Applicazioni per imparà l'inglese nantu à Android

Un quantu di attenzione, è per un bellu pezzu, in u mondu tuttu hè statu pagatu à a lingua inglese. Questu hè un furmatu internaziunale è generalmente accettatu di comunicazione trà e persone di diversi paesi, chì sò amparate studiate per a vittime di successu à l'estranu.

Tuttavia, ùn ci hè micca sempre i soldi per un maestru sperimentatu chì spieghjerà tutte e sfumature, sottigliezze e trappule di a lingua inglese. Cosa fate in sta situazione? Pudete lassà stu desideriu solu, o pudete piglià un smartphone è scaricà una applicazione particulare destinata à imparà a lingua. Una sola domanda: chì à sceglie? In stu scopu ci vole à capisce.

LinguaLeo

Un ghjocu eccitante chì ùn hè micca solu rilassamentu è divertente, ma insegna ancu una lingua straniera. Stu principiu ghjunghjerà certamente micca u zitellu, ma dinò una persona adulta, ricca. Ié, per diventà un poliglottu ùn avete più bisognu di affundà cun diligenti e nuove parole è reguli, pudete rilassà è approfitta di u.

Lezioni - Eccu ciò chì si trova in quasi tutti i prugrammi tali. Ma chì si pò dì nantu à l'occasione di travaglià in materiali di parlanti nativi? L'utente hà l'accessu à testi, video, ascolta. Una traduzzione cumpleta, è à volte sottotituli, aiutanu à ascoltà è cunsiderà immediatamente e nuove parole cù l'equivalenti russo. Tuttu hè semplice è praticu!

Scaricate LinguaLeo

Duolingo

L'inglese ùn hè micca dava di libri di testu spessi è noiosi? Allora hè u tempu di fà attenta à e brevi lezioni, chì cuntenenu tutti i metudi di l'apprendimentu di e lingue. Volete furmà u vostru discursu? Facile! Bisognu à ascultà u testu in inglese? Fàbule! E brevi lezioni da Duolingo - stu hè a manera di imparà, chì hè tantu mancante per i principianti. Ma ùn hè micca tuttu. Ti piace seguite i prugressi? Poi una sezione particulare, induve e tutte e statistiche di a vostra furmazione sò raccolte, hè in attesa di voi. E icone di lezioni, à u so, ùn vi permettenu micca di dimenticà chì certi di l'argumentu ùn sò micca stati ripetuti per un bellu pezzu, perchè ancu u materiale più lente hà bisognu di esse riparatu.

Scaricate Duolingo

Parole

Se cercate un'opportunità di studia a lingua ancu senza accessu à Internet? In stu casu, hè interessatu à un argomenti particulare, chì sarà prontamente affrontatu? O forse avete bisognu di un dizionario chì hè sempre dispunibile è hà parechji decine di migliaia di parole necessarie è utule? Allora Parole sò esattamente ciò chì avete bisognu. Quì pudete indipendente creà i vostri esercizi, limitandoli per tempu o cumplicità, o pudete affidà a un algoritmu appositamente sviluppatu chì analizzarà accuratamente e vostre richieste è lezioni chì sò state passate, cuncinendu nantu à u livellu di cunniscenza è a necessità di certi argumenti.

Scaricate e Parole

Facile 10

Impari l'inglese ùn hè micca sempre una lezione da imparà ogni ghjornu. Hè dinò u ruffiziu di u vostru vocabulariu cù e nuove parole. Chì hè a probabilità chì in un ghjornu puderete imparà 10 novi parole, è in un annu quant'è 3,600? Zero? È ùn! Basta scaricà Facile dieci è tuttu si diventa realtà. Ùn hè micca abbastanza elementu cumpetitu? Cunnessi i vostri amici o truvà quelli novu per parechjà sempre l'altri successi in un tavulinu speciale.

Scaricate Easy Ten

Memrise

Cumu una tale applicazione differisca da u restu? Per esempiu, a tecnulugia di innovazione Memrise, chì si concentra nantu à l'insegnamentu mudernu nantu à a neurolinguistica è crea travaglie singuli basate nantu à e caratteristiche di memoria di ogni individuale. È tuttu ciò hè assolutamente libaru. L'allucunamentu di nuove lingue ùn hè mai statu mai avutu. Quale hè chì sà, forse questa tecnulugia hè qualcosa chì ti manca tantu tutti sti anni è ora avete a pussibule di spiegà i vostri lacci in a cunniscenza straniera?

Scaricate Memrise

Anki

Ci hè un dittu accussì sàbulu: "Tuttu ingeniosu hè sèmplice". Apparentemente, i creatori di l'applicazione in questu sò stati guidati da stu. Ùn ci hè nunda di insegnamenti, statistiche è tabelle classificatrici. Ùn ci sò più carte cù e parole inglese chì avete bisognu di traduce. Ùn cunniscite micca a traduzione? Fate un clic nantu à a parolla è apparirà subitu davanti à voi. Hè ancu permessa di testà e vostre suppurtanze. Quì pudete travaglià nantu à a vostra propria pronuncia, cliccendu nantu à l'icona speciale.

Scaricare Anki

HelloTalk

Basta à immaginà quantu costa quant'è ammaestrà l'inglese, se si sceglie un trasportatore cum'è prufessore. Di sicuru si hè soldi assai pesu per parechji di quelli chì sò veramente interessati à sviluppà u so vocabulariu. Ma tutti ponu avè tuttu gratuitamente. HelloTalk hè un interu prugramma duve pudete comunicà cun parlanti nativi. È ùn hè micca bisognu di prufessiunà nantu à un inglese, perchè pudete truvà rapprisintanti, per esempiu, da a Cina.

Scaricate HelloTalk

Test di Grammatica Inglese

A simplicità di certi applicazioni hè à volte sorprendente. Ma chì avete bisognu chì in qualchì casu ti vene, ancu s'ellu ci hè u livello di cunniscenza annantu à u principiante? A soluzione considerata hè ideale per quiddi chì sà cume custruì una frase currettamente, selezziunate e formule verbali è distinguenu varie preposizioni. 60 testi, duve si truvanu e dumande nantu à temi specifici. Duvete passà almenu 2 à a settimana per esse conforme à u so livellu è solo aumentà.

Scaricare English Grammar Test

Urban Dictionary

Traduzione è spiegazione di parolle micca tipichi, di slang vera è di esempi cun applicazione. Ùn hè micca un'applicazione tipica, perchè ùn insegna nunda. Quì pudete solu enfatizà per voi nuove definizioni o idiomi. In altre parole, se ùn andate micca in una conferenza scientifica, ma per riposà à mezu à a genti cumuna, sta applicazione vi aiuterà à rifornizà u vocabulariu è fà una persona più esperienza.

Scaricate u Cuntinu Urbanu

Cusì sò stati rivista un numaru numeru di applicazioni differenti per fà una scelta è principiatu in pratica.