Cumu aduprà Adobe Audition

Adobe Audition - un strumentu multifunzione per creà un sughjettu di qualità. With it, pudete registra u vostru propiu akapella è combinà li cù tuttu, aghji imposti vari effetti, taglià è incolla i registri è assai di più.

À u primu sguardo, u prugramma mi pari incredibilmente complessu, à causa di a presenza di vari finestrini cù numerose funzioni. Una piccula pratica è vi fà navigà facilmente in Adobe Audition. Facemu capisce cumu aduprà u prugramma è da chì principià.

Scaricate l'ultima versione di Adobe Audition

Scaricate Adobe Audition

Cumu aduprà Adobe Audition

Sottu a seguitu vogliu segnu chì è prubabilmente chì si pò truvà in cunsiderà tutte e funzioni di u prugramma in un articulu, perchè analizzeremo e azzioni principali.

Cume aghjunghje un minus per creà una composizione

Per cumincià u nostru novu prughjettu, avemu bisognu di musica di u fondu, in altre parole "Minus" è e parolle chjamate "Acapella".

Lanciate Adobe Audition. Addemu u nostru minus. Per fà quessa, aprite a tab "Multitrack" è trascinendu a composizione selezionata in u campu "Track1".

U nostru discorsu hè statu piazzatu micca da u principiu, è quandu ascultanu, u silenziu hè ascoltatu prima e solu dopu un pocu di tempu pudemu senta a registrazione. Quandu salvate u prughjettu, avemu a stessa cosa chì ùn s'alline per noi. Allora, cù l'aiutu di u mouse, pudemu trascinarle a traccia musicale finu à l'iniziu di u campu.

Avà ascenderemo. Per ciò, ci hè un pannellu speciale in fondo.

Tiri i parametri di a finestra

Se a composizione hè assai silenziosa o, cun u contra, forte, allora cambiamentu. In a finestra di ogni traccia, ci sò impostazioni speciali. Trova l'icona di u volumu. Move u mouse à diritta è a manca, regolate u sonu.

Cumu dopu cliccate nantu à l'icona di u volumu, inserisci i valori numerici. Per esempiu «+8.7», significerà un incremento di u volumu, è s'ellu ci vole à fà u silenziu, allora «-8.7». Pudete cuntenite valori diversi.

L'icona vicina aghjusta l'equilibrio stereo tra u canale dirittu è sinistre. Pudete spostà u listessu cum'è soni.

Per praticità, pudete cambià u nome di a pista. Hè soprattuttu veru se avete assai.

In a stessa finestra, pudemu scurdà u sonu. Quandu ascoltate, vedemu u muvimentu di u slider di sta pista, ma u restu di e tracce saranu sentite. Sta funzione hè pratice per edità u sonu di tracce individuale.

Fadeout o Volume Up

Mentre hè in ascoluzione di a registrazione, pò apparè chì u principiu hè troppu forti, dunque, avemu l'occasione di adeguà a liscia attenuazione di u sonu. O viceversa amplificazione, chì hè usata assai meno spessu. Per fà quessa, trascina u quadru translucitu cù u mouse in a zona di a banda sonora. Duvete avè una curva chì hè megliu posizionata in pianta à u principiu, affinchì a crescita ùn sia micca troppu ruvida, ancu se dipende tuttu da u compitu.

Si pò fà u listessu à a fine.

Tagliate è aghjunghje frammenti in tracce audio

Assai in travagliu cù i file audio, ci vole à tagliare qualcosa. Questu pò esse fattu cliccendu nant'à u parcorsu di a traccia è si stende finu à u locu ghjustu. Poi premete a tonalità "Del".

Per inserisce un passaghju, bisogna aghjunghje una voce à a nova pista, e trascinarla à a pista desiderata cu l'aiutu di trascinendu.

