Cumu lampeggia Doogee X5

U lugiziale PCMark hè statu creatu per pruvate mette in u mumentu di a rapidità è di e prestazioni quandu esegue vari task in u browser I sviluppatori presentanu u so software cum'è una solu per un ufficio mudernu, ma pò ancu esse utili in u locu domesticu. U nùmmaru di scansioni dispunibule quì supera una dozzina, perciò vulemu avè familiarità cun elli in più dettu.

Per piacè fate attenu chì PCMark hè dispunibule per una tariffa è hà solu una versione demo in u situ di Steam. Per u funziunamentu normale di tutte l'analisi, si consiglia di aduprà l'Episione Professionale, postu chì un numeru limitatu hè dispunibule in a versione basica. L'aggiornu è l'acquistu di a chjuca hè direttamente in u menù principale di u prugramma.

Dettagli di i testi

Comu dighjà menzionatu, u prugramma hà parechji verifiche, ciascuna chì hè fatta in un test separatu. In u screenshot sopra, vedi a finestra principale di l'applicazione. Se fate un clic nantu à a didicazione "PCMark 10", vene immediatamente in a finestra di testu dettagliata. Eccu una descrizione è una guida d'usu. Legiate queste informazioni prima di avè cuminciatu a scansione di u sistema.

Test setup

A seconda tabulula in a stessa finestra hè chjamata "Test Setup". In stu, sceglite chì verificate da fà è quale dispositiu cunnessu da aduprà. Sù basta solu per spostà u cursore necessariu per u statu attivu o disattivatu. Se ùn pudete micca sceglie a configurazione, lascia tutti i valori predefiniti.

Pruvalu di prova

In a sezione "Prove" Ci sò trè opzioni analisi diverse. In ciascuna di e una numeru di cuntrollu diverse si sustenu, pudete leghje in a descrizzione di u test. Sceglite a più adatta in tempu è dettagliu basata nantu à e vostre preferenze.

I test si iniziano dopu cliccendu nantu à u bottinu correspondente. Apparirà una nova finestra in u dirittu, in cui ci hè una notificazione chì durante a scansione hè megliu à ùn travaglià ancu in altri prugrammi, cume ciò affetti i risultati finali. Sottu in grassu hè u nome di u test chì hè in scena. Questa finestra ùn hè chjusa è resterà nantu à sopra perchè a scansione hè completa.

Video conferenza

Dopu à l'iniziu di l'analisi, vene diverse finestra finisce in u schermo, dipende da u tipu di verifica. Ùn interagisce micca cun elli è ùn sbrighjite micca, chì questu hè parte di u testu. Prima di sta lista hè u testu. "Video conferenza". U flussu hè cuminciatu, induve a emulazione di a webcam è l'aria cun un interlocuore sò primu visualizati nantu à u schermu. Durante a procedura, a qualità di a cumunicazione è u numeru di fotogrammi per secondu sò verificate.

Poi trè participatori sò cunnessi à a cunferenza, a cunversazione cù a quale si effettua simultaneamente. L'utellu di ricunniscenza faccia hè aduprutu quì, ma cunsuma una certa quantità di risorse di processore. Questa analisi ùn durerà micca longamente è hà da passà à a prossima.

Navigazione web

Avemu chiarutu chì PCMark hè più focalizata nantu à l'attrezzatura di ufficio, perchè u travagliu in u navigatore sarà una parte integrante. Quest'analisi hè fatta di parechji stadi. Prima, una pagina hè lanciata in u navigatore, induve l'emulazione di l'azione di l'utente nantu à l'approcciu di l'immagine hè eseguita.

Poi, una simulazione di u travagliu in un reta sociale. U cumunimentu usuale, a creazione di i nuovi messaggi, l'invio di messaghji è a mossa à a pagina. L'intero processo accade in u navigatore integratu chì face parte di u prugramma in questione.

Allora a riproduzione di l'animazione hè verificata. Sù l'immagine sottu, pudete vede u calanghiu. Nant'à u situ, faci una rotazione di 360 gradi, hè a liscia di u flussu è hè riparatu in sta versione di u scansione.

L'ultimu ma un passu hè di travaglià cun mappe. A pagina separata si apre quì si scarica un certu numeru di oggetti à scala diversa. Prima, una piccola area hè visualizata, allora diventa più grande, mentre u numaru di marce nantu à a mappa cresce.

Ora si ferma solu per riparà a riproduzione video. Basatu annantu à l'assemblea di u vostru computer, a qualità ottima serà selezionata è un video di dieci secondi sarà ghjucatu.

Esecuzione di applicazioni

Ogni ghjornu, ogni impiegata di ufficio esegue almeno un editor di testu è un browser. Cume, PCmark emula u travagliu di certi prugrammi. Iniziò cù un editore graficu GIMP, chì a so imagine hè scritta ancu in l'applicazione stessa. U primu lanciu patevanu un pocu di tempu, da chì i file principali sò scaricati per a prima volta. Inoltre, a stessa scoperta hè fatta cun editore di testu è navigatori. Questa pratica hè ripetuta à circa 10 volte.

