Bart PE Builder 3.1.10

Quandu travaglianu in Excel, l'utenti dighjà si incontranu cù u compitu di selezzione da un elencu di un elementu specificu è assegnà u valore specificatu basatu annantu à u so indice. Questu travagliu hè perfettamente gestitu da una funzione chì si chjama "SELEZIONA". Amparemu in dettu cum'è funziunà cun questu operatore, è cù ciò chì problemi pò gestisce.

Operatore utilizza SELECT

Funzione SELECTION appartene à a categoria di operatori "Links è matrici". U so scopu hè di derive un valore specificu in a cella specifica, chì risponde à u numeru indice in un altru elementu nantu à u stratu. A sintassi di sta dichjarazione hè u seguitu:

= SELECT (numero_indice; valore1; valore2; ...)

Argumentu "Indice numeru" contiene una riferenza à a cella induve u numeru ordinale di l'elemento hè situatu, à chì u gruppu prossimu di operatori hà attribuitu un valore specificu. Questu numaru di sequenza pò varia da 1 finu à 254. Se specifichi un indice più grande di stu numaru, l'operatore mostra un errore in a cella. Se un valore fratturatu hè intrudutu cum'è un argumentu datu, a funzione ne perceverà cum'è u valori interu più vicinu più vicinu à quellu numeru. Se ponu "Indice numeru"per chì ùn ci hè nè argomentazione rispettabile "Valore", l'operatore vi darà un errore à a cella.

U prossimu gruppu di argumenti "Valore". Puderà ghjunghje quantità 254 oggetti. A argomentazione hè necessariu. "Valore1". In questu gruppu di argumenti, specificate i valori chì risponde à u numeru indice di l'argumentu precedente. Hè cusì, se cum'è un argumentu "Indice numeru" numero di grazia "3", allora risponde à u valore chì si inserisce cum'è un argumentu "Value3".

I valori ponu esse diversi tipi di dati:

  • Link;
  • Numeri;
  • Testo;
  • Formule;
  • Funzioni, etc.

Ora vedemu esempi specifici di l'usu di questu operatore.

Esempiu 1: l'ordine sequenziale di l'elementi

Vedemu chì cum'è questa funzione funziona nantu à l'esempiu più simplici. Avemu una tavula cù numerazione da 1 finu à 12. Hè necessaria secondu i numeri di serie chì utilizanu a funzione SELECTION indicate u nome di u mesi corrispondente in a seconda colonna di a tavula.

  1. Selezziunu a prima cellula di colonna vuota. "Nome di u mese". Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione" vicinu à a barra di formula.
  2. Lancia Maestri di funzioni. Vai à categoria "Links è matrici". Seleziona da a lista u nome "SELEZIONA" è cliccate nantu à u pulsante "OK".
  3. A finestra d'argumentu di l'operatore inizia. SELECTION. In u campu "Indice numeru" L'indirizzu di a prima cellula in u numaru di u numaru di u mese dev'à esse indicatu. Questa pratica pò esse fatta inserendu manualmente e coordinate. Ma fighemu più convenientemente. Piazzate u cursore in u campu è cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à a cella corrispondente nantu à u fogliu. Comu pudete vede, e coordinate sò messe automaticamente in u campu di a finestra di argomenti.

    Dopu, avemu da guidà manualmente in u gruppu di campi "Valore" nome di i mesi. Inoltre, ogni campu deve corrisponde à un mese separatu, chì hè in u campu "Valore1" scrivite "Ghjennaghju"in u campu "Valore2" - "Februaru" etc.

    Dopu à a fine di sta missione, cliccate nantu à u pulsante. "OK" in fondo à a finestra.

  4. Comu pudete vede, subitu in a cella chì avemu annunziatu in a prima azzione, u risultatu hè statu messu in evidenza, vale à dì u nome "Ghjennaghju"risponde à u primu numeru di u mese di l'annu.
  5. Ora, ùn intrate micca manualmente a formula per tutte e celle rimanenti di a colonna "Nome di u mese", ci vole à copia. Per fà quessa, installa u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella chì cuntene a formula. Un marker di riempimentu compare. Fighjate a tasca scuru di u mouse è trascina u manicu di riempimentu finu à a fine di a colonna.
  6. Comu pudete vede, a formula hè stata copiata à l'ampiezza desiderata. In stu casu, tutti i nomi di i mesi chì si presentanu in e cellule corrispondenu à u so numeri ordinale da a colonna à a sinistra.

Lezione: Statu di assistente di Excel

Esempiu 2: l'ordine arbitrariu di l'elementi

In u casu precedente, appliquemu a formula SELECTIONquandu tutti i numeri di indice sò stati organizzati in ordine. Ma cumu questa dichjarazione funziona se i valori specificati sò misti è ripetuti? Fighjate nant'à questu nantu à l'esempiu di a tavula cù a prestazione di i scolari. A prima colonna di a tavula mostra u cognome di a studentessa, a seconda valutazione 1 finu à 5 punti), è in u terzu avemu da aduprà a funzione SELECTION dà à sta valutazione una caratteristica adatta ("assai male", "male", "soddisfacenti", "bonu", "eccellente").

