Cosa hè WPS in un router è perchè?


A maiò parte di i router moderni anu una funzione WPS. Certi, in particulare, l'usini principianti sò interessati à ciò chì hè è perchè hè necessariu. Tentiremu di rispondemu à sta domanda, è dinò cumu pudete attivà o disattivà sta opzione.

Descrizione è funzioni di WPS

WPS hè una abbreviazione di a frase "Wi-Fi Protected Setup" - in rusa significa "installazione sicura di Wi-Fi". Grazie à sta tecnulugia, l'affiliazione di dispositivi senza fili hè accelerata significativamente - ùn hè micca bisognu di entrà una password o aduprà una opzione di memoria incerta.

Cumu cunnessione à a rete cù WPS

A pratica di cunnessione à a rete in cui hè attiva l'occasione hè abbastanza sèmplice.

PC è urdinatori

  1. Prima di tutti, in u computer ci vole à aprire a lista di reti visibili. Dopu cliccate nantu à u vostru LMB.
  2. Una finestra di cunnessione standard apparirà cun un suggerimentu di inserisce una password, ma fate attenzione à l'aggiunzione marcata.
  3. Ora andate à u router e truvate quì un bottinu cù a scrizzione "WPS" o una icona, cum'è in u screenshot in u passu 2. Tipicamente, l'elemento desideratu hè situatu à a parte posteriore di u dispositivo.

    Prema e tene premutu questo bottinu per un pezzu - di solitu 2-4 secondi sò abbastanza.

    Attentu! Se l'inserzione à fiancu à u bottinu dici "WPS / Reset", questo significa chì questu elementu hè combinatu cù u bottinu di reset, è tenendu quessu più di 5 secondi vi porterà à a fabbrica di riarma u router!

  4. Un laptop o PC cù una rete wireless integrata deve automaticamente cunnesse à a rete. Se aduprate un PC stazziunale cù un adattatore Wi-Fi cun supportu WPS, allora preme u mo bottinu nantu à l'adattatore. Per piacè avete a notà chì in i gadgets produzioni TP-Link, l'elemento specificatu pò esse signatu cum'è "QSS".

Smartphones è tablet

I dispositivi IOS ponu esse automaticamente cunnessi à e reti wireless senza WPS attivatu. È per i dispositivi mobili nantu à Android, a prucedura hè cum'è seguita:

  1. Andà à "Impostazioni" e andate in categurie "Wi-Fi" o "Rete senza filu". Avete bisognu di truvà opzioni in rapprese à WPS - per esempiu, nantu à i telefoni di Samsung cù Android 5.0, sò in un menu separatu. In versioni più ghjente di l'OS di mobile di Google, sti opzioni ponu esse in u blocu di configurazione avanzata.
  2. U messaghju chì seguitu apparirà nantu à a visualizzazione di u vostru gadget - seguite e istruzioni descritte in ellu.

Disattivà o attiva WPS

In più di i vantaggi indiscutibili, a tecnulugia in attenta hà un nummurdu di svantaggi, u principale di elli hè una minaccia di sicurezza. Ié, durante a messa in u iniziale di a rete senza fili nantu à u router, l'utente imposta un codice PIN di sicurezza particulare, ma hè assai più debbulu di a parola d'accessu alfanumericu simile in dimensione. Sta funzione hè ancu incompatibile cù u vechju desktop è u OS mobile, di qui i proprietarii di tali sistemi ùn ponu micca usà a Wi-Fi cun WPS. Fortunatamente, sta opzione pò esse facilmente discurdata aduprendu l'interfaccia web di l'impostazioni di u router. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Aprite un navigatore è andate in interfaccia web di u vostru router.

    Vede ancu:
    How to enter ASUS, D-Link, TP-Link, Tenda, Netis, Trendnet router settings
    Risolvendu u prublema cù l'entrata di a configurazione di u router

  2. L'azione ulteriore dipende da u fabbricante è da u mudellu di u dispositiu. Considerà u più popolari.

    ASUS

    Cliccate nantu à "Rete Wireless", allora andate in tab "WPS" è aduprà u switch "Abilita WPS"chì deve esse in posizione "Off".

    D-Link

    Blocche aperte sequenziali "Wi-Fi" è "WPS". Ci vole à avvalendu chì in i mudelli cù dui rigari ci sò tabulazioni separate per ognuna di e frequenze - avete bisognu di cambià e impostazioni di a cunnessione sicura per dui. A tabulazione cu a frequenza, selezziunate a casella "Abilita WPS"dopu cliccate "Applicà".

    TP-Link

    In i modelli di scala unica di intervista cù una interfaccia verde, ampliate a tab "WPS" (chì pò esse chjamatu "QSS"cum'è i adattatori esterni citati sopra) è cliccate "Disable".

    In i dispositivi più avanzati di dua banda, vai à la tabulazione "Impostazioni avanzate". Dopu a transizione, ampliate e categurie "Modu senza filu" è "WPS"dopu aduprà u switch "Router PIN".

    Netis

    Aprite u blocu "Modu senza filu" è cliccate nantu à l'elemento "WPS". Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Disable WPS".

    Tenda

    In l'interfaccia web, andate in tab "Impostazioni Wi-Fi". Trova un articulu là "WPS" è cliccate nantu à ellu.

    Dopu, cliccate nantu à u switch "WPS".

    TRENDnet

    Espandi una categoria "Wireless"in chì selezziunate "WPS". Dopu in u menù drop-down, marca "Disable" e premete "Applicà".

  3. Salvà e impostazioni è riavvià u router.

Per attivà WPS, fate le stesse azzioni, solu questu tempu sceglite tuttu u ligame di l'inclusione. À propiu sì, una cunnessione sicura cù una rete senza filu "fora di a scatula" hè inclusa in quasi tutti i più recenti route.

Conclusione

Questu cumpleta l'ispezione di i dettagli è di e capacità di u WPS. Speremu chì l'infurmazioni sopra publicate saranu utili per voi. Se avete qualchì domanda, ùn esitate micca à dumandarle in i commenti, pruvaremu di risponde.