In precedenza, e schede video sò state cunnesse à u monitor, aduprendu l'interfaccia video VGA. U trasferimentu di l'imagine hè statu fattu cù un segnale analogicu senza uscita sonora. A tecnulugia hè stata sviluppata in modu da chì i monitoru VGA pudessi travagliare senza prublemi cù e nuove versioni di adattatori grafici chì supportanu più culori. Tuttavia, questu interfaccia hè stata sustituita da quelle nuove, induve u segnale hè digià dimostratu in forma digitale. Figuremu cumu cunnessu un monitor VGA à HDMI o un altru tipu di interfaccia di a vostra scelta.
Cumu cunnessu una nova scheda video à u vechju monitor
Nant'à i monitor più vechji, ci hè solu un connettore VGA, chì prima ùn causava problemi, perchè a maiò parte di e schede video avianu ancu stu portu. Tuttavia, cù u liberamentu di u RX quattru centesimi da AMD è da a decima serie GeForce di NVIDIA, i sviluppatori anu decisu di sbarazzarsi di a cunnessione già obsoleta è ùn aghjuntu micca VGA. Per questo, l'utenti anu aduprà cunvertitori per cunnessu una nova scheda video à vecchi monitor.
Vede ancu:
Cumu scegli un monitor per un computer
Sceglie una scheda grafica sottu a scheda madre
Sceglie a carta di grafica curretta per u vostru computer.
Sceglite u cunvertitore attivu
In e nuove carte video, tutte e interfacce sò digitali, dunque un adattatore regule ùn pò micca cunnesse à un monitor. Hè necessariu di sceglie unu di i connettori più adatti è di sceglie un cunvertitore in u magazinu. Prima di cumprà, fate attenzione à i seguenti dettagli:
- Assicuratevi chì a scheda video hà u connettore currettu. Certi mudelli sò dotati solu di HDMI, dunque avete bisognu cumprà u cunvertitore adupru. Tuttavia, se ci sò connettori DVI o Display Port in a dispositiva, allora pudete piglià un adattatore per elli. Per sapè di più nantu à i confronti di l'interfaccia video in i nostri articuli.
- I trasformatori attivi utilizanu più potenza, di solitu ci hè energia abbastanza da una scheda video, ma hè megliu à ùn rischiate micca è cumprà immediatamente un cunvertitore cù una cunnessione USB addizionale. In particulare, fate attenzione à a lunghezza di u cavu è l'annu di u monitor. Dopu tuttu, a sensibilità di l'inputu video scivella, è un cavu di vaghjera faci trasfurmazione di e immagini più difficiule. In questi casi, hè necessariu bisognu cumprà un cunvertitore cù a presenza di un filu per cunnesse l'alimentu supplementare.
- L'infatti interfacce video digitali in a maiò parte di i trasmettenu segnali audio, dunque avete bisognu di aduprà questu uscita audio, cunnessu à i casse o u monitor. Per questi scopi, selezziunate a versione adatta di u cunvertitore, cù a presenza di un connettore mini-jack.
Vede ancu:
Parallazione di HDMI è DisplayPort
DVI è HDMI di Parallazione
A grande maggioranza di cunvertitori ùn necessitanu micca di pre-configurazione è installazione di driver, hè abbastanza per cunnessu è arrivare à travaglià in u computer.
Cunniscendu a scheda video à u monitoru da u cunvertitore
Ùn ci hè nunda di complicatu in a cunnessione di tutti i fili, ghjustu seguite parechji passi:
- Connettu u convertitore à a scheda video di HDMI, DVI o Display Port.
- Inserite l'altra parte di u cunvertitore in u connettore VGA di u monitor.
- Se hè necessariu, cunnessa l'alimentazione addizionale à a porta USB nantu à a scheda madre è un mini-prugna per trasferisce u segnale audio.
Oghje avemu esaminatu in dettaglio u principiu di selezzione di un cunvertitore è di cunnessione cun una scheda video è un monitor. Se, dopu a cunnessione, truvate chì l'immagine ùn hè micca visualizzata o a schermata di u monitor si stà cù u tempu, allora li propiuvà di leggere parechji di i nostri articuli, ti aiutanu à truvà una soluzione à i prublemi trovati.
Ulteriori dettagli:
Perchè a scheda madre ùn vede micca a scheda video
Cumu capisce chì carta di video bruciata
Perchè u monitor ùn va micca nant'à u mumentu chì u vostru computer sia in esecuzione