U servitore DNS ùn risponde micca: chì fà?

Ciao à tutti i lettori di u mo blog pcpro100.info! Oghje aghju preparatu un articulu per voi chì vi aiutà à risolve un errore abbastanza frequente chì sconcertura ancu utenti abbastanza avanzati: dns server ùn risponde micca.

In questu articulu parleraghju di e cause di quest'errore, è parechji modi per risolve lu. Da voi in i commenti aspettà a cunfirmazione di ciò chì esattamente aiutatu, è novu opzioni, se quellu quandu cunnosce. Andemu!

U cuntenutu

  • 1. Cosa significa "u servitore DNS chì ùn risponde micca"?
  • 2. U servitore Dns ùn risponde micca - cumu si risolve?
    • 2.1. In Windows
  • 3. U servitore DNS ùn risponde micca: TP-link router
  • 4. U servitore DNS ùn risponde micca (Beeline o Rostelecom)

1. Cosa significa "u servitore DNS chì ùn risponde micca"?

Per procedere à a risoluzione di i problemi, avete bisognu di capisce ciò chì i servitori DNS significa ùn risponde micca.

Per capisce a natura di u prublema, bisogna sapè ciò chì hè u servitore DNS. Quandu accede à una qualsiasi pagina virtuale nantu à a rete, l'utente accede à una sezione specifica di u servitore remote. Questa sezione contiene e conserva i file chì sò convertiti da u navigatore utilizzatu è sò presentati à l'uterni sottu forma di una pagina cun testu, immagini è altre informazioni chì cunnoscenu a percezione visuale di qualunque utilizatore. Ogni server hà un indirizzu IP individuale, chì hè necessariu per avè accesso. U servitore DNS hè un strumentu funzionale per una redirection cumuna è curretta di e richieste di dominio da un indirizzu IP specificu.

Spessu, u servitore DNS ùn risponde micca à Windows 7/10 durante a cunnessione à a rete via un modem è senza usà un cavu di rete, è ancu per l'utenti chì utilizanu un mezu di cunnessione internet wireless. In certi casi Errore pò verificà dopu installazione di l'antivirus.

Hè impurtante! Spessu, l'utenti mostranu persunamente interesse è fà cambiamenti in l'impostazioni di u modem, chì portanu à perdita di comunicazione è à l'occasione di errori indesiderati. Allora, ùn hè micca raccomandatu di edità i parametri di travagliu senza a necessità.

2. U servitore Dns ùn risponde micca - cumu si risolve?

Se l'utente guarda un errore, allora ci sò quattru modi per eliminanu:

  1. Reboot router. Spesso hè abbastanza à sovraccarassi u modem per curregge l'errore. Durante u prucessu di riavvule, u dispositiu torna in i so parametri iniziali è i parametri, ciò aiuta à risolve rapidu è efficacemente u problema;
  2. Verificate a giustizia di l'introduzione di l'indirizzi in a regolazione. Per verificare l'alfabetizazioni è a verità di l'infurmazione di l'indirizzu DNS, avete bisognu di andà à la scheda di pruprietà "Connessioni à l'à Locale", ci vò à truvà u "Protocollo Internet v4" è verificate l'indirizzu specificatu. L'informazione da intrà in stu campu devia esse in i documenti contrattuali nantu à a cunnessione. L'indirizzu di u servitore pò esse ancu furmatu da u fornitore cuntattendu u telefuninu o altri mezzi;
  3. Aghjurnà i driver in una scheda di rete. U prublema pò esse risoltu cambendu u fornitore è in altre situazioni;
  4. Configurazione di u travagliu di antivirus è di firewall. I prugrammi moderni chì sò prumetti à pruteghje i dati è l'infurmazioni nantu à un PC da virus è attività fraudulente ponu bloccà l'accessu à a rete. Bisognu à rivisità attentamente e impostazioni di tali prugrammi.

Per correggere l'errore cù una maggiore prubabilità, hè necessariu considerare in particulari a situazione specifica. Questu hà da sottu.

2.1. In Windows

Ci sò parechje risoluzioni à u prublema annantu à a tavula.

