Cumu rimuovere musica da iPhone

Ciò ùn hè tandu chì tutti anu tenutu i contatti in a carta SIM o in a memoria di u telefunu, è i dati più impurtanti sò stati scritti cù una penna in un quaderno. Tutte e sce e opzioni per conservà l'infurmazioni ùn ponu esse chjamate cunfidenziali, dopu à tutti, è "Sims", è telefoni ùn sò micca eterni. In più, oghje, in u so scopu per un tale scopu ùn ci hè micca u più di bisognu, postu chì tutte e informazioni impurtanti, cumpresu u cuntenutu di a rubrica, ponu esse salvate in u cloud. A soluzione megliu è più accessibile hè un account Google.

Importa i contatti in un account Google

A necessità di importà contatti da un locu in u spaziu più spessu cunfrontatu da i pruprietarii di i smartfoni Android, ma micca solu. Hè in sti dispositivi chì Google account hè primariu. Se avete appena acquistatu un novu dispositivo è vulete trasferisce u cuntenutu di a vostra rubrica da un telefonu regule a questu, questu articulu hè per voi. Guardendu in avanti, pudemu notà chì hè pussibule di importà micca e entrate nantu à a carta SIM, ma dinò i contatti di qualunque posta elettronica, è questu sarà discupratu sottu.

Important: Se i numeri di telefunu in u vechju dispositivo mobile sò conservati in a so memoria, esse deve prima esse trasmesso à a carta SIM.

Opzione 1: Dispositiu Mobile

Allora, se avete una carta SIM cun numeri di telefonu aghjuntu nantu à esse, pudete importarli in u vostru contu di Google, è cusì in u telefonu stessu, aduprendu l'utili incorporati di u sistema operativu mobile.

Android

Sò logicu di cuminciare a risolve u compitu davanti à noi da i telefuni intelligenti in esecuzione di u sistema operativu di Android pruprietatu da a "Corporation of Good".

Nota: L'instruzione sottu è descritta è mostrata in l'esempiu di "puru" Android 8.0 (Oreo). In altre versioni di stu sistema operativu, è nantu à dispositivi cun shell di terzi à l'internu, l'interfaccia è i nomi di certi oggetti pò differisce. Ma a logica è a sequenza di azzioni saranu simule à e seguitate.

  1. In a schermata principale di u smartphone o in u so menù, truvate l'icona di l'applicazione standard "Contatti" è aprite.
  2. Andà à u menu, toccà per tre barre orizzontali in u angulu in alto à sinu o fà un passatu da sinistra à a destra longu u schermu.
  3. In a barra laterale chì si apre, andate à "Impostazioni".
  4. Scorri un pocu, scopra è selezziunate l'alimentu in essa. "Importu".
  5. In a finestra pop-up, tocca u nome di a vostra carta SIM (per difettu, u nomu di l'operatore di mubile o abbitazione da ellu hè indicatu). Se avete duie carte, selezziunu chiddu chì cuntene l'infurmazioni necessarie.
  6. Vedete un elencu di i cuntatti conservati in a memoria di a carta SIM. Per difettu, tutti saranu marcati. Se vulete importà solu una mansa di sere o escludite quelli inutili, basta à deselezziunate e scatule à a destra di quelle voce chì ùn avete micca bisognu.
  7. Dopu avè marcatu i contatti necessari, cliccate nantu à u bottinu in u angulu in dirittu superiore. "Importu".
  8. Copia u cuntenutu di a vostra rubrica da una carta SIM in un account Google sarà realizata immediatamente. In u spaziu inferiore di l'applicazione "Contatti" Apparirà una notificazione nantu à quanti registri sò stati copiati. Una spuntata apparirà in l'angulu di sinistra di u pannellu di notificazioni, chì signale dinò a chjappu d'arrivata di l'operazione di importazione.

Avà tutte queste informazioni saranu conservate in u vostru contu.

Pudete accede à elli da assolutamente qualsiasi dispositivu, solu accede à u vostru contu, specificendu u vostru email e password di Gmail.

iOS

In u listessu casu, s'è usate un dispositivo mobile basatu annantu à u sistema operativu Apple, l'ordine di azzioni chì avete bisognu di fà per importà a rubrica da una carta SIM sarà leggermente diversa. In primu avete bisognu di aghjunghje u vostru contu di Google à u vostru iPhone, se ùn l'avete micca fattu prima.

