Inizializzazione infinita in BlueStacks

Ora, parechji utilizatori di a rete tentanu vari modi per garantisce a massima riservatezza. Una opzione hè di stallà un add-on persunale à u navigatore. Ma chì supplementu hè megliu à sceglie? Una di e megliu estensione per u navigatore Opera, chì dà anonimità è riservatezza cambendu IP da un servitore proxy, hè Browsec. Amparà più infurmazione nantu à cumu l'installazione, è cume si lavora cun essa.

Installazione Browsec

Per installà l'estensione Browsec cù l'interfaccia di u navigatore Opera, cù u so menù, andate in a risorsa addun dedicata.

Dopu, in a forma di ricerca, inserisci a parola "Browsec".

Da i risultati di u prugramma vai a a pagina add-on.

Nant'à a pagina di sta estensione, pudete familiarizzà cù e so capacità. Hè vera, tutte l'infurmazioni sò pruposta in Inglese, ma i traduttori in linea arrivanu à u salvu. Poi, cliccate nantu à u bottinu verde situatu in sta pagina "Add to Opera".

U prucedimentu di a installazione di un addu-cumincia, una cunfirmazione di u quali hè l'iscrizzione nantu à u bottinu, è u cambiamentu di u so culore da verde à giallu.

Dopu à a fine di l'installazione, simu trasferiti à u situ web ufficiali di Browsec, una inscrizzione informativa compare chè aggiunge un extensione à l'Opera, è un'icona per questu addu nantu à a barra di strumenti di navigatore.

L'estensione Browsec hè installata è pronta à aduprà.

Operà cun estensione Browsec

U travagliu cù l'aggiunzione di Browsec hè assai cum'è di travaglià cù una prugrama simile, ma più cunnisciuta per u navigatore Opera ZenMate.

Per cumincià cù Browsec, cliccate nantu à a so icona in a barra di strumenti di navigatore. Dopu à quessa, a finestra di u cumplicu apparisci. Comu pudete vede, per difettu, Browsec hè già esciatu, è sostituisce l'indirizzu IP di l'utente cù un indirizzu da un altru paese.

Alcuni indirizzi proxy ponu travaglià troppu lentamente, o per visità un situ specificu chì avete bisognu di identificà da te à un residente di un statu particulare, o, cun inversu, per i cittadini di u paese da a quale u vostru indirizzu IP emittutu da u server proxy pò esse bloccatu. In tutti questi casi, avete bisognu di cambià u vostru IP. Fà abbastanza simpatica. Fate un clic nantu à "Cambia Locu" in fondo à a finestra, o in u segnu "Cambia" situatu vicinu à a bandiera di u statu in cui si trova u servitore proxy attuale di a vostra connessione attuale.

In a finestra chì si apre, selezziunate u paese da cui vulete identificà. Da rimarcà chì dopu avè acquistatu un account premium, u nùmeru di stati dispunibuli per a selezzione aumenterà significativamente. Fate a vostra scelta, è cliccate nantu à u pulsante "Cambia".

Comu pudete vede, u cambiamentu di u paese, è, per quessa, di u vostru IP, l'amministrazione visibile di i siti chì visiti, hè stata cumpletata cù successu.

Se in qualche situ site volete identificà sottu u vostru IP reale, o ghjustu ùn vulete micca navigà in Internet da un servitore proxy, allora l'estensione Browsec pò esse discuplicata. Per fà ciò, avete bisognu di cliccà nantu à u pulsante verde "ON" situatu in u angulu inferiu dirittu di a finestra di stu addensu.

Ora Browsec hè disattivatu, cum'è evidenziatu cambendu u culore di u switch à rossu, è cambia u culore di l'icona in a barra di strumenti da verde à grisgiu. Cusì, attualità i siti sottu IP in vera.

Per rendi l'add-on torna, avete bisognu di fà esattamente a stessa azzione di quandu spegali, cioè à preme u mo switch.

Impostazioni di Browsec

A pagina di a configurazione di u Browser Add-on ùn esiste micca, ma un certu adattamentu di u so operazione pò esse fattu cù u Gestore di Pruduzione d'Estensore Opera.

Andate in u menu di navigatore principale, selezziunate l'elemento "Extensions", è in a lista "Gestisci l'estensioni" chì vene.

Allora avemu a Manager di Estensione. Quì cercemu un blocu cù l'estensione Browsec. Comu pudete vede, cù i selettori attivati ​​cuselendu e caselle di veru nantu à elli, pudete nascondà l'icona di l'estensione Browsec da a barra di strumenti (u prugrammu stessu travaglia cum'è prima), permette l'accessu à i ligami di file, raccoglie informazioni è travaglià in modalità privata.

Cliccendu nantu à u "Disable", avemu disattivu Browsec. Smette di funziunà, è a so icona hè rimossa da a barra di strumenti.

Nantu à u tempu, se vulete, pudete ancu attivà a prumuzione cliccando nantu à u bottu "Enable" chì vene dopu spegne.

Per rimuovere completamente Browsec da u sistema, hè necessariu cliccà nant'à un cruciu speciale in u cantu suprapusu destro di u blocu.

Cumu si pudete vede, l'estensione Browsec per Opera hè un strumentu abbastanza semplici è praticu per creà a privacy. A so funzionalità hè assai simile, sia visualmente sia in fattu, cù a funzionalità di un'altra estensione popolare - ZenMate. A principale differenza tra i dui hè a presenza di diversi basi di dati di indirizzi IP, chì rende l'omu aduprà entrambi i cumandi additivati. In listessu tempu, bisogna notà chì, à diffe u ZenMate, in a versione addizionale di Browsec, a lingua russa hè assente.