A stradaProcedura
Reboot routerHè raccomandatu di spente u maiò di l'apparecchimentu o di utilizà u pulsante di spegnu, s'ellu ci hè in configurazione, è aspettate 15 secondi. Dopu a fine di u tempu, u dispositiu deve esse rialzatu
Usendu a linea di cumannuDuvete chjamà a linea di cumannu da a persona amministrativa di u PC. Per fà quessa, cliccate nantu à "Avvia", allora trovu e cliccate nantu à "Trova prugrammi è file" è scrivite cmd. Dopu sti azzioni, un cumbatteru di prugramma apparirà. Hè necessariu cliccà annantu à u bottinu di a direzzione di un mouse di l'urdinatore è selezziunate l'elemento "Run as administrator". Dopu avete tipu è eseguie certi cumplimenti, dopu avè inseritu ogni cummentu, devi pressà a tasca enter:
  • ipconfig / flushdns
  • ipconfig / registerdns
  • ipconfig / release
  • ipconfig / renew
Verificate e impostazioni è i parametriAvete bisognu di visità u pannellu di cuntrollu è truvà u "Centru di cuntrollu di e Rete ...". Questa sottusezzione contiene informazioni nantu à a rete. Selezziunate a cunnessione à aduprà, dopu cliccate cù un clic sferitu in un mouse da l'urdinatore è selezziunate "Proprietà".
  • Protocollo (TCP / IPv6);
  • Protocollo (TCP / IPv4).

Allora avete bisognu à cliccà nantu à "Proprietà". Scegliete a casella di fianco à i punti: ottenete automaticamente u servitore DNS è l'indirizzu IP. Quandu scegliete e selezziunate, bisogna tene fatti attentamente è tene in contu e informazioni specificate in u cuntrattu cù u fornitore, se esisti. Stu metudice aiuta solu sì ùn ci hè indirizzu specificu specificatu da u fornitore.

Pudete inserisce l'indirizzi furniti da Google, chì, secondu u motoru di ricerca stessa, aiuta à accelerà u carregamentu di e pagine web: 8.8.8.8 o 8.8.4.4.

3. U servitore DNS ùn risponde micca: TP-link router

A maiò parte di l'utenti moderni aduprà router e dispositivi TP-link. Errore U servitore DNS ùn risponde micca pò esse eliminatu in diversi modi:

• Rinvià;
• Verificate e impostazioni;
• hè necessariu, seguendu e istruzioni annantu à u router, rializà i parametri.

Attentu! Certi, in particulare i mudelli low-cost TP-link, anu i parametri peri. In questu casu, seguite l'instrumenti per a configurazione, chì sò attaccati à u dispositiu, è inserite i dati è l'indirizzi DNS specificati in u cuntrattu è furnitu da u fornitore.

Nantu à u router TP-link, hè megliu per definisce a cunfusioni di basa, a menzu u cuntrastu in u cuntrattu cù u fornitore.

4. U servitore DNS ùn risponde micca (Beeline o Rostelecom)

Tutti i metodi sopra descritti per eliminà l'errori sò prucessi per u fattu chì l'utente abbia problemi. Ma a pratica mostra chì Nantu à a maggior parte di i casi, u prublema si faci cun fornitore per una varietà di motivi, cume prublemi tecnichi.

Per questa ragione, hè necessariu ùn affretterà quandu si verifica un errore, ma aspettate un pocu: pudete carrughje u computer è u router durante stu periodu senza affettué a qualsiasi impostazione. Se a situazione ùn hà micca cambiatu, allora ci vole à cuntattà i rappresentanti di a cumpagnia fornitore è dittà di u prublema chì nasce, dendu à u spezialistu l'infurmazioni chì avete bisognu: u numeru di cuntrattu, cognome, indirizzu IP o altre informazioni. S'ellu hà fattu un prublema cù u fornitore di servizii per mezu di a cunnessione Internet, darà l'informazioni nantu à sta situazione è dighjà i termini approssimativi di l'eliminazione di l'accidentu. Hè soprattuttu veru per i pruprietarii di Internet da a cumpagnia Rostelecom (Io sò unu di quelli, mi sò cusì cuncepente). Stà assai utili:

  • 8 800 302 08 00 - Supportu tecnicu di Rostelecom per e persone;
  • 8 800 302 08 10 - Assistenza tecnica da Rostelecom per e persone ghjuridiche.

Se u prublema ùn nasce micca da u prestatore, u specialista di a cumpagnia pò, in certi casi, aiutà l'utente à risolve lu, dendu à u cunsigliu o raccomandazioni competenti.