Modifiche di documenti è di fogli di calculu

Ora solu i redattori di testu è u software di fogli di calculu cadenu in l'ottu di test. In u screenshot sottu voi pudete vede cume tippingu hè simulatu, allora e immagini sò inserite, salvendu, riaperu è altre azzioni spettenu.

L'informazione in e tabelle hè di solitu immaginata più, dunque quest'analisi dura di tantu tempu, cumandendu da un schema è parechji formule nantu à sti. Ulteriormente, più e più calcoli simultanei sò aghjunti è ancu grafici lineari sò custrutti. PCMark tiene in traccia di cum'è u vostru processore gestisce tutte queste attività.

Edizione di e fotografie

Modificà e immagini in diversi prugrammi ausiliari richiede ancu certe risorse di processore è scheda video, soprattuttu quandu l'applicazione di cambiamenti hè fatta subitu, è micca quandu l'utente incia i render. Dunque, in una di e teste, tali azzioni sò simulate cù a lucentezza, u cuntrastu, a saturazione, è varii effetti applicati.

Dopu, una finestra s'hè aperta cù u prucessu in massa di vari images. Prima, sò carichi in un editor aperto, è allora diversi effetti sò applicati. In un test, queste azzioni si facenu cun quattru foto.

Renderu è visualizzazione

Certo, alcuni computer di ufficiu sò attivamente usati per travaglià cù oggetti tridimensionali. Sò più putenti di i PC standard, cume si richiedenu assai più risorse di CPU è video. Prima, una piccola scena di visualizazione hè principiata, induve tutti l'oggetti sò in u stadiu di u primu renda. A parte inferiore mostra u numeru di fotogrammi in temps reale, cusì pudete seguità sicuru.

A procedura di rende è basata nantu à u travagliu di u famosu programma open-ray ray-tracing chjamatu POV-Ray. Ùn vede micca alcun render finali, tutte l'azzioni saranu effettuate via a console, cù l'impostazioni di qualità è altri parametri impostati. A velocità di prucessione pò esse stimata dighjà in a cunsiderazione di i risultati.

Pruvate in ghjochi

Una sola prova cù i parametri difficiuli hè dedicata à i ghjochi d'ordinatori PCMark, da a cumpagnia di Futuremark (a sviluppatore di u prugrammu in questione) hà altri punti di riferimento in i so listi di prudutti dedicati specificamente à testà l'hardware di i ghjochi in i ghjochi. Allora, eccu vi ponu a testazione solu in una di quattru scene chjucate induve a carica nantu à u processore è a scheda video sò misurate.

Mostra i risultati

Una volta finita tutti i verifiche, si aprirà una nova finestra, visualizendu i risultati di ogni analisi. Pudete familiarizzà cù tutti i indicatori di a carica nantu à i componenti di l'ordinatore è scopre u valore media di e so prestazioni per e standard di PCMark. A cumparazione di i numeri ottenuti cù a riferenza è i valori da altri utilizatori sò dispunibili in u situ web ufficiale.

Di seguito hè u pianu di monitoru. Quì, in forma di linee, a frequenza di u processore, a carta di grafica, a temperatura di questi componenti è u consumu totale di energia spuntanu. Cliccate nantu à una di e barre per vede solu.

Pudete salvà i risultati in un formatu di documentu PDF, dati XML, o pudete andà à a pagina ufficiale per visione in linea.

Virtues

  • A presenza di l'interfaccia di a lingua russa;
  • Prove d'urbanu;
  • Verificà u performance nant'à u svolgimentu di varie attività;
  • Risultati dettagliati di i verifiche;
  • Gestione pratica è intuitiva.

Inconvenienti

  • U prugramma hè distribuitu per un tariffa;
  • Mancu di Windows cunsiglii in quantità è temperatura, in tempu reale.

Adu avà, mi vogliu notà chì PCMark sarà un eccellente prugramma per testà l'ordinatori d'ufficiale per e prestazione. L'utenti chì vulanu fà testu per prugrami 3D ghjucii cumplessi sò cunsacati à sceglie 3DMark.

Scaricate PCMark Trial

Scaricate l'ultima versione di u prugramma da u situ ufficiale

Zenkey 1C: Impresa 1-2-3 Schema Posteriza

Share l'articolo in reti sociali:
PCMark - un prugramma da a cumpagnia Futuremark, chì hè pruvitu per pruvà l'urdinatore in attività di ufficio.
Sistema: Windows 10, 8.1, 8, 7
Categoria: Prudutti di programma
Sviluppatore: Futuremark
Costu: $ 30
Dimensione: 3 MB
Lingua: russo
Versione: 1.1.1739