Cume abilite AHCI

Questu manualu descrive cumu abilità a modalità AHCI in i computer cun chipset Intel in Windows 8 (8.1) è Windows 7 dopu installazione di u sistema operativu. Se dopu l'installazione di Windows aghjunghjite solu a modalità AHCI, vedete un errore 0x0000007B INACCESSABLE_BOOT_DEVICE è a schermata blu di a morte (tuttavia, in Windows 8 qualchì tuttu funziona, è certi volte esiste un riavevu senza fine), allora in a maghjine di i casi, si consiglia d'incusete AHCI prima di l'installazione. Tuttavia, pudete fà senza.

Abilitazione di a modalità AHCI per i dischi rigidi è i SSD permette di aduprà NCQ (Native Command Queuing), chì in teoria avi da avere un impattu positivu nantu à a velocità di e unità. In più, AHCI supporta alcune funzionalità addizionali, cume i discu hot-plug. Vedi ancu: Cumu attivare a modalità AHCI in Windows 10 dopu a stallazione.

Nota: l'azzioni descritte in u manuale necessitanu qualchì abilità informatica è una comprensione di ciò chì hè fattu. In certi casi, a prucedimentu ùn pò esse guaritu è, in particulare, bisognu di reinstallà Windows.

Abilitazione AHCI in Windows 8 è 8.1

Unu di i modi più facili per abilità AHCI dopu l'installazione di Windows 8 o 8.1 hè di aduprà a modalità sicura (u listessu metudu raccomanda u serviziu ufficiale di Microsoft).

Prima, sì avete avè un errore in a partenza di Windows 8 cù a modalità AHCI, torna à u modalità IDE ATA è accende u computer. Ulteriori passi sò:

  1. Run u prompt di cumunamentu cum'è amministratore (pudete cliccà nantu à i tasti di Windows + X è selezziunate a voce di menu desiderata).
  2. A promptu di l'ordine, inserisci bcdedit / set {current} safeboot minimal e premete Invescia.
  3. Rinviate u computer è ancu prima di scaricà u computer, accende AHCI in BIOS o UEFI (Modu o Tipu SATA in a sezione Integrated Peripherals), salvate e prugramme. U computer invierà in modalità sicura è installerà i driver necessari.
  4. Run u prompt di comando cum'è amministratore è inserisci bcdedit / deletevalue {current} safeboot
  5. Dopu avè eseghitu u cumandamentu, ripartite di novu u computer, sta vene Windows 8 deve avia perchè senza prublemi cù u modalità AHCI attivata per u discu.

Ùn hè micca l'unica manera, ancu s'ellu hè spessu descrittu in varie fonti.

Un'altra opzione per abilità AHCI (Intel solu).

  1. Scaricate u driver da u situ ufficiali di Intel (f6flpy x32 o x64, a seconda di a versione di u sistema operativu hè installatu, archivi zip). //downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?DwnldID=24293&lang=rus&ProdId=2101
  2. Scaricate u schedariu SetupRST.exe da u listessu locu.
  3. In u manager di dispositivi, installate u driver F6 AHCI invece di Seria 5 SATA o un altru driver di cuntrollu SATA.
  4. Rinviate u computer è accende u modalità AHCI in u BIOS.
  5. Dopu à riavvià, lanciate l'installazione SetupRST.exe.

Se nè una delle opzioni descritte aiutate, pudete puru pruvate u primu modu per attivà AHCI da a parte successiva di sta istruzzione.

Cumu attivà AHCI in u Windows 7 installatu

Prima, guarderemo cume abilite AHCI manualmente usando l'editor di registri di Windows 7. Allora, lanciate l'editor di registru, per questo pudete preme e chjavi di Windows + R regedit.

Passi successivi:

  1. Vai à a chjave di registru SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE I Servizii di CurrentControlSet msahci
  2. In sta sezione, cambiate u valore di u parametru Start à 0 (u difettu hè 3).
  3. Ripetete questu azzione in a sezione. SISTEMA HKEY_LOCAL_MACHINE I Servizii di CurrentControlSet IastorV
  4. Smetta editor di Registre.
  5. Rinvià u computer è accende AHCI in BIOS.
  6. Dopu u prossimu reboot, Windows 7 cumincerà à stallà i driver di discu, dopu chì richiederà un riaviu di novu.

Comu pudete vede, nunda di complicatu. Dopu avè giratu in modalità AHCI in Windows 7, ti suggerju à verificà chì a cache di scrittura discu sia abilitata in e so proprietà è attivà se micca.

Oltre à u metudu descrittu, pudete aduprà l'utilità Microsoft Fix it per rimuovere l'errore dopu a cambià a modalità SATA (abilitendu AHCI) automaticamente. L'utile hè scaricabile da a pagina ufficiale (aggiornamentu 2018: l'utile per a riparazione automatica nantu à u situ ùn hè più dispunibile, solu l'infurmazione per a risoluzione di i problemi manuali) //support.microsoft.com/kb/922976/ru.

Dopu avè esitatu l'utile, tutti i cambiamenti necessarii in u sistema saranu fatti automaticamente, è l'errore INACCESABLE_BOOT_DEVICE (0x0000007B) deve sparisce.