Errore internu di sistema installendu DirectX


Parechji utenti chì anu provatu à installà o aghjurnà componenti di DirectX si trovanu di fronte à l'impussibilità di stallà u pacchettu. Spessu, un tale prublema hà da eliminà immediatamente, avè i ghjochi è altri prugrammi chì usanu DX rifiutanu di travaglià normalmente. Considerà e cause è e soluzioni di l'errori per l'installazione di DirectX.

DirectX ùn hè micca installatu

A situazione hè dolorosamente familiare: ci hè diventatu necessariu installà e librerie DX. Dopu avè scaricatu u installatore da u situ ufficiale di Microsoft, pruvemu à lanciatu, ma riceve un missaghju nantu à questu: "Errore installendu DirectX: hè stata un errore di sistema interno".

U testu in a finestra di dialogo pò esse differente, ma l'essenza di u prublema rimane uguale: u pacchju ùn pò esse installatu. Questu accade perchè u installatore blocca l'accessu à sti schedari è chjavi di registru chì anu da cambià. Limità e capacità di l'applicazioni di terze parti ponu sia u sistema in sè sia un software anti-virus.

Reason 1: Antivirus

A maiò parte di l'antivirus gratuiti, per tutte e so incapacità di intercetta virus veri, spessu blocanu quiddi programmi chì avemu bisognu cum'è l'aria. Pagatu i so cumpagnia dinò à volte peccà cun questu, in particulare a famosa Kaspersky.

Per evità a prutezzione, pudete disattivà l'antivirus.

Ulteriori dettagli:
Disabilite Antivirus
Cume disabilitare Kaspersky Anti-Virus, McAfee, 360 Total Security, Avira, Dr.Web, Avast, Microsoft Security Essentials.

Chì esistenu un numeru numeru di tali prugrammi, hè difficiule di dà qualchì raccomandazione, cusì si chjama u manuale (se visibile) o à u situ di u sviluppatore di software. Tuttavia, ci hè un trucchju: quandu avvia in a modalità sicura, a maiò parte di l'antivirus ùn principianu.

Per di più: cum'è entrà in modalità sicura nantu à Windows 10, Windows 8, Windows XP

Reason 2: System

In u sistema operativu Windows 7 (è micca solu) ci hè una cosa tanta "diritti d'accessu". Tutti i sistemi è certi file di terze parti, oltre à e chjave di Registro di sistema sò chjappu per a trasmissione è l'eliminazione. Questu hè fattu affinchì l'usu ùn ne da u casu accidentale à u sistema per e so azzioni. In più, tali misure ponu prutezzione contr'à u lugiziale virale chì si dirige à questi documenti

Quandu l'utente attuale ùn hà permessi di fà l'azione sopra riportata, tutti i prugrammi chì tentanu d'accede à i file di sistema è e chjave di Registro di sistema ùn puderanu micca quessa, l'installazione di DirectX fallirà. Ci hè una gerarchia di utilizatori cù diversi livelli di diritti. In u nostru casu, hè basta à esse un amministratore.

Se aduprate solu un computer, allora probabilmente avete diritti di amministratore è avete bisognu di informà u sistema operativo chì permetti à l'installatore di effettuà e azzioni necessarie. Questu si pò fà seguendu: aprite u menù contestuale di l'esploratore cliccendu PKM nant'à u file di installazione di DirectX, è selezziunate "Run as administrator".

In casu chì ùn avete micca i diritti "admin", avete bisognu di creà un novu utilizatore è di assignà u status di amministratore, o dà tali diritti à u vostru contu. A seconda opzione hè preferibile perchè ci hè necessità di menu azzione.

  1. Aprite "Pannello di cuntrollu" è andate à l'applet "Amministrazione".

  2. Dopu, andate à "Gestione Computer".

  3. Poi aprite u ramo "Utenti Locali" è andate à u cartulare "Utenti".

  4. Dopu cliccate nantu à l'elemento "Amministratore", sfatate u casu "Disable account" è applica i cambiamenti.

  5. Ora, cù u prossimu carrughju di u sistema operativu, vedemu chì un novu utente hà statu aghjuntu à a finestra di benvenutu cù u nomu "Amministratore". Stu account ùn hè micca prutetta per password. Cliccate nantu à l'icona è loghete.

  6. Ancu una volta andate à "Pannello di cuntrollu"ma sta vene à l'applet "Accounts User".

  7. Dopu, seguite u ligame "Gestisce un altru account".

  8. Sceglite u vostru "account" in a lista di utenti.

  9. Segui u ligame "Change Change Type Type".

  10. Qui truvamu à u parametru "Amministratore" e premete u pulsu cù u nomu, cum'è in paragrafo precedente.

  11. Avà u nostru contu hà i diritti necessari. A log in o riavvi, loga sottu à u vostru contu è installa DirectX.

Per piacè, avverate chì l'amministratore hà diritti esclusivi di interferisce cù u funziunamentu di u sistema operativu. Ciò significa chì ogni prugramma chì sarà lanciatu pò fà cambiamenti à i schedari di sistema è l'impostazioni. Se u prugramma si rivela maligno, e conseguenze saranu assai tristi. U account Amministratore, dopu tutte e azzioni sò eseguite, deve esse disattivatu. In più, ùn hè micca superfluale cambià i diritti di u vostru utente torna in "Ordinary".

Ora sapete cumu agiscia quandu u missaghju "Errore di configurazione di DirectX: un'errore interna hè stata sparata" appare durante l'installazione di DX. A soluzione pò sembra complicata, ma hè megliu di pruvà à stallà i pacchetti da sorgenti non ufficiali o reinstallà l'OS.