Bonu ghjornu. I produttori di taccuetti vènenu una novità d'anni in annu ... Una altru prutezzione apparì in relativamente novi laptop: a funzione di avvio sicura (hè sempre attiva per difettu).
Cosa hè questu? Questu hè spicile. una caratteristica chì aiuta a cumbattimentu di parechji rootkin (prugrammi chì permettenu l'accessu à u computer per evità l'utente) prima chì u OS sia pussutu completamente. Ma per una ragione, questa funzione hè strettamente legata à Windows 8 (L'OS più vechji (rilasciati prima di Windows 8) ùn supportanu micca sta caratteristica è finu ch'ellu sia disattivatu, a so installazione ùn hè micca pussibule.).
Questu articulu vederà cume installà Windows 7 invece di Windows 8 per difettu (qualchì 8.1). È cusì, principiamu.
1) Configurazione di Bios: disattivazione di l'inizialisazione sicura
Per annullà u scarlegamentu sicuru, devi andà in u BIOS di u laptop. Per esempiu, in i portatili Samsung (à propositu, à a mo opinione, i primi anu fattu una tale funzione) avete bisognu di fà u seguitu:
- quandu accadi u laptop, appughjate nantu à u buttaon F2 (u bottinu di login in Bios. Su urdinatori di altre marche, u tasto DEL o F10 pò esse adupratu. Io ùn aghju vistu à altri pulsanti, per esse onesti ...);
- in a sezione Stivali necessità di traduce Sicura Stivali in parametru Disabled (Hè attivatu per default - Enabled). U sistema hà da dumandà torna - basta sceglie OK è cliccate nantu à Enter;
- in a nova linea chì si vede Selezione di u Modu OSdite chì selezziunate una opzione UEFI è Legacy OS (ie, u portatile supporta l'antichje è u novu);
- in a tabulazione Avanzate A BIOS deve spegnerla Modu bios rapidu (traduce u valore in Disabled);
- Avete avà bisognu di inserì una unità USB flash di avvicinamentu in a porta USB di u laptop (utilità per a creazione);
- cliccate nantu à u salvu di u salvamentu per e impostazioni di F10 (u laptop deve riavvià, riammetti a regolazione di Bios);
- in a sezione Stivali parametru seleziona Priorità di un dispositivo di avvicinamentuin sottosezione Opzione di avvio 1 avete bisognu di sceglie a nostra unità USB flash di boot, da u quali installeremo Windows 7.
- Cliccate nantu à u F10 - u laptop riavanu nuvola è dopu l'iniziu a stallazione di Windows 7.
Nulla di cumplicu (I screenshots di Bios ùn l'anu micca purtatu) (pudete vede sottu), ma tuttu sarà chjaru quandu avete entratu in a configurazione di u BIOS. Vedite immediatamente tutti questi nomi listati sopra).
Per un esempiu di screenshot, aghju diciditu di mostrà a configurazione di u BIOS di u laptop ASUS (a cunfigurazione di BIOS in urdinatori ASUS hè un pocu diversa da Samsung).
1. Dopu avete premutu u pulsante di potenza - appughjate F2 (eccu u pulsante per entrà in a configurazione di u BIOS in netbook / laptop ASUS).
2. Allora andate in a sezione di Sicurezza è aprite a scheda di u Menu di u Staccamentu Sicuro.
3. In a tabulazione di u Cumpagnamentu Secure Boot, cambia Enabled a Disabled (ie, disabilite a protezzione "new-fashioned").
4. Allora andate in a sezione Save & Exit è selezziunate a prima scheda Save Save and Exit. Notebook salvà e impostazioni fatte in BIOS è riavvi. Dopu ch'ella hè riavuta, premete subitu u pulsante F2 per entrà in u BIOS.
5. Ritornu à a sezione di Boot è fate u seguitu:
- Fast Boot traduce in modalità Disabled;
- Avvia u switch CSM in modalità Abilitata (vedi screenshot sottu).
6. Allora inserisci u drive USB flash di bootable in a portu USB, salvà l'impostazioni di u BIOS (bottinu F10) è riavete u laptop (dopu avè riaviatu, torna à u BIOS, pulsante F2).
In a sezione Boot, aprite u parametru Boot Option 1 - a nostra unità Flash Kingston Data Traveller ... sarà in ella, selezziunela. Dopu ci riservemu l'impostazioni di u BIOS è ripartemu u laptop (bottinu F10). Se tuttu hè fattu correttamente, l'installazione di Windows 7 cumincerà.
Artìculu nantu à a creazione di un unità di avvallamentu Flash è di a configurazione di u BIOS:
2) Installazione di Windows 7: cambia a tavula di partizioni da GPT a MBR
Oltre à l'impostazione di u BIOS per installà Windows 7 in un "novu" laptop, pudete dà bisognu di eliminà partizioni nantu à u discu duru è riformattà a tavula di partizioni GPT in MBR.
Attentu! Quandu eliminà partizioni in u discu duru è convertendu a tavula di partizioni da GPT in MBR, perdi tutti i dati nantu à u discu duru è (forse) a vostra Windows concessa in licenza da chì i dati impurtanti è necessarii pussissenu :-P).
Direttamente l'istallazione stessa ùn serà diversa da l'installazione standard di Windows 7. Quandu si chjama di selezziunà u discu per stallà u OS, fate a basa di seguitu (cumandi per entrà senza virguli):
- premete i tasti Shift + F10 per aprire a linea di cumunicazione;
- Sì, tipu u comando "diskpart" è cliccate nantu à "ENTER";
- quindi scrive: lista dischi è cliccate nantu à "ENTER";
- ricordate u numeru di u discu chì vulete convertà in MBR;
- dopu, in u discpart partete bisognu à scrive u cumandamentu: "selezziunate u discu" (unni hè u numeru di u discu) è cliccate nantu à "ENTER";
- dopu fate una cuntrollu "pulita" (rimuete e partizioni nantu à u discu duru);
- à l'infurmazione di u discpart di diskpart, digià: "convertite mbr" è cliccate nantu à "ENTER";
- dopu avete bisognu di chjappà a finestra di promptu, cliccate nantu à u pulsante "refresh" in a finestra di selezione di discu per selezziunà una partizione di discu è cuntene l'installazione.
Installazione di Windows-7: selezziunate l'unità da installà.
In realtà hè tuttu. Dopu, l'installazione va in u modu usuale è ùn ci sò generalmente domande. Dopu l'installazione, pudete avete bisognu di piloti - I sughjettu à aduprà stu articulu.
Tuttu u megliu!