Perchè ùn aprite micca i cumpagni di classe

Parechje persone piace a varietà è l'originalità è l'utenti di i PC ùn sò micca eccezione. In questu casu, alcuni utilizatori ùn sò micca soddisfatti di a vista standard di u cursore di a mouse. Figuremu cumu per cambià u Windows 7.

Vede ancu: Cumu cambià u cursore di mouse in Windows 10

Metodi di cambiamentu

Pudete cambià i puntatori di cursore, chì pudete fà a maggior parte di e altre azzioni in u vostru computer, in dui modi: usando prugrammi di terze parti è aduprendu e funzioni incrudenti di u sistema operativu. Considerà in più dettagliu a possibilità di risolve u prublema.

Metudu 1: CursorFX

Prima di tutti, cunsiderate i metudi chì utilizanu applicazioni di terze parti. È inizieremu a rivisione, probabilmente, cù u prugrammu più diffuso per cambià u cursore - CursorFX.

Installate CursorFX

  1. Dopu avè scaricatu u lìbbule d'installazione di stu prugramma deve installatu. Attiva u installatore, in a finestra chì si apre, bisognu accettà l'accordu cù u sviluppatore cliccendu "Accusa".
  2. Dopu, vi sarà dumandatu di installà un pruduttu software addizionale. Chì no avemu bisognu di questu, deselezziunate a casella "Sì" e premete "Prossimu".
  3. Ora devi specificà chì cartulare volete installà l'applicazione. Per difettu, u cartulare d'installazione hè a cartella standard per postu i prugrammi nantu à u discu. C. Avemu raccomandazione ùn cambiate micca stu parametru è cliccate "Prossimu".
  4. Dopu cliccatu nantu à u bottinu specificatu, l'applicazione sarà installata.
  5. Dopu à a fine, l'interfaccia di u CursorFX si aprirà automaticamente. Vai à la sezione I miei Cursori cù u menu di verticale sinu. In a parte centrali di a finestra, selezziunate a forma di u puntatore chì vulete installà, è cliccate "Applicà".
  6. Se una semplice cambiamentu in u modulu ùn vi soddisfa e vulete adattà più precisamente u cursore à e vostre preferenze, allora andate a sezione "Opzioni". Quì trascinendu i cursori in a tab "Vede" Pudete purtà a configurazione chì seguita:
    • Tint;
    • Brightness;
    • Contrast;
    • Trasparenza;
    • Dimensione
  7. In a tabulazione "Shadow" in a stessa sezione trascinendu i cursori, hè pussibule di adeguà l'ombra trama da u pointer.
  8. In a tabulazione "Opzioni" Pudete aduprà a liscia di u muvimentu. Dopu avè stabilitu e impostazioni, ùn vi scurdate di preme u pulsante "Applicà".
  9. Puru in a sezione "Effetti" Pudete selezziunate di script aggiuntivi per visualizà un puntatore quandu si esegue una azzione specifica. Per questo in u blocu "Effetti attuali" selezziunate l'azione per a quale u script hè eszitu. Allora in blocco "Effetti possibili" sceglite a script in sè. Dopu avè selezionatu a stampa "Applicà".
  10. In più, in a sezione "Trace pointer" Pudete selezziunà a traccia chì lasce dietro u cursore quandu si sposta intornu à u schermu. Dopu avè selezionatu l'opzione più attraente, premete "Applicà".

Stu metudiu di cambià cursori hè probabilmente a più variabile di tutti i metudi di cambiamentu di puntatore presentatu in st'articulu.

Metudu 2: Create u vostru propiu puntatore

Ci sò ancu prugrammi chì permettenu à l'utente di trà u cursore chì vulete. Tale applicazioni includenu, per esempiu, u RealWorld Cursor Editor. Ma, naturalmente, stu prugramma hè più difficiule da ammanistrà chè u precedente.

