Convertite TIFF in JPG


A vittura hè un veìculu chì hà parechji cume, meccanismi è elettroniche. Quessi parametri sò sempre à diagnosi pè monitorà a situazione di a macchina. Ciò hè ancu vera per a famiglia GAZ, chì a so vittime sò facilmente verificate da u prugramma My Tester GAZ.

Prisente di indicatori

Per diagnosticà ùn era micca una perdita di tempu, devi avè dati nantu à e prestazioni di a vittura prima di quessa. Allora pudete paragunarli cun l'attualu è capisce ciò chì è e quellu chì si spezò. Tuttavia, micca tutti i prugrammi sò capace di registrà l'infurmazioni è di ripisu à a richiesta di l'utente. Hà dighjà u mo Tester GAZ è quellu hè u software chì ti permette di fà una simile procedura, è tutte e informazioni si vanu in a finestra principale di u prugramma, ùn avete micca bisognu di attivà nunda.

Hè assai pratice è chì pudete vede da voi in u vostru laptop un risultatu annunziatu nantu à altre auto. Copia solu u schedariu salvatu in qualchì media è aprite in u prugramma. St'occasione, naturalmente, pò esse ricercata solamente da i diagnostichi sperimentati, ma vale sempre da ricordà.

Prove di automobile

Per identificà i difetti in a vittura, deve esse sottu u testu speciale. Ciò hè un studiu tali chinu di indicatori in certe condizioni. Cosa ci hè? Hè assai simpricu: truvà è contà errori chì si manifestanu, per esempiu, durante l'accelerazione.

In generale, l'errori sò ciò chì l'utente cumunu hè tantu interessatu in tali prugrammi. Questu articulu pò aiutà i conducenti à capisce ciò chì hè male in u travagliu di a so vittura. L'informazione pò esse obsoleta, postu chì u prugramma ùn raccoglie micca nant'à qualcosa, ma porta solu dati da a unità di cuntrollu. Dunque, avete bisognu da resettà l'errori precedenti, è solu quessa cumincià à diagnosticà quelli novu.

Ugelli è relè

Ogni automobilista sapia chì a vittura hà parechji cuntrolli ligati à l'elettronica. Per esempiu, stessi iniettori furniscenu carburante sottu u cuntrollu di un gran numeru di altri elementi chì dipende da a putenza di a batteria. E, à a fine, tuttu ciò hè statu impossibile senza relèri spiciali. Ma tuttu ciò pò esse gestitu indipendentu cù u prugramma My Tester GAZ. Spegni è accende tali dispositivi pò aiutà un diagnosticu sperimentatu à truvà un prublema.

Ùn hè u megliu per un conducente principiante chì ùn tratteni micca sti elementi, cume a gestione di sti meccanismi richiede manualmente una cunniscenza certa. S'elli ùn sò micca là, allora u diagnosticu di solitu pò dà à riparazioni costosi, chì nessun pruprietariu di a vittura pudia probabilmente voli.

Engine è consumu

Malgradu u fattu chì u mo Tester GAZ ha parechje funzioni chì hè megliu per ignorà un novu, ci sò qualchi momenti chì richiedenu monitoru ogni ghjornu. È per tutti: è i diagnostichi è l'utenti cumuni. È parramu di u mutore, è di risultatu, è di u flussu di aria è benzina. Sò chjaramente in vana ancu chì per l'analisi di successu di tali indicatori sia necessariu sapèni chì d'elli sò a norma, è chì di quelli chì dà attenzione.

Hè solu bisognu di fassi cunnosce chì tali indicatori ùn portanu micca nisuna informazione diretta, anu bisognu da analizzà e conclusioni tracciate. Questu hè l'unica manera di capisce chì prublemi si piglianu cù l'automobilità è ciò chì deve esse fattu per risolverle.

Virtues

  • Distribuzione gratuita di u prugramma;
  • Russifica piena;
  • Assai indicatori diversi;
  • Capacità di disattivà certi meccanismi.

Inconvenienti

  • Idoneu solu per i veiculi GAZ;
  • Ùn hè micca supportatu da sviluppatore.

U prugramma hè statu creatu per un bellu pezzu è ùn hè micca supportatu da u sviluppatore. Tuttavia, hè sempre perfettamente adatta per diagnostica i veiculi GAZ.

Video Tester U me tester VAZ Dead Pixel Tester Cumu risolte l'errore cù manca window.dll

Share l'articolo in reti sociali:
Pruvà a diagnosi di a famiglia GAZ hè di megliu fattu cun software specializatu, per esempiu, u mo Tester GAZ. Ciò hè un prugramma informativo è utile chì hè utile à ogni amanti di a vittura.
Sistema: Windows 7, 8, 10, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Aleksander Karkhov
Costu: Free
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 0.1