In questo manuale, in dettaglio nantu à ciò chì da fà se quandu si copia una lima (o cartella cù i file) in una unità flash USB o un discu, vedite messaghji chì "U schedariu hè troppu largu per u sistema di file di destinazione." Ci hè parechje maniere di risolve u prublema in Windows 10, 8 è Windows 7 (per una unità flash di avviatura, quandu si copianu film è altri file, è per altre situazioni).
Prima, perchè accade questu: a ragione hè chì copiate un file chì avete più di 4 GB in dimensione (o a cartella di a copia ùn contene micca tali file) nantu à un lettore USB, discu o altra unità in u sistema di file FAT32. u limite per a dimensione di un schedariu, da quì u missaghju chì u schedariu hè troppu grande.
Cosa fà se u schedariu hè troppu largu per u sistema di file finale
Sicondu a situazione è i travagli in oneri, ci sò metodi diversi per correggere u prublema, li pruteghju.
Sì ùn tenite micca a cura nantu à u sistema di lima di u drive
In casu chì u sistema di schedari di una unità flash o discu ùn hè micca impurtante per voi, pudete semplicemente formattarle in NTFS (i dati si perderanu, u metudu senza perdita di dati hè descrittu in seguitu).
- In Esploratore di Windows, cliccate à dirittu destro in u drive, selezziunate "Format".
- Specifichi u sistema di file NTFS.
- Fate un clic su "Avvia" è aspettate chì a formattazione sia finita.
Quandu u discu hà un sistema di file NTFS, u vostru schedariu si adatta.
In u casu chì avete bisognu di cunvertà l'unità da FAT32 in NTFS senza perdita di dati, pudete aduprà prugrammi di terze parti (Aomei Partition Assistant Standard hè pruvi à fà in russe) o aduprà a linea di comando:
convertite D: / fs: ntfs (Du D hè a lettera di u discu per esse convertitu)
È dopu a cunvertenza à copià i schedari necessarii.
Se una unità flash o un discu hè adupratu per un TV o un altru dispositivo chì ùn vede micca "NTFS"
In una situazione in cui avete l'errore "U schedariu hè troppu grossu per u sistema di file finale" quandu si copia un film o un altru prugramma in una unità flash USB usata in un dispositivu (TV, iPhone, etc.) chì ùn funziona micca cù NTFS, esiste dui modi per risolve u prublema :
- S'ellu hè pussibule (per i film hè generalmente pussibule), truvà un altru versione di u stissu file chì peserà menu 4 GB.
- Pruvate à formattà u discu in ExFAT, hè prubabile ch'ellu funziona nantu à u vostru dispositivo, è ùn ci sarà più limite per a dimensione di u lima (sarà più accurata, ma ùn hè micca qualcosa chì pudete riscattà).
Quandu vulete creà una unità flash UEFI di inizio, è a maghjina contiene file più grandi di 4 GB
Di solitu, quandu crei unità flash di boot per i sistemi UEFI, u sistema di file FAT32 hè adupratu è spessu hè spessu chì ùn pudete micca scrive i file di l'immagine in una unità flash USB se cusì install.wim o install.esd (per Windows) di più di 4 GB.
Questu pò esse risoltu cù i seguenti metodi:
- Rufus pute scrive e unità flash UEFI in NTFS (leggi di più: Unità flash USB di avviatore per Rufus 3), ma dà bisognu di disattivà u Bootu Sicuro.
- WinSetupFromUSB hè capace di spaccà i file più grandi di 4 GB nantu à u sistema di file FAT32 è "assemble" li durante a stallazione. A funzione hè dichjarata in a versione 1.6 beta. Sì hè statu conservatu in versioni più novice - ùn diceraghju, ma pudemu scaricà a versione specifica da u situ ufficiale.
Se vulete salvà u sistema di file FAT32, ma scrive u schedariu per l'unità
In u casu chì ùn pudete micca fà alcuna azzione per cunverte u sistema di file (l 'unità deve esse lasciata in FAT32), u schedariu hè necessariu per registrà è questu ùn hè micca un video chì puderia esse truvatu in una dimensione inferiore, pudete spartà stu file cù un archiver, per esempio, WinRAR 7-Zip, creendu un archiu multi-volume (cioè, u file sarà spartitu in parechji archivi, chì, dopu avè u disimballu diventerà di novu un duvolu).
Inoltre, in 7-Zip, pudete puru spartiri u schedariu in parti, senza archiviu, è dopu, cum'è necessariu, mette in opera un unicu sorgente.
Speru chì i metuddi propositi funziunanu in u vostru casu. In caso dimentu - descrivite a situazione in i commenti, pruvaraghju di aiutà.