Modemu paese in YouTube


Ogni utente hà u so propriu script per aduprà Mozilla Firefox, perchè un approcciu individuale hè necessariu in ogni locu. Per esempiu, se avete bisognu di rinfrescà di frequente a pagina, allora stu prucessu, s'ellu hè necessariu, pò esse automatizzato. Eccu quì oghje è discuprate.

Purtroppu, u navigatore Mozilla Firefox di difettu ùn dà micca a capacità di aggiornà automaticamente e pagine. Fortunatamente, e capacità mancante di u navigatore ponu esse ottenute usando e prumuzioni.

Cume avete a puntazione di pagine di autocardagliu in Mozilla Firefox

Prima di tuttu, avemu bisognu di stallà un strumentu particulare in u navigatore web, chì vi permetterà di configurà l'auto-aggiornamentu di pagine in Firefox - questu hè l'estensione ReloadEvery.

Cume installà ReloadEvery

Per installà sta estensione in u navigatore, pudete seguitu sia u ligame, à a fine di l'articolo, è truvate solu. Per fà quessa, cliccate nantu à u menù di u navigatore in u angulu di diritta è in a finestra mostra, andate in a sezione "Add-ons".

Cliccate nantu à a scheda in u riquadro di sinistra. "Get add-ons", è in u panninu di dirittu in a barra di ricerca, inserisci u nomu di l'estensione desiderata - ReloadEvery.

A ricerca mostrerà l'estensione necessaria. Cliccate à a destra di ellu nantu à u pulsante. "Install".

Avete bisognu di riavvi Firefox per completà l'installazione. Per fà quessa, cliccate nantu à u pulsante. "Ripartisce avà".

Cumu aduprà ReloadEvery

Ora chì l'estensione hè stata installata cù prughjettu in u navigatore, pudete andà a configurazione di l'aghjetu di a pagina automatica.

Aprite a pagina per a quale vulete configurà autoreghjurnamentu. Cliccate à diretta nantu à u tabulatu, selezziunu "Aggiornamentu Auto", è allora specificu l'ora dopu chì a pagina deve esse urmente automatica.

Se ùn avete più bisognu di rinfrescà automaticamente a pagina, andate torna à la scheda "Aggiornamentu Auto" è selezziunate "Abilita".

Comu pudete vede, malgradu a manca di completezza di u navigatore Mozilla Firefox, ogni difettu pò esse facilmente eliminatu installendu e estensioni di navigatore.

Scaricate ReloadEvery per liberu

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale