Windows 10 controllo paritale

Se avete bisognu di cuntrullà u travagliu di u zitellu in u computer, vittà e visite à certi siti, lanciate l'applicazioni è determinà u tempu di l'usu di un PC o di un laptop hè accettabile, pudete fà quandu usando e funzioni di controllo parente di Windows 10, creendu un contu di figlioli è stabilisce e regule . Cumu à fà questu sarà discupratu in stu manuale.

A mo opinione, u cuntrollu di i genitori (a sicurezza di a famiglia) Windows 10 hè implementatu in un modu un pocu menu conveniente ch'è in a versione precedente di u OS. A limitazione principale chì cumparisce hè stata a necessità di aduprà conti Microsoft è una cunnessione Internet, mentre in 8-ke, funzioni di monitoru è tracciamentu era ancu dispunibule in modu offline. Ma questu hè a mo opinione subjectiva. Vedi ancu: stabilendu restrizioni per u cunte di Windows 10 locale. Due altre possibilità: a chjesta di Windows 10 (restringing a user to using una sola applicazione), Account guest in Windows 10, How to block Windows 10 when trying to guess a password.

Crea un contu di zitellu cù i parametri di cuntrollu di i genitori predefiniti

U primu passu per a configurazione di i cuntrollu di i genitori in Windows 10 hè di creà u cuntu di u to figliolu. Pudete fà sta in a sezione "Parametri" (pudete chiamà cun Win + I) - "Accounts" - "Family and other users" - "Add member member".

In a prossima finestra, selezziunate "Add a child account" e specificate a so indirizzu e-mail. Sì ùn ci hè nunda, cliccate nantu à l'elemento "Senza indirizzu e-mail" (vi sarà forzatu à creà lu in u prossimu passu).

U passu successivu hè di specificà u nomu è cognome, pensate un indirizzu mail (s'ellu ùn era micca piazzatu), specificate una password, u paese è a data di nascita di u zitellu. Per piacè fate attenzione: se u vostru figliolu hà meno di 8 anni, e misure di sicurezza più alte saranu automaticamente incluse per u so account. S'ellu hè più vechju, hè necessariu adeguà i parametri voluti manualmente (ma pudemu fà in i dui casi, cum'è spiegherete dopu).

In u prossimu tappa, vi sarà dumandatu di inserite un numaru di telefono o un indirizzu e-mail in casu chì duverà ripristinà u vostru contu - questu pò esse i vostri dati, o ancu i dati di i vostri figlioli pò esse à u vostru discrezione. In a ultima tappa, vi sarà dumandatu di includere permessi per i servizii Microsoft Advertising. Io sempre spegnu tali cose, ùn vedu micca un vantaghju particulare di mè o di u zitellu in quantu l'infurmazioni su di ellu sò usate per mostrà a publicità.

Hè fattu. Ora un novu contu hè apparutu nantu à u vostru computer, sottu u dirittu chì un zitellu pò accede, però, sì sì un genitore è configurà u cuntrollu di Windows 10, vi raccomando di fà u primu login accussì (Start - cliccate nant'à u username), cum'è impostazioni addiziunali pò esse necessarie (À u livellu di Windows 10 sè, micca pertinente à u cuntrollu di i parenti), più a prima volta chì accede, una notificazione pari chì "i membri di a famiglia adulta puderanu vede i rapporti nantu à e vostre azioni."

A so volta, e restrizioni per l'account di u zitellu sò gestite in linea s'accentanu da u account di i genitori in account.microsoft.com/family (pudete andà dinò à sta pagina da Windows cù Impostazioni - Cunsure - Famiglia è altri utenti - Gestisci l'impostazioni di famiglia via Internet).

Gestione di l'account di figli

Dopu avè accede à a gestione di a famiglia Windows 10 in Microsoft, vedi un elencu di i conti di a vostra famiglia. Selezziunate u contu di i figlioli creatu.

A pagina iniziale vedi l'impostazioni chì seguite:

  • Report di attività - attivatu per difettu, ancu a funzione di e-mail hè attivata.
  • A navigazione InPrivate - visualizza e pagine in modu incognitu senza raccolta di informazioni nantu à i siti visitati. Per i zitelli pè u zitellu di 8 anni hè micca bloccatu per difettu.

