Backup di Windows 10

Questa esercitazione descrive passo 5 passaghji per fà una copia di backup di Windows 10 aduprendu à tempu arricavate e strumenti di terze parti. In più, cumu in futuro, quandu si presentanu i prublemi, usa un backup per ripristinare Windows 10. Vene ancu: Salvataggio di i driver di Windows 10

A copia di backup in stu casu hè una immagine completa di Windows 10 cù tutti i prugrammi attualmente installati, utenti, impostazioni è altre cose (ie, sti ùn sò micca Punti di riparazione di Windows 10 chì cuntenenu solu informazioni nantu à i cambiamenti di i file di sistema). Dunque, quando si utilizza una copia di salvezza per ripristinà un computer o un laptop, si ottiene u status di OS è prugrammi chì era à a data di u backup.

Cosa ci hè? - soprattuttu, per restituite subitu u sistema à un statu salvatu in precedenza, se vole. Ripristinare da una copia di salvezza tace molto pochiu tempu di reinstallà Windows 10 è configurà u sistema è i dispositivi. In più, hè più faciule per un principiante. Hè raccomandatu di creà tali immagini di u sistema immediatamente dopu a stallazione pulita è a configurazione iniziale (installazione di i driver di dispositivi) - cusì una copia occupa menu spaziu, hè creata più veloce è applicata, se hè necessariu. Ci pudete ancu esse interessatu à: archiviare i file di backup cù a storia di i file Windows 10.

Cumu un backup di Windows 10 cù l'utili integrati di OS

Windows 10 include parechje opzioni per salvà u vostru sistema. U più faciule da capisce è aduprà, mentri una manera pienu di u travagliu hè di creà una immagine di u sistema aduprendu e funzioni di backup è ripristine di u pannellu di cuntrollu.

Per truvà queste funzioni, pudete andà à u Pannello di cuntrollu di Windows 10 (Cuntà a scrittura "Pannello di controllo" in u campu di ricerca nantu à a barra di applicazioni. Dopu apru u pannellu di cuntrollu, selezziunu "Icone" in u campu di visualizzazione in cima à a destra) - Storia di file, e in basso à sinistra In un angulu, selezziunate "Image di u sistema di backup".

I passi chì seguitanu sò abbastanza semplici.

  1. In a finestra chì si apre, a sinistra, cliccate nantu à "Crea una immagine di sistema".
  2. Specifizi duve vo vulete salvà a maghjina di u sistema. Deve esse un discu duru separatu (HDD esterno, fisicu separatu nantu à u computer), o dischi DVD, o una cartella di rete.
  3. Specifichi chì chjone saranu salvatate cù una copia di backup. Per difettu, a partizione riservata è sistema (discu C) hè sempre archivata.
  4. Cliccate "Archivà" è aspettate chì a procedura sia cumpleta. In un sistema pulitu, ci vole micca tantu tempu, in 20 minuti.
  5. Una volta finitu, vi sarà dumandatu di creà un discu di riparazione di u sistema. Se ùn avete micca un discu lampadario o un discu cun Windows 10, è ancu l'accessu à altri computer cù Windows 10, induve putete fà subitu se hè necessariu, vi aduiu per creà un tali discu. Hè utile per cuntinuà ad aduprà u sistema di backup creatu.

Hè tuttu. Avà avà un backup di Windows 10 per a riparazione di u sistema.

Riprova Windows 10 da backup

U recuperu accade in l'ambiente di recuperu di Windows 10, chì ponu esse accessu da u sistema operativu installatu di travagliu (in questo casu, avete bisognu di esse un amministratore di sistema), è da u discu di riparazione (creatu da l'utili di sistema, veda Creazione di un discu di riparazione di Windows 10). dischi) cù Windows 10. Iu descrivi ogni opzione.

  • Da u sistema operativu operativo - andate in Start - Settings. Selezziunu "Aghjunghje è Sicurezza" - "Recuperu è Sicurezza". Dopu, in a "Speciale download opzioni" sezione, cliccate nantu à u "Ripartisce Ora" pulsante. Sì ùn ci hè nisuna sezione (chì hè pussibule), ci hè una seconda opzione: uscite da u sistema è in u schermu di blucciu, premete u pulsante di accensione in u dirittu inferiore. Dopu, mentre tenendu Shift, cliccate nantu à "Ripartite".
  • Da u discu di stallazione o di Windows 10 USB drive - boot da sta unità, per esempiu, aduprendu u Menu Boot. In u prossimu dopu, dopu avè selezionatu a finestra di lingua in u fondu, cliccate "Ripristina sistema".
  • Quandu avete a scarica u vostru computer o laptop da u discu di riparazione, l'ambiente di recuperu apre in prontu.