Scaricare RealWorld Cursor Editor

  1. Dopu avè scaricatu u schedariu di installazione, scaricate u. A finestra di benvenuta si aprirà. Cliccate "Prossimu".
  2. Dopu avete bisognu di confermà l'accentu di i termini di licenza. Piazzà u pulsante di radio per posiziona "I Agree" e premete "Prossimu".
  3. In a prossima finestra, selezziunate a casella accanto à l'elemento. "Cunsultà e traduzioni per mezu di pacchetti di lingua". Questu vi permetterà di stallà un set di pacchetti di lingua cun l'installazione di u prugramma. Sì ùn fate micca sta operazione, l'interfaccia di u prugramma sarà in inglese. Cliccate "Prossimu".
  4. Ora si apre una finestra in cui pudete selezzià a cartella per installà u prugramma. Ùn ti cunsigliu micca cambià i cunfusioni di base è cliccate solu "Prossimu".
  5. In a prossima finestra, hè solu per confermà u lance di a prucedura di stallazione cliccando "Prossimu".
  6. U prucessu di stallazione di u Editor Cursore RealWorld stà succedendu.
  7. Dopu à a so terminazione, una finestra si vede, chì indica successu pienu. Cliccate "Chiudi" ("Chiudi").
  8. Avà lanciate l'applicazione in modu standard cliccendu nantu à a so scorciava in u desktop. A finestra principale di l'Editor di u Cursor di RealWorld si apre. Prima di tutto, bisognu cambià l'interfaccia in lingua inglese da l'applicazione à a versione russa. Per questo in u blocu "Lingua" cliccate "Russu".
  9. Dopu à quessa, l'interfaccia sarà cambiata in a versione russa. Perete andà à creà un puntatore, cliccate nantu à u pulsante. "Crea" in a sidebar.
  10. A finestra di creazione di un puntatore si apre, induve potete sceglie chì icona da creà: una regula o da una foto prontu. Sceglite, per esempiu, a prima opzione. Elevite un articulu "Nuu Cursore". In a parte diritta di a finestra puete selezzià a dimensione di a tela è a profondità di u culore di l'icona da creà. Next, cliccate "Crea".
  11. Aduprendu oghje l'uttrui di edizione disegni l'icona, aderendu à e regule di disegnu cum'è un editor graficu regule. Dopu ch'ella hè pronta, cliccate nantu à l'icona di u dischetto nantu à a barra di strumenti per salvarli.
  12. A finestra di salvu si apre. Andate in u cartulare induve volete salvà u risultatu. Pudete aduprà u cartulare standard di Windows per salvà. Cusì sarà più pratice per definisce u cursore in futuro. Questu directory hè situatu à:

    C: Cursori di Windows

    In u campu "Filename" donà à casu à l'infurmatore un nome. Da a lista "File Type" selezziunate a scelta di formattazione desiderata:

    • Curri statichi (cur);
    • Curri multistrati;
    • Cursori animati, etc.

    Allora applicate "OK".

U puntatore sarà creatu è salvatu. Cumu l'installazione nant'à u vostru computer sarà discupratu quandu considerate u metodo chì seguita.

Metudu 3: Pruprietà di u Mouse

Pudete ancu cambià u cursore cù e capacità di sistema passendu "Pannello di cuntrollu" in e prupietà di u mouse.

  1. Cliccate "Start". Andà à "Pannello di cuntrollu".
  2. Sceglite una sezione "Apparecchiatura è sonu".
  3. Passà per l'elemento "Mouse" in blocu "Dispositivi è Stampanti".
  4. A finestra di e proprietà di u mouse si aprite. Move a tabulazione "Indicatori".
  5. Per sceglie l'apparenza di u puntatore, cliccate nantu à u campu. "Schema".
  6. A lista di i vari schemi di aspettu di cursore si apre. Selezziunate a scelta desiderata.
  7. Dopu avè selezionatu l'opzione in u blocu "Setup" l'aspettu di u cursore di u schema sceltu hè visualizatu in diverse situazioni:
    • Modu di basa;
    • Scelta di l'aiutu;
    • Modu di culore;
    • Occupato ecc

    Se l'aspettu presentatu di u cursore ùn si adatta micca, torna à cambià u schema à l'altru, cum'è in alto. Fate questu finu quandu pudete truvà una opzione chì vi risponde.

  8. Inoltre, pudete cambià l'apparenza di u puntatore in a schema selezionata. Per fà quessa, mette in risaltu l'impostazione ("Modu principale", "Selezzi aiutu" etc.), per chì vulete cambià u cursore, è cliccate nantu à u pulsante "Revisione ...".
  9. Una finestra di selezzione di puntatore si apre in u cartulare. "Cursors" in u cartulare "Windows". Selezziunate a versione di u cursore chì vulete vede in u schermu quandu l'installazione di u schema attuale hè in una situazione specifica. Cliccate "Apertu".
  10. U puntatore hè cambiatu in u circuitu.

    Di listessa manera, pudete aghjunghje cursori cù una estinzione cur o ani, scaricatu da Internet. Pudete ancu ponu cullette in creadori grafichi specializati, cum'è u RealWorld Cursor Editor, chì avemu parlatu in precedenza. Quandu u puntu hè statu creatu o scaricatu da a rete, l'icona curretta deve esse piazzata in a cartella di sistema à u seguitu indirizzu:

    C: Cursori di Windows

    Dopu avete bisognu di sceglie stu cursore, cum'è descrittu in i paragrafi precedenti.

  11. Quandu l'aspettu risultatu di u punteru sì soddisfatu, allora per usarli, cliccate nantu à i pulsanti "Applicà" è "OK".

Comu pudete vede, u puntatore di mouse in Windows 7 pò esse cambiatu cù l'utili nant'à u sistema operativo, è utilizà prugrammi di terze parti. A versione di a terza parte offre più opzioni per cambià. I prugrammi separati permettenu non solo l'installazione, ma anche a creazione di cursori attraverso i redattori grafichi integrati. In listessu tempu, parechji utilizatori anu abbastanza da ciò chì pò esse fattu cù l'aiutu di strumenti di sistema operativo internu per gestisce i puntatori.