Turning the ruler on Google Maps

Mentre usanu Google Maps, ci sò situazioni in cui hè necessariu misà a distanza diretta trà i punti nantu à un righjunu. Per fà ciò, questu strumentu deve esse attivatu aduprendu una sezione particulare in u menù principale. In questu articulu parleremu nantu à l'inclusione è l'usu di u regule in Google Maps.

Turning the ruler on Google Maps

U serviziu in linea cunsideratu è l'applicazione mobula furnisce parechji mezzi à tempu per misurà a distanza nantu à a mappa. Ùn avemu micca prupusitu nantu à e vie di strada, chì pudete truvà in un articulu separatu nantu à u nostru situ web.

Vede ancu: Cumu ghjunghje indicazioni in Google Maps

Opzione 1: Versione web

A versione più comunemente usata di Google Maps hè u situ web, chì si pò accessà nant'à u ligame sottu. Se vulete, accede in prima à u vostru contu di Google per pudete salvà ogni marca chì avete stabilitu e tante altre funzioni.

Vai à Google Maps

  1. Aduprate u ligame per a pagina iniziale di Google Maps è aduprà e strumenti di navigazione per truvà u puntu di partenza nantu à a mappa da chì avete da lanciare a misura. Per abilità u regula, cliccate nantu à u locu cù u taschju dirittu di u mouse è selezziunate l'elemento "Misurà a Distanza".

    Nota: Pudete sceglie qualsiasi puntu, sì ch'ellu sia un insediamento o una zona sconosciuta.

  2. Dopu à l'apparenza di u blocu "Misurà a Distanza" In a parte inferiore di a finestra, cliccate à sinu-sulu nantu à u puntu successu à chì vulete tracciare una linea.
  3. Per aghjunghje punti addiziunali nantu à a linea, per esempiu, se a distanza misurata deve esse di una forma specifica, cliccà torna u bottinu sinu di u mouse. Per questo, un novu puntu apparecerà, è u valore in u blocu "Misurà a Distanza" aghjuntu aghjuntu curretta.
  4. Ogni puntu aghjunghje pò esse muvutu tenendu cun LMB. Questu vale ancu per a posizione di partenza di a regula creata.
  5. Per scurdà unu di i punti, cliccate nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.
  6. Pudete compie u travagliu cù u regula cliccendu nantu à a croce in u blocu "Misurà a Distanza". Questa azzione eliminerà automaticamente tutti i punti setu senza a possibilità di un ritornu.

U serviziu web hè adattatu qualitativamente à qualsiasi lingue di u mondu è hà una interfaccia intuitiva. Hè per quessa, ùn ci ci vole à prublemi cù a misurazione di a distanza cù un righjunu.

Opzione 2: Applicazione Mobile

Chì i dispositivi mobili, à diffe l'urdinatori, sò quasi sempre dispunibili, Google Maps per Android è iOS hè ancu assai populu. In questu casu, pudete aduprà u listinu serie di funzioni, ma in una versione leggermente diversa.

Scaricate Google Maps da Google Play / App Store

  1. Installate l'applicazione nant'à a pagina cù un di i ligami sopra. In termini d'usu nantu à e dui piattaforme, u software hè identicu.
  2. Nant'à a carta aperta, truvate u puntu di partenza per u regula è tena per un pezzu. Dopu à quì, un marcatore rossu è un blocco di infurmazione cun coordinate appareceranu in u schermu.

    Fate un clic nantu à u nomu di u puntu in u blocu citatu è in u menù selezziunate l'elemento "Misurà a Distanza".

  3. A misurazione di a distanza in l'applicazione si faci in tempo reale è hè aggiornata ogni volta chì spostate a mappa. In stu casu, u puntu finale hè sempre marcatu cù una icona scura è situatu in u centru.
  4. Appughjà nantu à u pulsante "Add" in u pannellu di u fondu vicinu à a distanza da riparà u puntu è cuntene a misurazione senza cambià u regula esistente.
  5. Per rimuovere l'ultimu puntu, aduprà l'icona di a freccia in u pannellu superiore.
  6. Pudete ancu espansu u menu è selezziunate l'elemento "Cancella"eliminà tutti i punti creati tranne a posizione iniziale.

Avemu rivisitu tutti l'aspetti di u travagliu cù u rè di Google Maps, indipendente di a versione, è cusì l'articolo hè andatu à a fine.

Conclusione

Speremu chì noi pudemu aiutà cù a soluzione di u travagliu. In generale, funzioni simili sò in tutti i servizii identichi è applicazioni. S'ellu hè in prucessu di u regule avete dumande, dumandatevi in ​​cumenti.