Quandu hè installatu o cumandatu Windows 7, una BSOD pò esse visualizzata cù informazioni di errore 0x000000a5. Talvolta sta situazione hè pussibule ancu quandu parte da u modu di dorme. Questu hè ancu accumpagnatu da l'alerta ACPI_BIOS_ERROR. Scurdà e cause di stu prublema è cume si risolve u.
Lezione: Scala blu cù l'errore 0x0000000a in Windows 7
Metodi di risoluzione di problemi
L'errore 0x000000a5 indica chì u BIOS ùn hè micca pienu compatibile cù u standard ACPI. A causa immediata di sta situazione pò esse i seguenti fattori:
- A memoria difettosa di u PC;
- Impostazioni BIOS ncorrette;
- Usate a versione BIOS obsoleta.
Dopu, avemu a so pussibule per eliminà stu funziunamentu.
Metudu 1: Setup di u BIOS
Prima di tuttu, avete bisognu di verificà a giustizia di l'impostazioni di u BIOS è, se hè necessariu, dà corregge.
- Dopu avè cuminciatu u computer, pudete sente un segnale tipicu. Subitu dopu à stu, per andà à u BIOS, tene premutu un tastru certu. Quale chjave dipende da a versione di u vostru prugramma di sistema, ma più spessu hè Del o F2.
Lezione: Cumu entrà u BIOS in un computer
- L'interfaccia di BIOS hè aperta. E vostru altre azzioni dipindenu dinò direttamente da a versione di stu prugrammu di sistema è ponu assai differente. Considereremo una soluzione à u prublema in l'esempiu di u BIOS Insydeh20, ma u principiu generale di azzione pò esse adupratu per altre versioni. Prima di tuttu, avete bisognu di specificà u sistema operativu desideratu. Move a tabulazione "Esce"selezziunate "Impegni predefiniti OS OS" è cliccate Enter. In u listinu supplementare chì si apre, smetta di selezzione in "Win7 OS" Pughjere torna nuvamente Enter.
- Dopu, selezziunate l'elemento in a stissa tabulazione. "Carica impostazioni predefinite" è in u menu chì si vede, cliccate "Sì".
- Poi, navigate in tab "Configurazione". I nomi di parametri opposti "Modu USB" selezzione articulu "USB 2.0" invece di "USB 3.0". Solo in tantu, quandu avete digià fattu l'installazione di Windows 7, ùn vi scurdate di tornà à u BIOS è assignate u listessu valore à sta impostazione, chì altrimenti, i driver per u travagliu cù USB 3.0 ùn serà micca installatu, chì ùn puderete micca mandà à trasmette è riceve dati cù stu protocol.
- Ora, per salvà i cambiamenti apportati, torna à la tabulazione "Esce"sceglie opzione "Exit Saving Change" da scevule e premete u pulsante Enter. In u menu chì si vede, cliccate "Sì".
- U BIOS uscirà è salverà i cambiamenti è riavanu u computer. U prossimu passatu, pudete tenta di dì installà Windows 7. Questu tempu, u tentativu deve avè successu.
Ma l'azione descritta pò ùn aiutà micca ancu quandu u prublema si trova in u BIOS. Se aduprate una versione obsoleta di stu prugrammu di sistema, ùn avete micca cambiamenti di paràmetri in a correzione di u prublema. Scopri se l'installazione di Windows 7 supporta una copia di u BIOS in u vostru computer. S'ellu ùn supporta micca, allora avete bisognu di fà lampà di a scheda madre cù l'ultima versione, scaricata da u situ ufficiale di u so fabbricante. In particulare i PC antichi, a "scheda madre" è altri componenti hardware in generale pò esse incompatibili cù i "sette".
Lezione: Cumu configurà u BIOS in u computer
Metudu 2: Verificate a RAM
Una di e ragioni per u 0x000000a5 pò ancu esse prublemi di RAM. Per determinà s'ellu hè così, avete bisognu di verificà a RAM di u PC.
- Chì u sistema operativu nantu à u computer ùn hè micca installatu, a prucedura di verifica deve esse effettuata in l'ambiente di recuperu per mezu di u litu di l'installazione o di u discu di u stallazione da u chì prova à installà Windows 7. Dopu avè cuminciatu u computer è aprite a finestra di avvè di l'installatore, selezziunate "Ripristinà sistema".
- In u cuttinu apertu aperto di l'ambiente di recuperu cliccate nantu à l'elemento "Linea di cumandamentu".
- In l'interfaccia "Linea di cumannu" scrivite sempre e seguenti espressioni:
Cd ...
Cd Windows
Mdsched.exe
Dopu avè registru ognunu di i cumandamenti specificati, premete Enter.
- A finestra di utilità di controllo di memoria si aprite. Sceglite una opzione in essa "Rinvià ...".
- Dopu u computer ripartisce è cumincia à verificà a memoria per l'errore.
- Quandu a procedura hè finita, un messagiu sarà visualizatu in casu di un prublema. Poi, s'ellu ci hè parechje stecche di RAM, lasciatunu solu unu, scucunendu tutti l'altri da u connettore di a scheda madre. A verifica deve esse ripetuta cù ogni modulu separatamente. Cusì pudete calcà u bar di cattivu. Dopu à a detezzione, abbandunà u so usu o rimpiazzili cù una contru di servizio. Benchì ci hè un'altra opzione per pulisce i contatti di u modulu cù una gomma è soffia i connettori da a polvere. In certi casi, si pò aiutà.
Lezione: Verificà a RAM in Windows 7
U motu di l'errore 0x000000a5 quandu hè installatu Windows 7 hè spessu a cunfusioni sbagliate di u BIOS, in cui casu vi fate bisognu di li corregge. Ma hè ancu pussibule chì u malfunzionamentu hè causatu da un malfunzionamentu di a RAM. Se u cuntrollu hà rivelatu esattamente stu prublema, u modulu "RAM" fallitu deve esse rimpiazzatu o riparatu.