I megliu prugrammi per recuperà è copiare i file da i dischi CD / DVD danneggiati

Ciao

Parechji utilizatori esperti, anu da pensu, anu uni pochi di dischi CD / DVD in a collezione: cun prugrammi, musica, film, ecc. Ma ci hè un inconveniente per i CD - sò graffiati facilmente, à volte ancu da un carregatu imprecisu in u cartinu di l'unità. Circa a so pussibule capacità mantenu u silenziu :)).

Se tenemu in considerazione u fattu chì i dischi sò spessu à spessu (chì travaglia cun u so), avemu da inserì è rimucinatu da u cassettu - allora parechje di elli diventanu subitu coperti di picculi graffi. È dopu vene u mumentu - quandu un discu ùn hè micca liceu ... Bè, sì l'infurmazioni nantu à u discu sò distribuite in a rete è pudete scaricà, è se ùn? Hè quì chì i prugrammi chì vogliu truvà in st'articulu saranu utili. È cusì, principiamu ...

Cosa fà se un CD / DVD hè illeggibile - cunsiglii è trucchi

Prima vogliu fà una piccula digressione è dà qualchi consigli. Un pocu dopu in l'artìculu sò quelli prugrammi chì vùstanu à aduprà per lettura di CD "male".

  1. Se u vostru discu ùn sia micca liceu in a vostra unità, pruvite à inserirle in un altru (preferibilmente, chì pò brucà dischi DVD-R, DVD-RW (anzianu, ci erau prughjetti chì pudianu leggere solu CD). //ru.wikipedia.org/)). A propiu, aghju unu discu chì si hè rinticiatu à un sughjettu in un vechju PC cun un CD-Rom cumuu, ma hè aperto facilmente nantu à un altru computer cun un lettore DVD-RW DL (à propositu, in stu casu, vi propongo di fà una copia da un tale disc).
  2. Hè pussibule chì e vostre informazioni nantu à u discu ùn anu da u valore - per esempiu, puderia esse statu messu in un tracker di torrent per un tantu tempu. In questu casu, sarà più faciule per truvà sta infurmazione è scaricarli, in locu di pruvà à recuperà un CD / DVD.
  3. S'ellu ci hè polvere in u discu - allora soffre u dolente. E piccule particule di polvere ponu esse pulite deliziosamente cù i tovaglioli (in magazzini in computer ci sò quelli speciali per questo). Dopu l'asciugamentu, hè bramatu di riprovà à leghje l'infurmazioni da u discu.
  4. Devu arricchire un dettu: hè molto più faciule per ripristinà un file musicale o un film da un CD chì qualsiasi archivio o prugramma. U fattu hè chì, in un schedariu di musica, in casu di recuperu, se ùn ci hè nunda di lettura di l'infurmazioni, ci sarà solu silenziu in stu mumentu. Se un prugramma o un archiviu ùn legge micca alcuna sezione, allora ùn pudete micca aprire o lanciare un tali file ...
  5. Alcuni autori propunizianu a congelazione di i dischi, è pruvendu à leghjje (argumentendu chì u discu si scalda durante u travagliu, ma dopu à u fretu - ci hè una possibilità chì in pochi minuti (finu ch'ellu sia caldu) l'infurmazioni ponnu trà via). Ùn mi ne li raccomandu, almenu, finu chì ùn pruvate micca tutti l'altri metodi.
  6. E duru. S'ellu ci era almenu un casu di u discu ùn hè micca dispunibile (micca liratu, un errore hà presu in opera) - Sugriu cunsiderà di copià e quellu chì si supera in un altru discu. A prima campana - hè sempre u principale 🙂

Prugrammi per copià i file da i dischi CD / DVD danneggiati

1. BadCopy Pro

U situ ufficiale: //www.jufsoft.com/

BadCopy Pro hè unu di i prugrammi principali in a sua nicchia chì pò esse adupratu per recuperà l'infurmazioni da una grande varietà di media: dischi CD / DVD, schede flash, dischetti (nimu nò aduprà sti, probabilmente), drive USB è altri dispositivi.

U prugramma tira bè i dati da i media dannati o formattati. Funziona in tutte e versioni popolari di Windows: XP, 7, 8, 10.

Alcune caratteristiche di u prugramma:

  • tuttu u prucedimentu accade cumplessamente automaticamente (soprattuttu per l'utenti principianti);
  • u sustegnu di cumpi di formati è di file per recuperà: documenti, archivi, immagini, video, etc;
  • a capacità di ripristinà CD / DVD danneggiati;
  • u supportu per diversi tipi di media: carte di flash, CD / DVD, unità USB;
  • a capacità di recuperà e perdite di dati dopu formattazione è cancellazione, etc.