Sottu (è à a sinistra) hè un elencu di impostazioni individuale è dettagliu (l'infurmazione appare dopo u sì utilizatu u account) per e azzioni seguenti:

  • Navigate in internet nant'à u web. Per difettu, i siti indesiderati sò automaticamente bloccati, tranne chì a ricerca sicura hè attivata. Pudete ancu manualmente blocà i siti chì avete specificatu. Hè impurtante: L'infurmazione hè raccolta solu per i navigatori Microsoft Edge è Internet Explorer, i siti sò ancu bloccati solu per sti navigatori. Hè cusì, se vulete definisce restrizioni in i siti di visita, bisognu ancu blocà altri navigatori per u zitellu.
  • Applicazioni è ghjochi. Mostra una infurmazione nantu à i prugrammi utilizzati, ancu e applicazioni di Windows 10 è prugrami reguli è ghjoci per u desktop, annantu à l'infurmazioni nantu à u tempu di u so usu. Avete dinò l'opportunità di bloccà u lance di certi prugrammi, ma solu dopu ch'elli appiunu in a lista (cioè, avianu dighjà lanciati in u account di u zitellu) o per l'età (solu per u cuntenutu da u magazinu di app Windows 10).
  • U timer funziona cun computer. Mostra di e informazioni nantu à quantu è quantu era chjucatu u zitellu à u computer è permette di adeguà u tempu, à chì periodi li pò fà, è quandu l'entrata di u cuntu hè impossibile.
  • Shopping e spese. Quì pudete seguitu l'azzioni di u zitellu in u magazinu Windows 10 o in l'applicazioni, è dinò "depositu" soldi in ellu per mezu di u contu senza dà l'accessu à a so carta di banca.
  • A ricerca di i zitelli - serve per ricercà a situazione di u zitellu in a manera d'usu dispositivi portabili in Windows 10 cù e funzioni di situazione (smartphone, tablet, alcuni mudelli di laptop).

In generale, tutti i parametri è l'impostazioni di u cuntrollu di i genitori sò abbastanza comprensibili, u solu problema chì pò nascere hè l'inabilità di blocà e applicazioni prima ch'elli sò già aduprate in u cuntinu di u zitellu (vale à dì, prima chì venenu in a lista di azzioni).

Inoltre, durante a mo verità di e funzioni di cuntrollu di i genitori, aghju andatu à u fattu chì l'informazioni nantu à a pagina di a gestione di a famiglia sò aggiornate cù un ritardu (mi tocca à stu poi).

U travagliu di u cuntrollu di i parenti in Windows 10

Dopu avè impiantatu u cuntu di u zitellu, aghju pigliatu à piantà u tempu per un mumentu pè testà u travagliu di e funzioni di cuntrollu di i parenti. Eccu alcune osservazioni chì sò state fatte:

  1. I siti cun contenuti adulti ghjudici sò fatti bloccà cù Edge è Internet Explorer. In Google Chrome apri. Quand'ellu hè u blocà hè pussibule di mandà una richiesta di adultu per permessu di accede.
  2. L'informazione nantu à i prugrammi di u prugramma è u tempu di utrezzione di u computer in a gestione di u cuntrollu parentale si vede cù un ritardu. In u mo cuntrollu ùn si sò micca apparsi duie ore dopu à a fine di u travagliu sottu u travagliu di un zitellu è da lascià u cuntu. U ghjornu dopu, l'infurmazione hè stata visualizzata (è, per quessa, hè diventatu pussibuli di bloccà u lance di i prugrammi).
  3. L'informazione nantu à i siti visitati ùn hè micca mostrata. Ùn sò micca cunnoscutu i motivi - tutte e funzioni di traccia di Windows 10 ùn eranu micca disattivate, i siti web sò stati visitati da u navigatore Edge. Come un assunzione - solu quessi siti sò visualizati nantu à chì più di una certa quantità di tempu hè statu spesi (è ùn aghju manitu in nisunu per più di 2 minuti).
  4. L'informazione nantu à l'applicazione libera installata da u Store ùn hè micca cumpurtata in l'acquisti (ancu s'ellu si considera un acquisto), solu in l'infurmazioni nantu à e applicazioni in esecuzione.

Ebbè, u prublemu più prubabilmente più impurtante hè chì u zitellu, senza avè accessu à u cuntu di i genitori, pò speghjare facilmente tutte queste restrizioni per u cuntrollu di i parenti senza ricorrerà à nisuna trucchi speciali. Hè vera, ùn pò esse fatta imperceptibilmente. Ùn sà micca se scrivenu quì nantu à cume si faci. Aggiornamentu: hà scrittu brevemente in l'articolo nantu à e restrizioni in i conti locali, citati à l'iniziu di sta istruzzione.