In l'ambiente di recuperu basatu per l'ordine, selezziunate e seguenti opzioni "Risoluzione di problemi" - "Impostazioni avanzate" - "Riparazione di l'immagine di sistema".

Se u sistema scopre una immagine di u sistema nantu à un discu duru o un DVD connessu, vi piantà immediatamente di fà una riparazione da lu. Pudete ancu specificà una immagine di sistema manualmente.

À a seconda tappa, dipende da a configurazione di i dischi è partizioni, vi sarà offerta o micca offerta di sceveri partizioni nant'à u discu chì saranu sovrascritti cù i dati da a copia di backup di Windows 10. Allo stesso tempu, se avete fattu una immagine di solu unità C è ùn avete micca cambiatu a struttura di partizioni da , ùn preoccupatevi micca di integrità di i dati nantu à D è altri dischi.

Dopu avè confermatu l'operazione di recuperu di u sistema da l'immagine, u prucessu di recuperu accumpagnerà. À a fine, se tuttu si hè andatu bè, metti in u boot BIOS da u discu duru di l'ordinatore (s'ellu cambiava), è scarica in Windows 10 in u statu in u so salvamentu in a copia di salvezza.

Cree una immagine di Windows 10 cù DISM.exe

U vostru sistema hà una utilità di riga di comandi predefinita chjamata DISM, chì vi permette di creà un'impresa di Windows 10 è di fà un ripristinamentu da una copia di backup. Inoltre, cum'è in u casu precedente, u risultatu di i passi in seguitu sarà una copia completa di u sistema operativo è u cuntenutu di a partizione di sistema in u so statu attuale.

Prima di tutto, per fà una copia di backup cù DISM.exe, avete bisognu di scaricà in l'ambiente di recuperu di Windows 10 (cum'è descrittu in a sezione precedente, in a descrizzione di u prucessu di recuperu), ma ùn funzionate micca u "Riprendimentu di l'immagine di u sistema", ma "Linia di cumannu".

À u prompt di l'ordine, inserite l'ordine chì seguita in ordine (e seguite sti passi):

  1. diskpart
  2. list volume (In cussu di stu cummentu, ricordati a lettera di u discu sistema, in l'ambiente di recuperu ùn pò esse C, pudete determinà u discu currettu per a taglia o l'etichetta di u discu). Ci serve ancu attente à a lettera di drive dove salvate l'immagine.
  3. uscita
  4. dism / Capture-Image /ImageFile:D:

In u cumandatu quì, u drive D: hè quì salvà a copia di u salvatore di u sistema chjamata Win10Image.wim è u sistema hè situatu nantu à l'unità E. Dopu esitu di u cumandamentu, duverete aspittà un pocu finu chì a copia di backup sia pronta chì l'operazione hà fattu successu. Ora pudete uscire da l'ambiente di recuperu è cuntenete usà u OS.

Restore da una immagine creata in DISM.exe

U backup creatu in DISM.exe hè ancu adupratu in l'ambiente di recuperu di Windows 10 (in linea di cumannu). In questu casu, dipindendu da a situazione quandu tu scontra cù a necessità di ripristinà u sistema, l'azzioni pò esse lievemente differenti. In tutti i casi, a partizione di u sistema di u discu sarà preformattata (cusì tene cura di i dati nantu à ella).