Fig. 1. A finestra principale di u prugramma BadCopy Pro v3.7

2. CDCheck

Website: //www.kvipu.com/CDCheck/

CDCheck - Questa utilità hè destinata à prevene, rilevà è recuperà i file da CD cattivi (graffiti, dannati). Cù sta utilità, pudete scansione è verificà i vostri dischi è determina chì file in i quali sò stati corrotti.

Cù l'usu regule di l'utilità - pudete esse sicuru di i vostri dischi, u prugramma ti informerà in tempu chì i dati da u discu duveranu esse trasferiti à un altru mezu.

Malgradu u cuncepimentu simplici (vedi Fig. 2), l'utile faci un affare assai, assai bè cù i so funzioni. A propettu di usà.

Fig. 2. A finestra principale di u prugramma CDCheck v.3.1.5

3. DeadDiscDoctor

U situ di l'autore: //www.deaddiskdoctor.com/

Fig. 3. Dead Disk Doctor (sustiene parechje lingue, persunalmente russo).

Stu prugrammu ti permette di copia una infurmazione da disci CD / DVD illeggibili è dannati, dischi, dischi rigidi è altri media. L'ardite di dati persunate saranu rimpiazzate cù dati à l'azardu.

Dopu avè principiatu u prugramma, vi sarà offerta una scelta di trè opzioni:

- copia di i file da i media dannati;

- Fate una copia cumpleta di un CD o DVD danneggiati;

- copiate tutti i file da i media, è poi bruciati in un CD o DVD.

Malgradu u fattu chì u prugramma ùn hè statu micca aggiornatu per un bellu pughjilu - l'aghju chjaramente cunsideratu per pruvà i prublemi cù i dischi CD / DVD.

4. Salvà a risorsa

Website: //www.softella.com/fsalv/index.ru.htm

Fig. 4. FileSalv v2.0 - a finestra principale di u prugramma.

Se duvete una breve descrizione, alloraFogliu salvaghju - hè un prugrammu per copià dischi rotti o danneggiati. U prugramma hè assai simplici è micca di grandi dimensioni (solu circa 200 KB). L'installazione ùn hà bisognu.

Funziona ufficialmente in l'OS Windows 98, ME, 2000, XP (testatu ufficialmente in u mo PC - travagliatu in Windows 7, 8, 10). Cume a ripresa - i indicatori sò assai medi, cù disci "senza speranza" - hè prubabile di aiutà.

5. Copia pruvista

Website: //dsergeyev.ru/programs/nscopy/

Fig. 5. Copia Prutetta V1.04 - a finestra principale, u prucessu di recuperà un file da u discu.

Malgradu a so dimensione scassu, l'utility ripresenta cun u furzamentu assai i prughjetti da u discu CD / DVD dannatu è malu ghjustu. Alcune caratteristiche di u prugramma:

  • pò cuntinuà i schedari chì ùn sò micca cumà copiati da altri prugrammi;
  • copiu u processo pò esse fermatu è ripresu, dopu un pocu di tempu;
  • u supportu per i file grandi (cumpresu più di 4 GB);
  • a capacità di usciri automaticamente u prugramma è di spegnere u PC trà u prucessu di copia.
  • Aiutu per a lingua russa.

6. Copier Unstoppable di Roadkil

Website: //www.roadkil.net/program.php?ProgramID=29

In generale, ùn hè micca una cattiva utilità per copia dati da dischi dannati è graffiti, dischi chì rifiutanu di esse lettati da attrezzi standard di Windows, è dischi chì, quandu leghje, ottengono errori.

U prugramma tira fora tutte e parti di u schedariu chì ponu esse lettu, è poi li connette in un unicu tuttu. A volte, da questu pocu si hè ottenutu efficiente, è qualchì volta ...

In generale, vi pruponi di provà.

Fig. 6. Unkoppable Copier v3.2 Roadkil's process setup.

7. Super Copia

Website: //surgeonclub.narod.ru

Fig. 7. Super Copy 2.0 - a finestra di prugramma principale.

Un altru micanu prugrammu per leghje i file da i dischi danneggiati. Quelli byte chì ùn sò micca lettura saranu rimpiazzati ("ostruiti") cù zeri. Hè utile in a lettura di CD di graffi. Se u discu ùn hè micca danneggiato - allora nantu à u file video (per esempiu) - i difetti dopu a recuperazione ponu esse cumpletamenti!

PS

Aghju tuttu. Speru chì almenu un prugramma si rivelu esse quellu chì permette di salvà i vostri dati da un CD ...

Avè una bona recuperazione