  1. Sceglite a prima cella in a colonna. "Description" è andà cù l'aiutu di u metudu, chì era già discuvatu sopra, in a finestra di l'argumentu di l'operatore SELECTION.

    In u campu "Indice numeru" specificate u ligame per a prima cella di a colonna "Valutazione"chì cuntene una partitura.

    Gruppu di campo "Valore" dà una forma seguente:

    • "Valore1" - "Moltu bad";
    • "Valore2" - "Bad";
    • "Value3" - "Satisfattivu";
    • "Value4" - "Bene";
    • "Valore5" - "Eccellente".

    Dopu chì l'introduzione di i dati sopra cullati sia fatta, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  2. A punizione per u primu elementu hè visualizzata in a cella.
  3. Per fà una procedura simile per i rimanenti elementi di a colonna, copiamu i dati in e so cellule cù u marker di riempimento, cume era fattu in Metudu 1. Comu pudete vede, sta volta a funzione hà fattu bè e so mandatu tutti i risultati in accordu cù l'algitimu specificatu.

Esempiu 3: aduprate in cumulazione cù l'altri operatori

Ma l'operatore molto più produttivu SELECTION pò esse adupratu in combinazione cù altre funzioni. Vedemu cumu si faci ciò da l'esempiu di l'usu di l'operatori SELECTION è SUM.

Ci hè una tavula di vendite di prudutti per i prupietà. Hà spartutu in quattru colonne, ciascuna chì corrisponde à una presa specifica. I ricavi sò presentati separatamente per una data specifica per linea. U nostru scopu hè di assicurà chì, dopu avè inseritu u numeru di a prupetta in una certa cella di u zuccaru, a quantità di redditu per tutti i ghjorni di u funziunamentu di u magazinu specificatu hè visualizzata. Per questo useremu una cumbinazione di operatori SUM è SELECTION.

  1. Selezzi a cellula in cui u risultu sarà visualizatu cum'è sommu. Dopu à quessa, cliccate nantu à l'icona chì ci hè famosa. "Inserisci funzione".
  2. Finestra attivata Maestri di funzioni. Sta volta, avemu muvutu in a categoria "Matematica". Trova e selezziunu u nome "SUMM". Dopu cliccate nantu à u bottinu "OK".
  3. A finestra d'argomenza di e funzioni si principia. SUM. Stu operatore hè adupratu per calculà a somma di numeri in e cellule di a lamiera. A so sintassi hè abbastanza simpatica è diretta:

    = SUM (numero1; numero2; ...)

    Hè cusì, l'argumenti di questu operatore sò di solitu numeri, o, più spessu, riferimenti à e cellule induve i numeri sò spicate. Ma in u nostru casu, l'argumentu singulu ùn sarà micca un numeru o un ligame, ma u cuntenutu di a funzione SELECTION.

    Piazzà u cursore in u campu "Number1". Dopu cliccate nantu à l'icona, chì hè illustrata cum'è un triangulu invertitu. Questa icona si trova in a stessa rima orizzontale cum'è u bottinu. "Inserisci funzione" è a formula barra, ma à a manca di elli. A lista di funzioni recentemente utilizzate si aprite. Da a formula SELECTION recentemente adupratu da noi in u metudu precedente, hè in sta lista. Dunque, basta cliccà nantu à stu nome per andà à a finestra d'argumentazione. Ma hè più prubabile chì ùn avete micca stu nome in a lista. In stu casu, avete bisognu di clicà nantu à a posizione "Altre funzioni ...".

  4. Lancia Maestri di funzioniin chì in sezione "Links è matrici" avemu da truvà u nomu "SELEZIONA" è mette in risu. Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  5. A finestra d'argumentu di l'operatore hè attivata. SELECTION. In u campu "Indice numeru" specificate u ligame versu a cella di u fogliu, in cui inseremu u numeru di u sbocchiu per a mostra successiva di u quantità totale di redditi per questu.

    In u campu "Valore1" bisognu inserisce e coordinate di a colonna "1 puntu di vendita". Fà abbastanza simpatica. Piazzà u cursore in u campu specificatu. Poi, tenendu u bottinu sinu di u mouse, selezziunate tutta a fascia di cellule di a colonna "1 puntu di vendita". L'indirizzu hè immediatamente visualizatu in a finestra di argumenti.

    Simile in u campu "Valore2" aghjuntite e coordinate di colonna "2 punti vendita"in u campu "Value3" - "3 puntu di vendita"è in u campu "Value4" - "4 punti vendita".

    Dopu fà e azzioni, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  6. Ma, cum'è si vede, a formula mostra u valore erronu. Ciò hè da u fattu chì ùn avemu micca entratu in u numeru di a prupietà in a cella appropriata.
  7. Inserite u numeru di u prugramma in a cella designata. A quantità di redditu per a colonna correspondente apparirà immediatamente in l'elemento di fogliu in u quale a formula hè impostata.

Hè impurtante notà chì pudete digità numeri da 1 à 4, chì risponde à u numeru di u prupietariu. Se inserisci un altru numeru, a formula rende un errore.

Lezione: Cumu calculà a quantità in Excel

Comu pudete vede, a funzione SELECTION quandu praticate, si pò fà un aiutu per i travagli. Quandu sò usati in combinazione cù l'altri operatori, e possibilità sò aumentate significativamente.