Modi per riparà l'errore 3014 in iTunes

Se cercate un hobby intellettuale, o ùn sapete micca cume passà u tempu? Pruvate à risolve e parole crude. Hè assai eccitante è utile. Le cruciverba sò popolari in parechji paesi; si adora da persone di tutte l'età è di e professioni.

Per creà u vostru propriu cruciverba in un livellu professionale, pudete aduprà l'utilità. CrossMaster.

Diversi tipi di cruciveru

CrossMaster furnisce a capacità di aduprà diversi tipi di cruciverba - classichi, lineari, lineari cù proverbi, fillvord, circolari, skanvord, cyclokrossvord è ancu altri.

Per a compilazione di skanvorda, u prugramma prevede certe impostazioni. Queste impostazioni includenu a scelta di a configurazione di a freccia, l'alignamentu di u campu, l'inserzione di a foto, è a lunghezza massima permessa di parola.

Registrazione di file grafichi

In i cunfusioni di u prugramma, pudete cambià u spessu di e righe è di e frecce, cambiate a dimensione è a forma di e cellule, è utilizate una fonti diversa è una taglia di testo. Inoltre aghjuntu u culore di e finestre, celle, e linee è e frecce.

Riservà cruciverba

Salvà u travagliu finitu pò esse in RTF è WMF.

Dizionari

U dizionario integratu hà un volumu di 40.000 parole (e parole vene cù descrizzioni). Ci hè una utilità pratica per edità è cunnessu i vostri dicasteri.

Avantaghji di u prugramma CrossMaster:

1. Diversi tipi di cruciverbae;
2. Parametri supplementari per a correzione;
3. C'è un dizionario integratu è di l'utente.

Inconvenienti:

1. Restrizioni dovute à a versione demo (ùn ci hè nisun dizionario è definizioni tematiche, ùn ci hè micca una funzione di controllo visuale).

U prugramma CrossMaster permette di aumentà a velocità di elaborà un cruciverba è di migliorà a qualità di u travagliu. Pudete creà u vostru travagliu finitu in un stile unicu.

Scaricate e versione di prova di CrossMaster

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Creatore di parole incrociate Software di cruciverba Decalion Ontrack EasyRecovery

Share l'articolo in reti sociali:
CrossMaster hè un strumentu software avanzatu per creà cruciale è scanwords cù a capacità di compilà dizionari ciclici è selezziunu u livellu di complessità.
Sistema: Windows 7, 8, 8.1, 10, 2003, 2008, XP, Vista
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Alexander Saltykov
Costu: $ 24
Dimensione: 1 MB
Lingua: russo
Versione: 6.08