  1. Aprite "Impostazioni"vai à a sezione "Accounts"selezziunate "Google".
  2. Inserite i dati di autorizazione (login / email è password) da u vostru account Google.
  3. Dopu aghjuntu u cuntinu di Google, andate in a sezione in i parametri di a periferica "Contatti".
  4. Tocca in basso à destra "Importà i Contatti di SIM".
  5. Una piccula finestra pop-up apparirà nantu à u schermu, induve avete bisognu di selezziunà l'elemento "Gmail"dopu chì i numeri di telefono da a carta SIM saranu salvati automaticamente in u vostru contu di Google.

Cusì pudete salvà i contatti da Sims à u vostru contu di Google. Tuttu hè fattu abbastanza rapidamente, è e più impurtante, guarantisce a sicura eterna di tali dati impurtanti è fornisce a capacità di accede à tutti da qualsiasi dispositivu.

Opzione 2: Email

Pudete importà micca i numeri di telefunu è i nomi d'utente contenuti in a vostra rubrica di a carta SIM, ma ancu i contatti email in u account Goole. È interessanti chì questu metudu offre più opzioni per l'importazione. I cosiddetti fonti di dati ponu esse:

  • Poppii postali stranieri popolari;
  • Più di 200 altri mailers;
  • File CSV o vCard.

Tuttu ciò si pò fà in un computer, è l'ultimu hè supportatu da dispositivi mobili. Dicemu nantu à tuttu in ordine.

Vai à Gmail

  1. Cliccando nantu à u ligame di sopra, vi truverete nantu à a vostra pagina di Mail Google. Cliccate nantu à l'etichetta di Gmail in cima à sinistra. Da u listinu in goccia, selezziunu "Contatti".
  2. In a prossima pagina andate in u menu principale. Per fà quessa, cliccate nantu à u bottinu in forma di tre barre orizzontali situate in lu angulu in alto à sinu.
  3. In u menu chì si apre, cliccate nantu à l'elemento "Più"per ghjunghje u so cuntenutu, è selezziunu "Importu".
  4. Apparirà una finestra chì mostra una selezzione di possibili opzioni d'importazione. Ciò chì ognunu di elli implica, hè statu dettu sopra. À esempiu, cunsideremu per primu u secondu paragrafo, postu chì u primu cuntene u listessu principiu.
  5. Dopu avè sceglie l'elemento "Importa da un altru serviziu" Avete bisognu di entrà u login è a password di u cuntu mail da cui vulete copiare i cuntatti à Google. Poi cliccate nantu à u pulsante "Sò accettatu i termini".
  6. Subitu dopu à ciò, a procedura d'impurtanza di i cuntatti da u serviziu mail spicificatu cumincia, cusì impieghera assai pocu tempu.
  7. Una volta finitu, sarete rediretti à a pagina di Contatti di Google, duve vedi tutte e voci addizionate.

Ora cunsiderate l'importazione di contatti in Google da un file CSV o vCard, chì primu avete bisognu di creà. In ogni serviziu di posta, l'algitimu per fà sta procedura pò differisce un pocu, ma in generale tutti i passi sò assai simuli. Considerà i passi necessarii per effettuà l'esempiu di posta Outlook cup'era Microsoft.

  1. Andate in a vostra mailbox e cerca per una sezione quì "Contatti". Andate in ellu.
  2. Trova una sezione "Gestione" (Opzioni possibili: "Avanzate", "Più") o qualcosa di simile per significatu è aprite.
  3. Selezzi un item "Esporta contatti".
  4. Se hè necessariu, decide di quali contatti saranu esportati (tuttu o selettivu), è dinò controllà u formatu di u file di dati di uscita - CSV hè adatta à i nostri scopi.
  5. U schedariu incù l'infurmazioni di cuntattu in u situ hè scaricatu in u vostru computer. Avà bisognu di tornà à e mail Gmail.
  6. Ripetite i punti 1-3 da l'istruzione precedente è selezziunate l'ultimu elementu in a finestra di selezione di e opzioni dispunibule - "Importa da u file CSV o vCard". Vi sarà dumandatu di cambià a vecchia versione di cuntatti di Google. Questu hè un prerequisiziu, dunque basta à cliccà u bottinu pertinente.
  7. In u menu di Gmail à manca, selezziunu "Importu".
  8. In a prossima finestra, cliccate "Selezziunu file".
  9. In Esploratore di Windows, andate in a cartella cù u schedariu di contatti esportatu è scaricatu, cliccate nantu à u chè cù u bottinu sinu di u mouse per selezziunate e cliccate "Apertu".
  10. Appughjà nantu à u pulsante "Importu" per finalizà u prucessu di trasferimentu di dati à un account Google.
  11. L'informazioni da u file CSV saranu salvate in a vostra mail Gmail.

