Cume abilite Silverlight in Chrome

Inizendu cù Google Chrome versione 42, l'utenti sò davanti à u fattu chì u plugin Silverlight ùn funziona micca in stu navigatore. Considerendu u fattu ch'ella ci hè una quantità significativa di cuntenutu elaboratu cù questu tecnulugia in Internet, u prublema hè abbastanza attuale (è aduprà più navigatori separatamente ùn hè micca a soluzione più ottimale). Vede dinò cum'è abilità Java in Chrome.

A ragione perchè l'ultimi versioni di u plugin Silverlight ùn esce micca hè chì Google hà rifiutatu di supportà i plugins NPAPI in u so navigatore è, ghjustu cumincendu da a versione 42, tale suppurtimentu hè disattivatu per difettu (u fallimentu hè chì sti moduli ùn sò micca sempre stabili è pò avè questioni di sicurezza).

Silverlight ùn funziona micca in Google Chrome - a risoluzione di i problemi

Per abilità u plugin Silverlight, prima di tuttu, avete bisognu di abilità u supportu NPAPI in Chrome per fà quellu, seguite i passi chì seguitu (è u plugin di Microsoft Silverlight ellu deve esse installatu annantu à u computer).

  1. In a barra di indirizzu di u navigatore inserite l'indirizzu chrome: // flags / # enable-npapi - Di quessa, una pagina cun impostazioni di e sperimentazioni di Chrome si aprirà è in cima di a pagina (quandu andate à l'indirizzu specificatu), vedete l'opzione evidenziata "Abilita NPAPI", cliccate "Enable".
  2. Rinvete u navigatore, andate in a pagina in cui hè necessariu Silverlight, fate un clic destro nantu à u locu induve u contenitu deve esse, è selezziunate "Eseguete stu plugin" in u menù contestuale.

Hè tutti i passi richiesti per cunnessione di Silverlight sò finiti è tuttu deve agisce senza prublemi.

Ulteriori informazioni

In cunfurmazione di Google, in settembre 2015, u supportu per i plug-in NPAPI, chì significa Silverlight, sarà completamente eliminatu da u navigatore Chrome. Tuttavia, ci hè una ragione per sperà chì questu ùn accadrà micca: anu promesso di spegne tali supese per difettu di u 2013, dopu in u 2014, è solu in u 2015 l'aghju vista.

In più, mi pari dubbiu chì andanu per quessa (senza pruprietà altre opportunità di visualizà u cuntenutu Silverlight), perchè significava a perdita, ancu micca troppu significativa, di a partenza di u navigatore nantu à i computer di l'utenti.