Aprite i file JSON


Un riavvulimentu di un laptop hè standard è una prassi semplice e diretta, ma situazioni anormali si verificanu dinò. A volte, per qualchì ragu, u touchpad o un mouse collegatu si rifuisce à funziunà normalmente. Nisunu annullò u sistemu si pende. In questu articulu capemu cume restone u laptop in a tastiera in tali cundizioni.

Riavagliate u laptop da a tastiera

Tutti l'utenti sò cunnosciti di i tasti di scelta rapida standard per riavvi - CTRL + ALT + CANCTA. Questa combinazione porta in una schermata cù opzioni. In una situazione in cui i manipolatori (mouse o touchpad) ùn funzionanu micca, si cambia tra blocchi cù a chjoma TAB. Per andà à u selettivu di azzione (reboot o shutdown), deve esse pressatu parechje volte. L'attivazione hè svolta premendu ENTER, è a scelta di l'azione - e frecce.

Dopu, analizza altre opzioni per riavvià per diverse versioni di Windows.

Windows 10

Per u mumentu di a "decine" ùn hè micca assai cumplessa.

  1. Aprite u menu di avvicinamentu cù a scelta di tastiera Win o CTRL + ESC. Dopu, avemu bisognu di andà à e selezioni di blocchi di sinistra. Per fà quessa, premete più volte Tabfinchè a selezzione hè impostata à u bottinu Expand.

  2. Ora, cù e frecce, selezziunà l'icona di u fermu è cliccate ENTER ("Enter").

  3. Selezziunà l'azione desiderata è torna à cliccà nantu à "Enter".

Windows 8

In sta versione di u sistema operativu ùn ci hè nè un bottinu cunsideratu. "Start"ma ci sò ancu altri strumenti per riavvià. Questu hè un pannellu "Fascini" è menu di sistema.

  1. Chiama a combinazione di pannelli Win + Iaprendu una scatena cun bottoni. A scelta di u necessariu hè fatta da e frecce.

  2. Per accede à u menu, appughjate a combinazione Win + Xdopu sceglite l'elemento desideratu è attivatu cun a chiave ENTER.

Più: Cumu ripartite Windows 8

Windows 7

Cù a "sette" tuttu hè più faciule ch'è in Windows 8. Chjamate u menu "Start" e stesse chiavi cum'è Win 10, è dopu e frecce selezenu l'azione desiderata.

Vede ancu: Cumu riavvi Windows 7 da u “Invitu di cumandamentu”

Windows xp

Malgradu u fattu chì questu sistema operativu hè inutilmente antiquatu, i portatili sottu a so gestione sò sempre. Inoltre, certi utenti anu specificamente installà XP in i so portatili, persequendu certi scopi. "Piggy", cum'è "sette" reinizce piuttostu sèmplice.

  1. Appughjà nantu à u tastu di a tastiera Win o combinazione CTRL + ESC. Un menu si aprirà. "Start"in chì e frecce scelenu "Shutdown" è cliccate ENTER.

  2. Dopu, aduprate e stesse frecce per cambià à l'azione desiderata è premete torna. ENTER. Sicondu u modu selezziunatu in a configurazione di u sistema, i finestrelli sò forse diversi.

Un modu universale per tutti i sistemi

Questu metudu hè di aduprà tasti d'accessu ALT + F4. Questa combinazione hè destinata à annullà l'applicazioni. Se certi prugrammi sò in u desktop o cartelle sò aperte, prima si chjeranu. Per riavvià, preme a combinazione specificata parechje volte finchè u desktop hè completamente pulitu, dopu chì una finestra cù opzioni si aprirà. Usa la frecce per selezzià u desideratu è cliccate "Enter".

Scenario di Linea di Commandu

Un script hè un file cun l'estensione .CMD, in chì i comandamenti sò scritti chì permettenu di controllà u sistema senza accede à l'interfaccia grafica. In u nostru casu hè un riavule. Questa tecnica hè più efficace in casi chì i vari strumenti di sistema ùn risponde micca à e nostre azzioni.

Per piacè, avà a nota chì stu metanu impiega una preparazione preliminare, cioè, queste azioni devenu esse fatte in anticipu, cun un ochju à l'usione futura.

  1. Crea un documentu di testu nantu à u vostru desktop.

  2. Aprite è prescrivete un cummentu

    shutdown / r

  3. Vai à u menù "File" è selezziunate l'elemento Salva cum'è.

  4. In a lista "File Type" sceglite "Tutti i File".

  5. Dà u documentu à un nome in latinu, aghjunghje l'estensione .CMD è salvà.

  6. Questu schedariu pò esse piazzatu in ogni cartella di u discu.

  7. Poi creete una scorciava in u desktop.

  8. Per di più: cumu creà una scorciava in u desktop

  9. Pulsante "Revisione" vicinu à u campu "Locu di l'oggiu".

  10. Truvemu u nostru script creau.

  11. Pressu "Prossimu".

  12. Dà u nome è cliccate "Fatti".

  13. Ora cliccate nant'à u cursu. PKM è andà à e so proprietà.

  14. Mette u cursore in u campu "Chjamata rapida" e premete u draghju desideratu, per esempiu, CTRL + ALT + R.

  15. Aplica i cambiamenti è chjude a finestra di pruprietà.

  16. In una situazione critica (sistema di attesa o fallimentu di un manipulatore), basta à cliccà a combinazione selezionata, dopu allora chì avverrà un allarme in rapprisentamentu. Stu metudice cuntene ancu quandu e applicazioni di sistema appendi, per esempio, "Esploratore".

Se a scorciatura nantu à u desktop hè "eyeore", allora pudete fà u totalu invisibile.

Leggi più: Crea un cartulare invisibile nantu à u vostru computer

Conclusione

Oghje aghju analisatu e opzioni di riavvicinamentu in situazioni in cui ùn ci hè micca a pussibilità di aduprà u mouse o u touchpad. I metodi sopra ripusuti aiutanu ancu à ripartite u laptop in casu chì hè gelatu è ùn vi permette micca di effettuà manipolazioni standard.