MultiSet 8.7.8


In ogni reta sociale, pudete vede, discutite è aghjunghjite i vostri video in modo chì ogni utente puderà scopre ciò chì accade in a vita di i so amichi, micca solu via e fotografie, ma dinò tramite registrazioni video.

Cume aghjunghje video à u situ di Odnoklassniki

Caricà u vostru video in u reta sociale Odnoklassniki hè sèmplice è veloce. Questu pò esse fattu in pochi passi semplici, chì analizzaremu in un pocu di più dettagliu in modo da ùn esse sbagliu in ogni locu.

Passu 1: andate in tab

Tutti i video social media sò situati in una tabulatura specifica, induve pudete vede i vostri video è ricercà i registri da altri utenti di u situ. Truvà una tabulazione hè assai semplice: basta à cliccà u bottinu in u menù principale di u situ "Video".

Passu 2: andate per scaricà

A tabulazione cù registrazioni video, hè pussibule di lanciare a vostra propiu missione in diretta o caricare u vostru propriu video. Hè a seconda opzione avè bisognu, avete bisognu cliccà u pulsante "Video" cù a freccia in su per aprire una nova finestra cù u video di download.

Passu 3: Scaricate Video

Avà avete bisognu di sceglie un locu da chì aghjunghemu un fitxu cù u video. Pudete scaricà a registrazione da u vostru computer, o pudete aduprà u ligame da un altru situ. Pulsante "Selezziunate i file da scaricà".

Pudete aduprà u secondu metudu è scaricà video da un altru situ. Per questo, hè necessariu truvà u video in qualunque situ web, copia a so ligame è incollatela in a finestra in u situ Odnoklassniki. Hè sèmplice.

Passu 4: Sceglite a registrazione nantu à u computer

U passu chì seguitu hè di sceglie un record in u computer per caricare u situ. Questu hè fattu cum'è solitu, ghjustu aduprà a finestra di exploratore compatto per truvà u file chì avete bisognu, dopu chì pudete cliccà annantu è cliccate nant'à u pulsante "Apertu".

Passu 5: Salvà u Video

Si ferma abbastanza: aspettate u download è disponi un po 'di video. U video ùn hè micca caricatariu per un bellu pezzu, ma dopu à chì hè bisognu à aspettà finu ch'ellu sia pussutu completamente è hè dispunibule in a qualità più alta possibile.

Pudete ancu aghjunghje un titulu, una descrizione è una parola chiave à u registru s'ellu ci vole à promuovere quellu video in i utilizatori di e reti sociali. Inoltre, hè pussibule di definisce u livellu di l'accessu à u discu - ponu impedisce à nimu di veda lu, eccettu amichi.

Spingi "Salvà" è spartite i vostri video cù i vostri amichi è ancu altri utilizatori di a rete sociale.

Avemu ghjustu caricatu video à u situ Odnoklassniki. Avemu fattu assai veloce è semplicemente. S'ellu ci hè ancu e dumande, pudete dumandarle in i commenti à stu articulu, pruvaremu di risponde à tutti e di risolve ogni prublema chì si sonnu.