l'installazione di assolutamente tutti i componenti, è quandu usanu "Installazione personalizzata" Pudete sceglie i cumpuli chì vulete installà. Aduprà u primu tippu.
  7. A seguitu scaricarà è installerà tutti i cumpunenti necessarii è i piloti direttamente. Questu indica a finestra successiva chì si vede.
  8. Puru chì u prucessu di scaricamentu è di installazione riesca, vedete l'ultima finestra. Ci hà un missaghju chì indica chì a vostra scheda video hè pronta à aduprà. Per avè a fine, hè necessariu cliccà nantu à a linea Restart Now.
  9. Ripartendu u OS, pudete aduprà completamente u vostru adattatore, ghjucà i vostri ghjochi preferiti o travaglià in l'applicazioni.

Metudu 3: Prugrammi per download di software integratu

Grazie à stu metudu, pudete micca installà un software per l'adattatore ATI Radeon 9600, ma verificate ancu a dispunibilità di software per tutti l'altri dispositivi di u computer. Per fà quessa, avete bisognu di unu di i prugrammi specializati chì sò prumetti per ricercà è installà automaticamente un software. Avemu dedicatu unu di i nostri articuli precedenti à a rivista di i migliori. Avemu da fassi una cunsiderazione.

Leggi più: I migliori programmi per l'installazione di i driver

A maiò parte di i utilizatori preferenu DriverPack Solution. È questu ùn hè micca per casu. Stu prugramma hè diversu da a simule database enorme di driver è dispositivi chì pò esse rilevati. Inoltre, ella hà micca solu una versione in linea, ma dinò una versione in linea offline chì ùn richiede micca una cunnessione internet. Cum'è DriverPack Solution hè un prugrammu molto popularu, avemu dedicatu una lezione separata dedicata à u travagliu in essa.

Lezione: Cumu aggiornà i driver in u vostru computer cù a Soluzione DriverPack

Metudu 4: Carregate u driver in u ID di l'adattatore

Aduprendu u metudu descrittu, pudete installà facilmente un software per a vostra scheda grafica. In più, questu pudè esse fattu ancu per un prugrammu di sistema non identificatu. U scopu principale hè di truvà l'identificatore unicu di a vostra scheda video. ATI Radeon 9600 ID hà u significatu seguente:

PCI VEN_1002 & DEV_4150
PCI VEN_1002 & DEV_4151
PCI VEN_1002 & DEV_4152
PCI VEN_1002 & DEV_4155
PCI VEN_1002 & DEV_4150 & SUBSYS_300017AF

Cumu ghjunghje stu valore, dighjà un pocu dopu. Avete bisognu di copià una di l'identificatrici proposte è l'applicà à un situ speciale. Tali siti sò specializzati in a ricerca di i piloti chì utilizanu tali identificatori. Ùn ne descrivemu micca stu metudu in dettu, postu chì avemu già fattu istruzioni passo-passo in a nostra lezzione separata. Avete ghjustu à seguitu u ligame sottu è leggere l'articolo.

Lezione: Truvà i piloti da ID hardware

Metudu 5: Manager di dispositivi

Ùn ci hè nunda, per uttene u nome, di aduprà stu metudu, avete bisognu di ricorrere à aiutà. "Manager di dispositivi". Per fà quessa, fate u seguitu:

  1. A tastiera, premete i tasti simultaneamente "Windows" è "R".
  2. In a finestra chì si apre, inserite u valoredevmgmt.mscè spingi "OK" appena sottu.
  3. Cusì, u prugramma chì avete bisognu cumincerà. Aprite un gruppu da a lista "Adattatori video". Questa sezione cuntene tutti i adattatori cunnessi à u computer. Fate un clic destro nantu à a scheda video desiderata. In u menù contestuale chì si presenta cum'è risultatu, selezziunate l'elemento "Aggiorna i Driver".
  4. Dopu, vedete a finestra d'aggiornu di u driver à u schermu. In i quali, avete bisognu di specificà u tipu di ricerca software per l'adattatore. Hè cunsigliatu di usà u parametru "Ricerca automatica". Questu permetterà à u sistema à truvà indipindente i driver necessarii è installarli.
  5. Cusì vedi l'ultima finestra in cui hè esposta u risultatu di u metudu tuttu. Purtroppu, in certi casi, u risultatu pò esse negativu. In tali situazioni, megliu à aduprà un altru metudu descrittu in st'articulu.

Cumu si pudete vede, stallà un software per a scheda video ATI Radeon 9600 hè abbastanza simile. A cosa principale hè di seguità l'istruzzioni chì vene cù ogni metudu. Speremu chì pudete fà a installazione senza prublemi o errori. Altrimenti, pruvaremu di aiutà s'ellu si scrive a vostra situazione in i commenti à stu articulu.