U primu scenario hè chì a struttura di partizioni sia conservata nantu à u discu rigiu (ci hè una unità C, una partizione riservata da u sistema, è forse altre partizioni). Eseguite i cumandamenti chì seguitanu nantu à a riga di cume:

  1. diskpart
  2. list volume - dopu avè eseghitu stu cumandamentu, fatti attenti à e lettere di e partizioni induve l'immagina di recuperu hè salvata, a sezione "riservatu" è u so sistema di file (NTFS o FAT32), a lettera di a partizione di sistema.
  3. seleziona u volumu N - In questu cumandamentu, N hè u numeru di u volume chì risponde à a partizione di u sistema.
  4. formate fs = ntfs rapidu (a rùbbrica hè formattata).
  5. Se ci hè una ragione per crede chì u bootloader di Windows 10 hè danneggiato, allora ghjustizia ancu i cumandamenti in passu 6-8. Se vulete solamente rimborsà u sistema operativo chì hè diventatu cattivu da u backup, pudete saltà questi passi.
  6. seleziona u volumu M - induve M hè u numeru di u volumu "riservatu".
  7. format fs = FS veloce - chì FS hè u sistema file di partizione attuale (FAT32 o NTFS).
  8. attribuire lettera = Z (Assignate a lettera Z à a sezione, hè necessariu dopu).
  9. uscita
  10. dism / apply-image /imagefile:D:Win10Image.wim / index: 1 / ApplyDir: E: - In questu cummentu, l'immagine di u sistema Win10Image.wim hè nantu à a partizione D, è a partizione di u sistema (duve avemu ripristinendu l'OS) hè E.

Quandu u dispiegamento di a copia di salvezza hè finitu in a partizione di sistema di u discu, cusì ùn ci sò danni è senza cambiamenti à u gestore di avvicinamentu (vedi clausula 5), ​​pudete semplicemente uscire da l'ambiente di recuperu è avviare in u OS ripristinatu. Sì seguitu i passi da 6 à 8, dopu in esecuzione i cumandamenti chì seguite:

  1. bcdboot E: Windows / s Z: - quì E hè a partizione di sistema, è Z hè a sezione "Riservata".
  2. diskpart
  3. seleziona u volumu M (U numeru di u volume hè riservatu chì avemu amparatu in precedenza).
  4. rimuovi lettera = Z (Eliminà a lettera di a sezione riservata).
  5. uscita

Usciamo da l'ambiente di recuperu è riavampu u computer - Windows 10 avia l'iniziatore in u statu salvatu in precedenza. Ci hè un'altra opzione: ùn avete micca una partizione cù un prucipitariu in u discu, in questu casu, pre-creà cù u diskpart (circa 300 MB in dimensioni, in FAT32 per UEFI è GPT, in NTFS per MBR è BIOS).

Usendu Dism ++ per creà una copia di backup è ripristina da ella

I passi sopra cunsiderati per creà una copia di backup si pò fà più simpliciamente: usando l'interfaccia grafica in u prugramma libaru Dism ++.

I passi sò:

  1. In a finestra principale di u prugramma, selezziunate Strumenti - Avanzate - Sistema di backup.
  2. Specifizi duve salvà l'imagine. Altri parametri ùn sò micca necessarii per cambià.
  3. Aspettate finu chì l'immagine di u sistema sia salvata (pò prubrò un tempu).

Cusì si riceve una immagine .wim di u vostru sistema cun tutte e impostazioni, utenti, prugrammi installati.

À l'avvenimentu, pudete recuperà da ellu usando a linea di cumunicazione, cum'è descritta sopra o ancu aduprà Dism ++, ma avete da scaricà da una unità flash USB (o in l'ambiente di recuperu, in ogni casu, u prugramma ùn deve micca esse nantu à u discu chì u so cuntenutu hè riparatu) . Questu pò esse fattu cum'è questo:

  1. Crea una flash drive USB di avviatura cù Windows è copia una lima cù l'immagine di sistema è u cartulare cun Dism ++.
  2. Avvia da quest'unità flash è premi Shift + F10, a riga di cume apri. À u prompt di l'ordine, inserite u caminu di u Dism ++.
  3. Quandu avete Dism ++ da l'ambiente di recuperu, una versione simplificata di a finestra di prugramma sarà lanciata, duve basta cliccà "Restore" è specificà u percorso per u file di l'immagine di sistema.
  4. Nota chì quandu ripresenta, u cuntenutu di a partizione di sistema serà eliminatu.

Di più nantu à u prugramma, e so capacità è in cui scaricà: Configurazione, pulizia è ripristinà Windows 10 in Dism ++

Macrium Reflect Free - un altru prugramma libaru per a creazione di copie di backup di u sistema

Aghju scrittu dighjà nantu à Macrium Reflect in l'articolo cusì cumu trasferisce Windows in SSD - un eccellente, libero è relativamente semplice prugramma di backup, creandu images di dischi rigidi è attività simili. Supporta a creazione di backup incrementali è differenziali, cumpresu automaticamente in una pianificazione.

