AutoCAD 2019

AutoCAD hà pigliatu un locu primu trà i sistemi di design virtuale per parechji anni. Questu hè, in verità, u prugrammu più versatile chì hè adupratu per e necessità più larghe.

I principali campi di applicazione di u prugramma sò cuncepimentu architetturale è custruzzioni è design industriale. Incù l'aiutu di stu pruduttu, pudete micca sviluppà un mudellu tridimensionale, ma dinò u so disegni più dettagliati. A maiò parte di e organizzazioni di design è di design design usanu AutoCAD cum'è un sistema di basa per a creazione di vari disegni, fà i prughjetti cù u furmatu standard di u sistema ".dwg" diventanu riferimenti in l'industria di design.

U miglioramentu è l'acquistu di nuove funzioni, AutoCAD cù ogni nova versione diventa più pratico, umanu è aperto à studiare. AutoCAD hè ideali per l'utenti chì cercanu di ammaestà l'ingineu ingineriale. A situazione di a lingua russa è un numeru di video di furmazione contribuiranu à stu. Considerà e funzioni principali è capacità

Vedi ancu: Programmi per a modellazione 3D

Disegno di mudellu

Prima di principià di travaglià, pudete aprite un disegni prontu è familiarizàte cù l'interfaccia. Alcuni elementi di i disegni finiti ponu esse aduprati per ulteriori travagli.

Strumenti per disegnà è edità primitive bidimensionali

AutoCAD ha un largu è funzionale strumenti per disegnà è annotazione, chì si trova in un profilu di blocu speciale. L'utente può tracciare linee semplici è chjappate, spline, archi, corpi geometriche è schiena.

U prugramma hà un strumentu di selezzione molto adatta. Fighjendu u bottinu sinu di u mouse, pudete circà semplicemente l'elementi imposti è sò evidenziati.

L'elementi selezionati ponu esse rotati, mossi, specchiati, ponu definisce u contornu è creà matrici editabili.

AutoCAD offre una funzione di parametrizzazione conveniente. With it, vi ponu definisce a relazione trà e figure, per esempiu, li rendenu paralleli. Quandu cambia a postu di una forma, u secondu si moverà ancu in u mumentu di u parallalisimu.

Dimensioni è testi sò facilmente aghjustati à u disegnu. AutoCAD hà una organizzazione in strati di u disegnu. I strati ponu esse nascosti, bloccati è ponu l'impostazioni predefinite.

Profilo di modellazione 3D

Funzioni relative à a modellazione volumetrica sò riunite in un profilu separatu. Da l'attivazione, pudete creà è edite corpus grossi. U prugramma ti permette di creà primitive volumetriche è cunvertite bidimensionale da operazioni di lofting, shearing, cutting, extrusione, operazioni à carillon è altri. I parametri di operazione sò creati cù e promptu è finestra di dialogo. Stu algoritmu hè logicu, ma micca abbastanza intuitivu.

In modu tridimensionale, un oggettu pò esse assignatu à una sezione di volume per vede a so struttura.

AutoCAD hà un strumentu assai putente per a creazione di superfici. E superficie di maghju pò esse formate da i bordi di corpi geometrici, sezioni o segmenti di linea. E superficie ponu esse tagliate, riunite, intersecate è altre operazioni applicate à elli, creendu una forma topologica cumplessa.

U prugramma offre e funzioni di creazione di oggetti di griglia basata nantu à primitive bulk è aduprendu trasformazioni geometriche. Cusì, sò stati creati cussulette di rivoluzioni, superfici curviliene è inutrenue.

Tra l'altra funzioni utili ci hè l'aggiunzione di una curva à un corpu rotundu, a separazione di e facette è di poligoni, lisciatura, creazione di una superficie cumuna è una superficie Koons, a possibilità di chiusura è di spostamentu di superfici.

Visualization Object

Per fà oghje un aspettu realistu, l'utente pò aduprà l'editor di materiale. Per creà una foto realistica, AutoCAD hà a capacità di setà un puntu, l'illuminazione direzionale o globale. L'utente pò personalizà ombre è telecamere. Avendu stabilitu a taglia di a maghjina finale, hè basta à ghjunghje u so calculu.

A creazione di disegni di layout

Una descrizione di AutoCAD sarebbe incompleta senza menzionà a possibilità di creà fogli di disegni. U prugramma ghjunghjisce fogli di modelli preconfigurati cù i timbri. L'utente pò personalizà i layout per i disegni in cunfurmazzioni di design. Avianzu disegnatu i disegni, ponu esse esportati in PDF o stampati.

A nostra recensione hè stata finita, è pudemu cuncipitu chì AutoCAD ùn hè micca per nunda chì rimane u pruduttu più popolari per u design virtuale. Questu hè facilitato da l'umpressività di a funzionalità è di a logica rigida di u travagliu. Sintetizemu i risultati.

Avantaghji:

- Stà travagliu è riferimentu in a creazione di disegni
- pò aprà quasi tutti i disegni, in quantu si trama in AutoCAD hè una norma
- Hà una localizazione di a lingua russa, un aiutu dettagliatu è un sistema di consigli visivi nantu à e funzioni
- Una grande serie di funzioni in a creazione è in a editazione di primitive bidimensionali è cossi volumettrici
- Funzionalità di scelta di e caratteristiche
- Capacità di creà visualizazioni statiche
- U principiu di operazione chì permette di creà disegni basati nantu à mudelli tridimensionali
- Disponibilità di mudelli di disegno

Inconvenienti:

- A versione di prova hè limitata à un periodu di valutazione di 30 ghjorni.
- L'interfaccia hè spressu sovraccaricata, ancu a struttura è a divisione in profili di travagliu
- Prucentu sgradu di editazione di fonti di luce
- U meccanismu di visualizazione ùn hè micca assai realistu
- Alcune operazioni mancanu intuittività.

Scaricate e versione di prova di AutoCAD

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Cume aghjunghje tipu di linea in AutoCAD Modellazione 3D in AutoCAD Cume trasferisce un disegno da AutoCAD in Microsoft Word Software equivalente à AutoCAD

Share l'articolo in reti sociali:
AutoCAD hè u megliu sistema CAD cun utrui flessibili è una documentazione abbondante per u travagliu praticu in 2D è 3D.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Autodesk
Costu: $ 1651
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 2019