Per difettu, Adobe Audition hà 6 Windows per l'aggiunta di una traccia, ma quandu crei prughjetti cumplessi, questu ùn hè micca abbastanza. Per aghjunghje e necessarie, scorrite tutte e tracce in giù. L'ultimu sarà a finestra "Maestru". Trascinendu una composizione in lu, vede più finestra.

Stendite è riduce a pista

Incù l'aiutu di pulsanti speciali, a registrazione pò esse stesa in lunghezza o larghezza. A riproduzione di a pista ùn cambia micca. A funzione hè stata disignata per edità e parti più chjucate di a cumpusizione in modu chì pudete soi più naturale.

Fate una vostra voce

Ora turnemu à a zona precedente, induve aghjunghemu "Acapella". Vai à a finestra “Trek2”, rinominateli. Per arregistrà a vostra propria voce, cliccate nantu à u bottinu. "R" è arregistrà l'icona.

Avà ascoltemu ciò chì hè accadutu. Sentemu dui canzoni assemi. Per esempiu, vogliu cunnosce ciò chì aghju ghjustu scrittu. Cliccate nantu à u segnu di meno "M" è u sonu sparisce.

Invece di registrà una nova pista, pudete aduprà un file preparatu in precedenza è basta trascinaru in a finestra di pista "Track2"cum'è a prima composizione hè stata aghjunta.

L'ascoltu di dui tracce assai, putemu vede chì unu d'elli anneghje l'altru. Per fà quessa, regolate u so volume. Unu face u più forte è stà à sente ciò chì accadde. Sì ùn li piaci micca, dopu in u secondu riduce u volumu. Eccu bisognu di sperimentu.

Spessu "Acapella" s'ellu ci vole à inserisce micca in u principiu, ma in mezu à a pista, per esempiu, allora puru trascinerete u passaghju versu u locu ghjustu.

Salvà u prugettu

Ora, per salvà tutte e tracce di u prughjettu in u furmatu "Mp3"spingi "Сtr + A". Avemu da furtuna tutte le tracce. Spingi "File-Export-Multitrack Mixdown-Whole Session". In a finestra chì compare, avemu bisognu di selezziunu u furmatu desideratu è cliccate "OK".

Dopu salvu, u schedariu sarà ascoltatu in tuttu, cù tutti i effetti applicati.

A volte, ci vole à salvà micca tutte e tracce, ma qualchì passaghju. In stu casu, selezziunu u segmentu desideratu è andemu a "Selezzione File-Export-Multitrack Mixdown-Time".

Per cunnessu tutte e tracce in una sola (mix), andate "Sessione Multitrack-Mixdown a Nova Sessione-Tutta a File", è se vulete combinà solu l'aria selezionata, allora "Sessione Multitrack-Mixdown a Selezzione di New File-Time".

Parechji utenti principianti ùn ponu micca capisce a differenza trà questi dui modi. In u casu di esportazione, salvate u schedariu in u vostru computer, è in u secondu casu, resta in u prugramma è continuate a travaglià cù sti.

Se a selezzione di tracce ùn funziona micca per voi, ma invece si muta cù u cursore, avete bisognu di andà à "Edit-Tools" e scelgi quì Selezzione di tempu. Dopu à quessa, u prublema scapparà.

Applicà effetti

U schedariu salvatu l'ultimu modu hà pruvatu à cambià un pocu. Add to it "Echo Effect". Selezziunu u schedariu chì ci vole, allora andate in u menù Effetti-Rallentu è Eco-Echo.

In a finestra chì si vede, truvamu parechje impostazioni diverse. Pudete sperimentà cun elli o d'accordu cù i parametri standard.

In più di l'effetti standard, ci hè ancu una massa di plug-in utili, chì sò facilmente integrati in u prugramma è chì permettenu di allargà e so funzioni.

Eppuru, se avete sperimentu cù i pannelli è l'ambiente di travagliu, chì hè impurtante impurtante per i principianti, pudete tornà à u so statu originale da "Finestra-Workspace-Reset Classic".