Pudete recuperà da l'immagine cù u prugramma in sè o da l'unità flash USB di bootable creata in essa, o u discu creatu in l'elemento menu "Altro Attività" - "Create Media di Salvataggio". Per difettu, u drive hè creatu basatu annantu à Windows 10, è i file per esse sò scaricati da Internet (circa 500 MB, mentre i dati sò offerti per esse scaricati durante l'installazione, è per creà un discu in u primu lanciu).

In Macrium Riflessi ci hè una quantità significativa di impostazioni è di opzioni, ma per a creazione di backup primaria di Windows 10 da un utilizatore principiante, i parametri di difettu sò abbastanza adatti. Dettagli nantu à l'usu di Macrium Reflect è duve si scarica u prugramma in una istruzione separata. Backup Windows 10 to Macrium Reflect.

Backup di Windows 10 à Aomei Backupper Standard

Un'altra opzione per creà i backup di sistema hè un prugramu libaru Aomei Backupper Standard. U so usu, forse, per parechji utilizatori serà a scelta più facila. Se site interessatu à una versione più complessa, ma ancu più avanzata, libaru, vi pruponi di familiarizzà cù l'istruzzioni: Backups cù Veeam Agent per Microsoft Windows Free.

Dopu avè cuminciatu u prugramma, andate in la tab "Backup" è selezziunu chì tippu di backup ti vulete creà. In a so parte di quest'istruzione, questu hè una immagine di u sistema - Sistema di Backup (crea una immagine di partizione cù un bootloader è una immagine di discu sistema).

Specifichi u nome di a copia di salvezza, è u locu per salvà l'immagine (à u passu 2) - questu pò esse qualsiasi cartella, drive o situazione di rete. Inoltre, se vulete, pudete piazzà e opzioni in l'elemento "Opzioni di backup", ma e l'impostazioni predefinite sò completamente adatte per u principiante. Cliccate "Start Backup" è aspettate finu chì u prucessu di creazione di l'immagine di u sistema hè finitu.

Pudete dopu restituite u computer à u statu salvatu direttamente da l'interfaccia di u prugramma, ma hè megliu per creà prima un discu di avvicinamentu o un lettore flash USB cù Aomei Backupper, affine chì in casu di prublemi cù u lance di l'OS, pudete scarica da elli è restituite u sistema da l'immagine esistenti. A creazione di un tale drive hè effettuata cù u fattu di u prugramma "Utilities" - "Create Media Bootable" (in questo casu, u discu pò esse creatu sia da u WinPE è da Linux).

Quandu bootizate da u CD di boot USB o Aomei Backupper Standard, vedite a finestra di programma abituale. Sulla scheda "Restaveru" in l'elemento "Path", specificate u caminu per a copia di salvezza salvata (se i posti ùn sò micca stati determinati automaticamente), selezziunelu in a lista è cliccate "Next".

Assicuratevi chì Windows 10 sia ripristinatu à i posti corretti è cliccate nantu à u pulsante "Avia a ripristina" per cumincià à applicà u sistema di backup.

Pudete scaricà Aomei Backupper Standard da a pagina ufficiale di //www.backup-utility.com/ (U filtru SmartScreen in Microsoft Edge per qualchì ragione blocca u prugramma quandu hè carregatu. Virustotal.com ùn mostra micca a rilevazione di qualcosa di maligno.)

A creazione di una immagine di u sistema Windows 10 - video

Ulteriori informazioni

Ùn hè micca tutti i modu per creà e images è i backup di u sistema. Ci sò parechji prugrammi chì permettenu di fà quellu, per esempiu, parechji prudutti d'Acracun belli. Ci sò strumenti in linea di cumunicazione, cume imagex.exe (è recimg hà sparitu in Windows 10), ma pensu chì ci sia già abbastanza opzioni descritte in stu articulu sopra.

À propositu, ùn vi scurdate chì in Windows 10 ci hè una immagine di recuperu "incorporata" chì vi permette di reinstallà automaticamente u sistema (in Opzioni - Aggiorna è Sicurezza - Riprova o in l'ambiente di recuperu), più nantu à questu è micca solu in l'articolo Restore di Windows 10.