Emulator Android Remix OS Player

U situ hà publicatu parechji artìculi nantu à u lanciu di applicazioni Android in Windows 10, 8 è Windows 7 cù emulatori (veda Migluli Emulatori di Android in Windows). Remix OS basatu annantu à Android x86 hè ancu citatu in How to install Android in un computer o laptop.

A so volta, Remix OS Player hè un emulatore di Android per Windows chì esegue Remix OS in una macchina virtuale nantu à un computer è fornisce funzioni pratiche per u lancia di ghjochi è altre applicazioni, usando u Play Store è altri scopi. Questu emulatore sarà discusitu in seguitu in l'articolo.

Installate Remix OS Player

L'installazione di l'emulatore di Remix OS Player ùn hè micca difficiule, cusì u vostru computer o laptop aghjunghjia à i requisiti minimi, cioè Intel Core i3 o alti, almenu 1 GB di RAM (sicondu 2 fonte) , Windows 7 o novu OS, virtualizazione abilita in BIOS (set Intel VT-x o Intel Virtualization Technology to Enabled).

  1. Dopu avè scaricatu u luggeru d'installazione di circa 700 MB in quantità, lanciatu è specificate duvete spaccà u contenutu (6-7 GB).
  2. Dopu avè u disimballu, fate u liceu di u lettore Remix OS Player da u cartulare sceltu in u primu step
  3. Specifichi i parametri di a istanza di emulatore in esecuzione (u numaru di core di processore, a quantità di RAM attribuita è a risoluzione di a finestra). Quandu specificate, esse guidate da e risorse attuali disponibile di u vostru computer. Cliccate Start è aspettate chì l'emulatore cuminciai (u primu lanciu pò prubbà un longu).
  4. Quandu avete inizio, vi verrà dumandatu di installà ghjochi è alcune applicazioni (pudete deselezziunà e micca installà), è allora vi veveranu informazione nantu à l'attivazione di Google Play Store (descritta più tardi in sta guida).

Note: Nant'à u situ ufficiali di u sviluppatore, hè annunziatu chì antivirusu, in particulare, Avast, pò interferisce cù u funziunamentu normale di l'emulatore (disabilitatu temporaneamente in casu di prublemi). Cù l'installazione è a configurazione iniziale, a scelta di a lingua russa ùn hè micca dispunibile, ma pò esse attivata "in" per l'emulatore di Android.

Usendu l'emulatore di Android Remix OS Player

Dopu aghjustà l'emulatore, vedite un desktop Android chì ùn hè micca standard, assai cum'è Windows, cum'è quellu di Remix OS

Per cumincià, vi pruponi di andà à Paràmetri - Lingue è Input è accende l'interfaccia di a lingua russa, allora pudete procedere.

E cose principali chì ponu esse utule cum'è l'emulatore Remix OS Player:

  • Per "rilasciare" u puntatore di a mouse da a finestra d'emulatore, avete bisognu à premete i tasti Ctrl + Alt.
  • Per abilità l'ingressu in russo da a tastiera di un computer o laptop, andate in l'impostazioni - lingua è entrata è in i parametri di a tastiera fisica, cliccate "Personalizà i layout di tastiera". Aggiungere i layout russo è inglese. Per cambià a lingua (malgradu u fattu chè i tasti Ctrl + Spazebar sò indicati in a finestra), i tasti Ctrl + Alt + Spazebar funzionanu (ancu à ogni cambiamentu, u mouse hè liberatu da a finestra di l'emulatore, chì ùn hè micca bè praticu).
  • Per cambià a lettura di Remix OS in a schermata cumpleta, premete i tasti Alt + Enter (puderete dinò torna in a modalità finestrata aduprendu).
  • L'applicazione pre-installata "Gaming Toolkit" ti permette di adattà u cuntrollu in ghjochi cù un touch screen da a tastiera (assignate keys in u spaziu di a schermata).
  • U pannellu, à a destra di a finestra di emulatore vi permette di adeguà u volume, minimizà l'applicazioni, "girà" u dispositiu, scena una screenshot, è ancu entrà e impostazioni chì l'utente media ùn ghjunghjerebbe più a praticà (tranne per l'emulazione GPS è specificendu duve salvà e screenshots), è sò progettati per sviluppatori parametri cume u segnale di rete mobile, sensore di impronta digitale è altri sensori, carica di batteria è simili).

Per difettu, Google è i servizii di Google Play Store sò impegnati in Remix OS Player per ragioni di sicurezza. Sì avete bisognu di abilità, cliccate nantu à "Avvia" - Riproduci l'Attivazione è accetta cù l'attivazione di i servizii. A propiu micca aduprà u vostru contu principale di Google in emulatori, ma creà una unica separata. Pudete ancu scaricà ghjochi è applicazioni in altri modi, vedi. Cumu scaricà l'applicazioni APK da u Google Play Store è micca solu; quandu installassi APK di terze parti, vi sarà automaticamente chjamatu à includere i permessi necessari.

In cuntrariu, nimu di l'utenti chì cunnoscenu Android è Windows ne avia a difficoltà di usando l'emulatore (in Remix OS, i caratteri di i dui sistemi operativi sò combinati).

I mie impressioni personali: l'emulatore "scalda" u mo laptop vecchio (i3, 4 GB di RAM, Windows 10) è influisce in a velocità di Windows, assai più di molti altri emulatori, per esempio, MEmu, ma nant'à u tempu tuttu funziona abbastanza veloce in l'emulatore . L'applicazioni si aprenu per difettu in Windows (multitessu hè pussibule, cum'è Windows), se desiderate, si pò aprite in schermata piena cù u pulsante adeguatu in u titulu di a finestra.

Pudete scaricà Remix OS Player da u situ ufficiale //www.jide.com/remixos-player, quandu cliccate nantu à u bottu "Download Now", in a parte successiva di a pagina dighjunerà cliccà "Scaricordu" è specificà l'indirizzu di u mail cliccendu "I sottoscrittu, saltu").

Dopu, selezziunu unu di i specchi, è infine, selezziunu u jouer di Remix OS per scaricà (ci sò ancu images di Remix OS per l'installazione cum'è l'OS principale in u computer).