Se avete bisognu di pruibite di lanciare certi prugrammi in Windows, pudete fà ciò cù l'aiutu di un editore di registru o di un editor di criterii di gruppu locale (questu questu hè solu dispunibule in Edizioni Professional, Corporate è Maximum).
In questo manuale esiste una manera di bloccà u lance di u prugramma cù i dui metodi citati. In u casu chì u scopu di u diviettu sia di impedisce à u zitellu di aduprà applicazioni separate, in Windows 10 pudete aduprà u cuntrollu di i genitori. Esistenu dinò i metudi seguenti: Impedisce à tutti i prugrammi di spartite, eccettu l'applicazioni da u Store, a chjave di chjò di Windows (cunnuscite solu una applicazione à fà).
Impedisce à i prugrammi di stà in l'editor di e regule di gruppu locale
U primu modu hè di bloccà u lance di certi prugrammi chì utilizanu l'éditor di e politiche di gruppi locali, dispunibule in alcune edizioni di Windows 10, 8.1 è Windows 7.
Per definisce una interdizione cù questu metudu, seguite sti passi.
- Premete i tasti Win + R di a tastiera (u Win hè una chiave cù u logo di Windows), entra gpedit.msc e premete Invescia. L'editor di e regule di u gruppu lucale apru (se ùn, usate u metudu cù l'editor di u registru).
- In u editore, andate in a sezione Configurazione di l'utente - Modelli amministrativi - Sistema.
- Fate attenzione à dui paràmetri in a parte diritta di a finestra d'editore: "ùn esegui micca l'applicazioni Windows specificate" è "Eseguite solu l'applicazioni Windows specificate". Sicondu u travagliu (proibite un prugramma particulare o permetti solu à i prugrammi selezziunati), pudete aduprà ciascuna di elli, ma vi aduprà l'usu di u primu. Cliccate dopu cliccate nantu à "Chì ùn esegui micca e applicazioni Windows specificate".
- Scegli "Enabled", e poi cliccate nantu à u "Mostra" nant'à "Lista di prugrammi pruibiti".
- Add to the list i nomi di i file .exe di i prugrammi chì vulete blocà. Se ùn cunniscite micca u nome di u file .exe, puderete esegui un tale prugramma, truvatu in u Task Manager di Windows è vede lu. Ùn hè micca bisognu di specificà u chjassu cumpletu per u file; se specificatu, a interdizione ùn funziona micca.
- Dopu aghjunghjatu tutti i prugrammi necessarii in a lista pruibita, cliccate OK è chiù l'editor di e regule di gruppu locale.
Solitamente i cambiamenti anu effettu immediatamente, senza riavvicinamenti u computer è l'iniziu di u prugramma diventa impossibile.
Blocca u lance di i prugrammi chì utilizanu Editor di Registre
Pudete ancu impedisce u lance di i prugrammi selezionati in l'editor di u registru s'ellu gpedit.msc ùn hè micca dispunibile in u vostru computer.
- Premete i tasti Win + R di a tastiera, tippu regedit e premete Invescia.
- Vai à a chjave di registru
Eserciziu HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows Windows Current Politica Politiche Esplora
- In a sezione "Esploratore", creà una sottusezzione cù u nomu DisallowRun (pudete fà quì pè cliccà un clic destro nantu à u cartulare di l'Explorer è selezziunà l'elemento menu di u menu).
- Selezziunate a sottusezzione Disallowrun e crei un parametru di stringa (cliccate à u dirittu in un locu vuotu in u pannellu dirittu - crea un parametru di stringa) cù u nomu 1.
- Fate dopu cliccate nantu à u parametru creatu è specificate u nome di u file .exe di u prugramma chì vulete impedisce ch'ellu esisti cum'è valore.
- Ripetite i stessi passaggi per bloccà altri prugrammi, dendu i nomi di i parametri di stringa in ordine.
Questu hà a fine di tuttu u prucedimentu è a divina hà fattu a vigilia senza rinuminà u computer o uscì da Windows.
In u futuru, per annullà i divieti fatti da u primu o secondu metudu, pudete aduprà regedit per rimuovere l'impostazioni da a chiave di registro specificata, da a lista di prugrammi proibiti in l'editor di gruppi di gruppi locali, o semplicemente disattivà (setatu Disabled o Not Set) la politica cambiata in gpedit
Ulteriori informazioni
Windows hà vene pruibitu di lanciare prugrammi chì utilizanu a Politica di Restrizioni per Software, ma a configurazione di e politiche di sicurezza SRP hè fora di u scopu di sta guida. In generale, una forma simplificata: pudete andà à l'editor di e regule di gruppu locale in a sezione Configurazione di u computer - Configurazione di Windows - Impostazioni di sicurezza, cliccate à dirizzione diretta nantu à l'elemento "Politiche di restrizioni di programma" è configurate in più i parametri necessarii.
Per esempiu, l'opzione più facente hè di creà una regula per u parcorsu in a rùbbrica "Ulteriori reguli", chì proibite u lance di tutti i prugrammi situati in a cartella specifica, ma questu hè solu una approssimazione assai superficiali di a Politica di Restrizioni Software. È sì u editore di u registru hè adupratu per l'impostazione, u compitu hè ancu più cumplicatu. Ma sta tecnica hè aduprata da certi prugrammi di terze parti chì semplificanu u prucessu, per esempiu, puderete leggere e istruzioni Bloccà i prugrammi è l'elementi di sistema in AskAdmin.