Cumu fà una immagine da un stick USB-bootable

Bonu ghjornu.

In parechji artìculi è manuali, descrivenu di solitu a procedura per a registrazione di una immagine finita (spessu ISO) nantu à una unità flash USB, affinchì pudete avizià da quessa. Ma cù u prublemu inversu, cioè, creà una immagine da una unità flash USB di avviatore, tuttu ùn hè micca sempre faciule ...

U fattu hè chì u furmatu ISO sia prughjettu per e immagini di discu (CD / DVD), è chì u drive flash, in a maggior parte di i prugrammi, sia salvatu in u formatu IMA (IMG, menu popular, ma pudete travaglià cun). Hè veramente quì nantu à cume si faci un'impresa di un drive flash aviabile, è dopu scrivu à un altru - è questu articulu sarà.

Strumento di immagine di USB

Website: //www.alexpage.de/

Questu hè unu di i migliori strumenti per travaglià cù l'imagine di i drive flash. Permette letteralmente in 2 clic per creà una immagine, è ancu in 2 clic per scrivile nantu à una unità flash USB. Nulle abilità, spec. a cunniscenza è altre cose - ùn ci hè nunda di bisognu, ancu quellu chì avè solu cunniscenza di u travagliu nantu à u PC aghjunghje! In più, l'utilità hè libera è fatta in u stile di u minimalismu (vale à dì niente di superluu: nè di annunci, senza pulsanti di frutti :)).

A creazione di l'imagine (formatu IMG)

U prugramma ùn hà bisognu di esse installatu, cusì dopu estrà l'archiu cù i lima è in esecuzione di l'utilità, vedi una finestra cù a mostra di tutte e unità flash collegate (in a so parte di più à sinistra). Per cumincià, avete bisognu di sceglie una di e unità flash truvate (veda Fig. 1). Poi, per creà una immagine, cliccate nantu à u bottinu di Cumpagnia.

Fig. 1. Sceglite una unità flash USB in l'Utilità d'Image USB.

Dopu, l'utilità vi dumanda di specificà u locu nantu à u discu rigalu duve salvà l'imagine resultante (a propositu, a so dimensione hè uguale à a dimensione di u drive flash, so.e. sì avete un lettu flash da 16 GB - u schedariu immagine hè uguale a 16 GB).

In realtà, dopu à ciò, a copiatura di l'unità flash cumincieghja: in u angulu in menu à sinistra, u percentuale di cumpletezza di a attività hè mostra. A media, un flash drive di 16 GB richiede 10-15 minuti. tempu per copià tutti i dati in l'imagine.

Fig. 2. Dopu avè specificatu un locu - u prugramma copia i dati (aspettate chì u prucessu finisci).

In fig. 3 mostra u file di l'immagine risultante. À propositu, ancu certi archivisti ponu aprirli (per visione), chì, naturalmente, hè molto pratticu.

Fig. 3. U schedariu creatu (immagine IMG).

Burn image IMG to USB flash drive

Ora pudete inserisce un'altra unità USB flash in a portu USB (nantu chì vi vulete brucà a immagine risultata). A seguitu, selezziunu quest'unità flash USB in u prugramma è cliccate nantu à u pulsante Restore (tradotto da Inglese recuperatevedi fig. 4).

Ci vole à avvisà chì u volumu di l'unità flash à a quale sarà stampata a foto deve esse uguale a o più grande di a dimensione di l'imagine.

Fig. 4. Scrive l'immagine risultante à una unità flash USB.

Dopu avete bisognu di specificà a maghjina chì vulete brucia è clicca "Apertu"(cum'è in Fig. 5).

Fig. 5. Selezziunate a maghjina.

In realtà, l'utilità vi dumanderà l'ultima domanda (avvertimentu) chì volete davvero brucà quest'immagine à una unità flash USB, perchè i dati da esse sò tutti eliminati. Solu d'accordu è aspettate ...

Fig. 6. Riprendimentu d'immagine (ultima avvertenza).

ISO ULTRA

Per quelli chì vogliono creà una immagine ISO cù un drive flash aviabile

Website: //www.ezbsystems.com/download.htm

Questu hè una di i migliori utilità per travaglià cù l'image ISO (edizione, creazione, scrittura). Supporta a lingua russa, un'interfaccia intuitiva, funziona in tutte e nuove versioni di Windows (7, 8, 10, 32/64 bit). U solu inconveniente: u prugramma ùn hè micca libare, è ci hè una limitazione - ùn pudete micca salvà immagini di più di 300 MB (naturalmente, finu chì u prugramma hè acquistatu è registratu).

A creazione di una immagine ISO da un drive flash

1. Prima, inserite a unità flash USB in a portu USB è aprite u prugramma.

2. Quandu sceglite a lista di dispositivi cunnessi, truvate a vostra unità flash USB è basta à tene u bottinu sinu di u mouse è tramutate l'unità flash USB in a finestra cù a lista di file (in a finestra in alto a destra, vedi Fig. 7)

Fig. 7. Trascina "unità flash" da una finestra à un altru ...

3. Sò dunque in a finestra in alto a destra vedite l'archivi chì eranu in l'unità flash. Dopu solu in u menù "FILE" selezziunate a funzione "Salvà nant'à ...".

Fig. 8. Sceglie cume di salvà i dati.

4. Punto chiave: dopu specificatu u nomu di lima è u cartulare in cui vulete salvà a maghjina, selezziunu u furmatu di u file - in stu casu, u formatu ISO (vedi Figura 9).

Fig. 9. A scelta di u furmatu à a salvà.

In realtà, eccu tuttu, resta solamente aspettà u cisìficu di l'operazione.

Sviluppà una immagine ISO à una unità flash USB

Per brucà un'imagine in una unità flash USB, esegui l'utilità Ultra ISO è inserisci u drive flash USB in a portu USB (nantu chì vi vulete brucà quest'immagine). Dopu, in Ultra ISO, apri u lima di l'immagine (per esempio, chì avemu fattu in u passu precedente).

Fig. 10. Aprite u schedariu.

Passu successivu: in u menù “DOWNLOAD” selezziunate l'opzione “Burn burn image” (cum'è in Figura 11).

Fig. 11. Fà manghjà l'imagine di u discu dur.

Dopu, specificate l'unità flash USB, chì sarà registrata è metudu di registrazioni (I raccomandavu di sceglie USB-HDD +). Dopu, premete u pulsante "Scrivà" è aspettate a fine di u prucessu.

Fig. 12. Catturata di l'imagine: impostazioni di basa.

PS

Oltre à sti utilità in l'articolo, vi racògliu dinò di cunnuscite cun di e quali: ImgBurn, PassMark ImageUSB, Power ISO.

È nantu à sta aghju avè tuttu, bona fortuna!