Cume cercà foto in hashtags di Instagram


Per simplificà a ricerca di foto d'utenti, Instagram hà una funzione di ricerca per i hashtags (tag) chì anu statu visualizati in a descrizione o in i commenti. In più dettallu nantu à a ricerca di hashtags è sarà discusse in seguitu.

Un hashtag hè un tag speciale chì aghjunghje à un istantanea per attribuisce una categoria specifica à a so. Questo permette à l'altri utilizatori di truvà immagini tematiche in cunfurmia cù l'etichetta richiesta.

In cerca di hashtags in Instagram

Pudete ricercà e foto cù i marchi d'utenti predefiniti in a versione mobile di l'applicazione implementata per i sistemi operativi iOS è Android, o via un computer chì utilizza a versione web.

Ricercà per i hashtags via smartphone

  1. Inizià l'applicazione Instagram, è poi andate à la tabulazione di ricerca (secunu da a destra).
  2. In a parte superiore di a finestra affissata ci sarà una linea di ricerca à traversu a quale u hashtag sarà cercatu. Eccu duie opzioni per a ricerca ulteriore:
  3. Opzione 1. Pone un hash (#) prima di entrà in l'hashtag, è allora inserisci u tag tag. Esempiu:

    # fiori

    I risultati di a ricerca mostranu immediatamente e etichette in varie variazioni, induve a parola chì avete specificatu pò esse aduprata.

    Opzione 2. Inserite una parola, senza u segnu numeru. A schermata mette in evidenza i risultati di ricerca per e varie sezioni, in modo da vede i risultati solu da i hashtags, andate à la tabulazione "Tag".

  4. Avè selezionatu u hashtag chì hè di interessu, tutte e foto à chì era precedentemente aghjustate appariranu nantu à u schermu.

In cerca di hashtags da u computer

Ufficialmente, i sviluppatori di Instagram anu implementatu una versione web di u so serviziu sociale popolari, chì, ancu se ùn hè micca un sostitu pienu per un'app di smartphone, ti permette ancu di circà foto di u interessu da i tag.

  1. Per fà quessa, andate in a pagina principale Instagram è, se hè necessariu, accede.
  2. Vede ancu: Cume accede à Instagram

  3. In a zona superiore di a finestra hè a stringa di ricerca. In essa, è hè necessariu entrà a etichetta di a parola. Come in un applicazione di smartphone, avete dui modi per ricercà da i hashtags.
  4. Opzione 1. Prima di entrà una parola, metti un signu di hash (#), è dopu scrittu a parola-parà senza spazi. Quandu i hashtags sò immediatamente visualizzati nantu à u schermu.

    Opzione 2. Immedete subitu a parola di interesse in a query di ricerca, è allora aspettate a visualizzazione automatica di i risultati. A ricerca hè fatta in tutte e sezioni di u social network, ma a prima nantu à a lista sarà l'hashtag, seguita da u simbulu di griglia. Avete bisognu di sceglielu.

  5. Appena apri l'etichetta selezionata, e foto si vìanu nantu à u schermu.

Cerca l'hashtag nantu à e foto publicate in Instagram

Stu metodo hè uguale validu per dui telefoni intelligenti è versioni di computer.

  1. Aprite in foto di Instagram, in a descrizione o in i commenti à chì ci hè una etichetta. Cliccate nantu à sta tag per visualizà tutte e immagini in cui hè inclusa.
  2. A schermata mostra i risultati di a ricerca.

Quandu cerchi un hashtag, dughjite dui punti picculi:

  • A ricerca pò esse eseguita da una parola o una frase, ma ùn ci vole micca un spaziu trà e parolle, ma solu un sottumessariu hè permessu;
  • Quandu inserisci un hashtag, sò state usate lettere in tutte e lingue, numeri è sottumessi, chì serve per separà e parole.

A realtà, nantu à u prublema di truvà e foto da hashtag oghje.