Come annunziatu sopra, pudete importà cuntatti da un serviziu mail di terze parti à u vostru contu di Google da u vostru smartphone. Hè vera, ci hè una scala nuvoletta - a rubrica deve esse salvata in un schedariu VCF. Alcuni mailers (dui siti web è prugrammi) permettenu di esportà i dati in i file cù sta estensione, cusì selezziunela à a fase di salvu.

Se u serviziu di posta è adupratu, cum'è Microsoft Outlook anu cunsideratu, ùn offre micca questa opzione, si consiglia di trasformarla. L'articulu presentatu nantu à u ligame sottu vi aiuta in sta attività.

Per di più: cunvertite i file CSV in VCF

Dunque, avè ricevutu un file VCF cù i dati di a rubrica, fate quì

  1. Connettu u vostru smartphone à u vostru computer via un cavu USB. Se a schermata seguente compare in u schermu di u dispositivo, cliccate "OK".
  2. In casu chì una tale richiesta ùn compare, cambiate da a modalità di ricariche à File Transfer. Pudete aprite a finestra di selezzione abbassendu u sipariu è toccà l'elemento "Cacciu u dispositiu".
  3. Mediante u exploratore di u sistema operativu, copia u schedariu VCF in a radice di l'unità di u vostru dispositivo mobile. Per esempiu, pudete aprire i cartulari necessarii in diversi finestre è semplicemente trascinaru un file da una finestra à un'altra, cum'è illustratu in l'immagine sottu.
  4. Avendu fattu sta, disconnette u smartphone da u computer è aprite l'applicazione standard. "Contatti". Andate à u menu, passendu u schermu da sinistra a diritta, è selezziunu "Impostazioni".
  5. Scorri giù l'elenco di sezioni dispunibule, tocca nantu à l'elemento "Importu".
  6. In a finestra chì compare, selezziunate u primu articulu - "VCF file".
  7. U gestore di lima integratu (o usatu invece) si aprirà. Ci puderà bisognu à permessu l'accessu à a memoria interna in una applicazione standard. Per fà quessa, tocca per trè punti verticalmente situati (angulu in dirittu superiore) è selezziunate "Mostra a memoria interna".
  8. Ora andate à u menu di u gestore di file toccendu tre barbe orizzontali da sinistra sopra o fà un colossu da sinistra à diritta. Sceglite un elementu cù u nomu di u vostru telefonu.
  9. In u listinu di i cartulari chì apriranu, truvate u schedariu VCF precedentemente copiatu in u vostru dispositivo è tocca nantu à ellu. I contatti saranu importati in a vostra rubrica di indirizzi, è cun ellu in u vostru contu di Google.

Comu pudete vede, à differenza di l'unica opzione d'importazione di contatti da una carta SIM, pudete salvarli da ogni mail à Google in duie maniere differente - direttamente da u serviziu o cù un file di dati particulare.

Purtroppu, nantu à l'iPhone, u metudu descrittu sopra ùn funziona micca, è u mutivu sottu è a vicinanza di iOS. Tuttavia, s'ellu impegni i contatti in Gmail per mezu di un computer, e poi accede cun u listinu account nantu à u vostru dispositivo mobile, avete ancu accede à l'infurmazioni necessarie.

Conclusione

Questa considerazione di i metudii per salvà i cuntatti in u vostru contu di Google pò esse considerata cumpleta. Abbiamo descrittu tutte e soluzioni possibili à stu prublema. Quale à sceglie hè in di voi. A cosa principale hè chì avete sicuramente mai perda questu impurtante è avete sempre accede à ellu.