Tutti siamo abituati à u fattu chì un sistema operativu hè installatu nantu à u nostru computer, da chì comunicemu cù a macchina. In certi casi, pò esse necessariu installà un secondu "assi" per prufessiunamentu è à altri scopi. Stu articulu hè dedicatu à l'analisi di cumu uttene duie copie di Windows in un PC.
Installate u secondu Windows
Ci hè dui opzioni per risolve u prublema. U primu implica l'usu di una macchina virtuale - un prugramma speciale di emulatore. U secondu hè di stallà u sistema operativu nantu à un discu fisicu. In i dui casi, avemu bisognu di una distribuzione di l'installazione cù a versione curretta di Windows, scritta in una unità flash USB, discu o immagine.
Per di più: cumu creà un drive flash USB di avviatore Windows 10, Windows 8, Windows 7, Windows XP
Metudu 1: Macchina Virtuale
Parlendu di macchine virtuale, ci parlemu di prugrammi speciali chì permettenu di installà qualchì numero di copie di ogni OS in un PC. In listessu tempu, un tali sistema funziunerà da un computer in tutte e verità, cù i so nodi principali, driver, rete è altri dispositivi. Ci sò parechji prudutti similari, ci focalizzeremo nantu à VirtualBox.
Scaricare VirtualBox
Vedi ancu: Analogs VirtualBox
L'installazione è a cunfigurazione di software ùn sò in solitu difficiule, ma avemu da u cunsigliu di leghje l'articolo à u ligame sottu.
Leggi ancu: Cumu installà è configurà VirtualBox
Per uttene una macchina virtuale per installà Windows, primu ci vole à creà in l'interfaccia di u prugramma. À i primi passi di sta procedura, bisogna tene fatti attenzione à i parametri principali - a quantità di discu duru virtuale, a RAM attribuita è u numaru di core di processore aduprati. Dopo a creazione di a macchina, pudete procedere à l'installazione di u sistema operativo.
Leggi ancu: Cumu installà Windows 10, Windows 7, Windows XP in VirtualBox
Quandu l'installazione hè cumpleta, pudete aduprà u vostru novu, ancu virtuale, computer. In questo sistema, pudete fà e stesse azzioni cum'è in i veri - installazione è prugrammi di testu, familiarizàtevi cun l'interfaccia è a funzionalità di i novu produtti, cum'è Windows, è aduprà a macchina per altri scopi.
In seguitu, analizzeremu e opzioni di installazione nantu à u discu fisicu. Pudete risolve u prublema in dui maneri: aduprà u spaziu di liberu nantu à u listinu di discu, nantu à chì Windows hè dighjà installatu, o installatu nantu à un altru discu rigiu.
Metudu 2: Installu nantu à un unicu discu fisicu
L'installazione di u "Windows" in u sistema cun una copia esistente di u sistema operativo, à l'incuntrà di u funziunamentu standard, hà i so proprie sfumate, chì discupreremu in più dettu. Se avete intenzione di installà nantu à u listinu discu, avete bisognu di preconfigurà a partizione di a dimensione desiderata. Questu hè fattu in un "Windows" di travagliu cù l'aiutu di un software speciale.
Leggi ancu: Programmi per travaglià cù partizioni di u discu dur
Cum'è l'abbattenu sopra, avete bisognu di creà una partizione nantu à u discu. Per i nostri scopi, u Minitool Partition Wizard free hè perfettu.
Scaricate Minitool Partition Wizard ultima versione
- Fighjate u prugramma è selezziunate a partizione da a quale intendemu "tagliare" u spaziu per l'installazione.
- Cliccate RMB in stu volumu è selezziunate l'elementu "Move / Resize ".
- Avemu stabilitu a taglia desiderata di a sezione trascinendu u marcatore à manca è premete Ok. In stu stadiu, hè impurtante determinà u volume di travagliu minimu richiestu per l'installazione di l'OS. Win XP hà bisognu almeno 1,5 GB, per 7, 8 è 10 - già 20 GB. Hè tantu bisognu di spaziu per u sistema, ma ùn scurdate micca l'aggiornamenti, i prugrammi, i driver, e sì, chì inmane “sparì” l'aspettu liberu nantu à u discu sistema. In e realtà moderna, avete bisognu di circa 50 - 70 GB, è preferibilmente 120.
- Usate u pulsante di operazione "Applicà".
- U prugramma offre una ripresa di u PC. Aduprendu, perchè u discu hè adupratu da u sistema è pò esse editatu solu in stu modu.
- Attendemu à a conclusione di u prucessu.
Dopu i passi sopra ripusuti, ottenemu spaziu senza partizizione necessariu per l'installazione di u volumu di Windows. Per e varie versioni di "Windows" stu prucessu hè differente.
Windows 10, 8, 7
- Dopu passatu per e fasi di selezzione di a lingua è l'accettazione di l'accordu di licenza, selezionemu l'installazione completa.
- Dopu vedemu u nostru spaziu senza partition creatu aduprendu u Minitool Wizard Wizard. Selezziunu e cliccate "Prossimu", dopu allora chì u prucedimentu di l'installazione di u sistema operativu standard cumincerà.
Windows xp
- Dopu l'avistatu da u supportu d'installazione, cliccate ENTER.
- Accetta u cuntrattu di licenza premendu F8.
- Next, cliccate Esc.
- Selezziunate a zona chì ùn hè micca attribuita, chì hè stata rilasciata durante a preparazione, è dopu avviate l'installazione premendu ENTER.
Quandu si principia u computer cù parechje copie installate di u "Windows", riceverà un passu di boot ulteru - a scelta di OS. In XP è in "sette", questu schermu sembra questu (u sistema appena installatu sarà u primu in a lista):
In Win 10 è 8 cum'è stu:
Metudu 3: Installate nantu à un altru discu
Quandu hè installatu nantu à un novu (secondu) discu, u drive chì hè attualmente l'unità di sistema deve esse cunnessu ancu à a scheda madre. Questu darà l'occasione di combinà duie copie di l'OS in un gruppu chì, da quì, vi permetterà di gestisce u scaricare.
In u schermu di l'installatore di Windows 7 - 10, questu puderia esse simu tale:
In XP, a lista di partizioni assunseghja à sta:
L'azione successiva sarà uguale cumu si travalla cun un discu singulu: a selezzione di partizioni, l'installazione.
Problemi possibili
Durante l'installazione di u sistema, pò esistiri qualchi errori relativi à l'incompatibilità di i formati di a tavula di i file in i dischi. Sò eliminati abbastanza semplicemente - cun convertendu o aduprendu un drive flash USB USB di furmatu correttamente creatu.
Ulteriori dettagli:
Nisun discu duru quandu l'installazione di Windows
Ùn pudemu installà Windows nant'à u discu 0 partizione 1
Risolvendu u prublema cù i dischi GPT durante l'installazione di Windows
Conclusione
Oghje avemu calculatu cume stallà dui Windows separati nantu à un unicu computer. L'opzione di a macchina virtuale hè adatta se avete bisognu di travagliare simultaneamente parechji sistemi operativi à tempu. Se avete bisognu di un postu di partenza da u postu, allora attenti à u secondu metudu.